{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen polo

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Polo, ki na trgu vztraja že več kot 40 let, je v petih reinkarnacijah po svetu prepričal že približno 14 milijonov kupcev, s tem pa velja za enega najbolje prodajanih avtomobilov v svojem razredu. Letos vstopa v novo poglavje, v katerem je postavljen na modularno platformo MQB, postal pa je tudi največji polo vseh časov.
Volkswagen polo
Foto: Gašper Miš
18. 10. 2017 ob 23:00
Komentarjev: 0

S štirimi metri in petimi centimetri, kolikor meri v dolžino, je polo prvič presegel mejo štirih metrov. To pomeni, da je v primerjavi s predhodnikom kar 8 centimetrov daljši, medosna razdalja pa meri dodatnih 10, kar so dosegli tako, da so kolesa pomaknili do skrajnih robov karoserije. Bolj kot primerjava s polom prejšnje generacije se nam zdi zanimiva primerjava z golfom četrte. Novinec je od omenjenega le nekoliko krajši, v vse ostale smeri, celo po prostornosti kabine in litrih prtljažnega prostora, pa ga že prekaša. Ker je aktualni golf vseeno 20 centimetrov daljši, ni skrbi, da bi si modela zato hodila v zelje. Glede oblike pravijo, da ni revolucionarna, je pa atraktivna, ob nekoliko bolj ostrih linijah boste novinca hitro prepoznali po motorni maski, ki se zdaj zažira v sprednja žarometa. Ta lahko pri polu prvič svetita izključno v LED-tehniki, takšne pa so opcijske tudi zadnje luči.


Merski prirastek pomeni še, da je v polu po novem več prostora. To bodo najprej opazili potniki v drugi sedežni vrsti, tudi prtljažnik je postal kar 25 odstotkov prostornejši. Pogoltne lahko tudi do 351 litrov prtljage. Ob dodatnem prostorskem razkošju boste lahko pri novem polu opazili še, da so armaturno ploščo obrnili stran od sopotnika in tako v ospredje potisnili voznika. Na njej se lahko bohoti še najmanj 6,5- in največ 8-palčni zaslon na dotik, ki je napram tistemu iz prejšnje reinkarnacije z vidika večje varnosti postavljen tudi nekoliko višje. Kot vsi novejši hišni modeli je tudi polo zdaj bolje povezljiv, preko sistema Car-Net je namreč moč vzpostaviti povezavo tako s sistemi MirrorLink, Android Auto in Apple CarPlay. Pomembno novost predstavljajo še digitalni merilniki druge generacije, ki se s polom predstavljajo premierno. Tudi na področju varnostnih in asistenčnih sistemov polo ne bo razočaral, celo več, večino si jih je izposodil kar od golfa in celo passata. Poudarjajo predvsem prilagodljiv radarski tempomat ACC, sistem nadzora prometa front assist z mestno funkcijo zaviranja v sili z zaznavo pešcev, senzor vozil v mrtvem kotu in nekaj podobnih.
 
Skupaj je na voljo kar osem motornih različic, in sicer pet bencinskih, dve dizelski in nova različica na stisnjen zemeljski plin CNG. Govorimo o trivaljnih in štirivaljnih motorjih, ki jim v večini primerov pomaga turbinski polnilnik, razvijejo pa od najmanj 55 (75 KM) do največ 147 kilovatov moči (200 KM). Ročna menjalnika sta dva, petstopenjski in šeststopenjski, pri robotiziranem menjalniku DSG, ki ga je moč kombinirati z večino motorne palete, pa je prestav šest oziroma sedem. Prvi kupci se boste morali zadovoljiti le z litrskimi motorji, in sicer osnovnim 1.0, 1.0 TSI ali litrskim TGI s pogonom na plin CNG. Letos bo ponudbo obogatil še turbodizelski 1.6 TDI v dveh konfiguracijah moči, čez dobro leto pa še najmočnejši različici, in sicer 1.5 TSI s 110 (150 KM) in 2.0 TSI s 147 kilovati moči (200 KM). Slednji bo rezerviran za športno različico polo GTI in bo nadomestil stari 1.8 TSI, spojen pa bo lahko tako s šeststopenjskim ročnim, kot prav tolikostopenjskim robotiziranim menjalnikom DSG. Manjkala ne bo niti elektronska zapora diferenciala XDS. Pomembno novost pri polu pa kot rečeno predstavlja različica na zemeljski plin CNG, ki bo lahko ob pomoči dveh jeklenk s skupno kapaciteto 75 litrov in 40-litrskim rezervoarjem za gorivo z enim polnjenjem prevozila tudi do 1.300 kilometrov.


Ker povpraševanja po trivratnih karoserijskih različicah praktično ni več, je novinec na voljo le še s petimi vrati. Kupci lahko izbirate med tremi osnovnimi paketi opreme (trendline, comfortline in highline), tem pa se pridružujejo še polo Beats, omenjeni polo GTI, v ponudbi ne manjkajo niti priljubljene različice R-line edition, black in style. Bistveno več opreme s seboj seveda prinaša tudi podražitev, v povprečju za približno 500 evrov, in cene od najmanj 12.591 (polo 1.0 trendline, 5-st. roč.) do največ 22.474 evrov (polo 2.0 TSI DSG GTI, 6-st. rob.). Pri nas bo predvidoma najbolj priljubljen polo s paketom comfortline in litrskim motorjem TSI, ki po ceniku stane približno 15 tisoč evrov. Kot kaže, je ponudba konkurenčna, ker pri zastopniku znamke pričakujejo, da bodo letno prodali kar 2.750 vozil, polo pa bo tako tudi v šesto postal pravi prodajni hit. Če so bili še do danes kupci pola večinoma starejši, želijo z novim nagovoriti tudi mlajše. V primeru, da jim to ne bi uspelo, pa imajo letos v rokavu še dva asa, ki slišita na ime tiguan allspace in volkswagen T-roc.

Cene nekaterih različic:

volkswagen polo 1.0 trendline, 5-st. roč. (55 kW) – 12.591 EUR
volkswagen polo 1.0 TSI comfortline, 5-st. roč. (70 kW) – 14.187 EUR
volkswagen polo 1.0 TSI comfortline, 6-st. roč. (85 kW) – 15.107 EUR
volkswagen polo 1.0 TSI DSG comfortline, 7-st. rob. (85 kW) – 16.743 EUR
volkswagen polo 1.5 TSI DSG highline, 7-st. rob. (110 kW) – 19.555 EUR
volkswagen polo 2.0 TSI DSG GTI, 6-st. rob. (147 kW) – 22.474 EUR
volkswagen polo 1.6 TDI comfortline, 5-st. roč. (59 kW) – 15.900 EUR
volkswagen polo 1.6 TDI Beats, 5-st. roč. (70 kW) – 17.628 EUR
volkswagen polo 1.6 TDI DSG R-line edition, 7-st. rob. (70 kW) – 19.729 EUR
volkswagen polo 1.0 TGI comfortline, 5-st. roč. (66 kW) – 16.576 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
26272829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |