Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mitsubishi eclipse cross

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Mitsubishiju so pred kratkim obeležili stoletnico obstoja in jo proslavili tako z novim logotipom, kot sloganom drive your ambition. Prvi predstavnik, ki se bohoti z njima, je novi križanec eclipse cross.
Mitsubishi eclipse cross
Foto: Gašper Miš
20. 1. 2018 ob 11:00
Komentarjev: 0

Ker sami pravijo, da so strokovnjaki za takšna vozila, prav nič ne presenečena, da so že tako bogato ponudbo zdaj obogatili še z enim novim križancem. Ta sliši na ime eclipse cross in s tistim iz filma o hitrih in drznih nima prav dosti skupnega. Cross v imenu pove, da gre za križanec C-razreda, ki se s 4 metri in 40 centimetri tako po velikosti kot cenovno vriva med manjši ASX in večji outlander. Čeprav je japonski Mitsubishi pred kratkim postal del naveze Renault-Nissan, je novinec še njihov zadnji pravi predstavnik. Poslednji samuraj, če želite. Z ostrimi linijami je tudi videti nekako tako, kar priznavajo celo pri znamki sami. Spredaj sicer z veliko motorno masko in obilico kroma močno spominja na novi outlander, je pa novinec bistveno bolj zanimiv, ko ga pogledamo z boka in od zadaj. Streha pada hitreje, pravijo celo, da je ta kupejevska, zadnje steklo pa je deljeno. Lahko potrdim, da pogled nazaj in vstran ni pretirano oviran, vseeno pa vem, da bo prav zaradi oblike zadka nekaterim zelo všeč, drugim pa najbrž sploh ne. Sami sicer dodajo, da s takšno obliko vseeno niso želeli doseči preveč radikalnega izgleda, temveč čim boljšo aerodinamiko novega vozila.

Kot je od tradicionalne japonske znamke pričakovati, je zgodba v notranjosti precej predvidljiva. Tako je armaturna plošča podobna ostalim hišnim modelom, vseeno pa eclipse cross prinaša nekaj novosti. Najprej boste opazili velik, 7-palčni, na dotik občutljiv zaslon, ki so ga zavoljo boljše preglednosti postavili na sam vrh armaturne plošče. Namesto navigacije so se odločili, da novinca raje ponudijo z opcijo napredne povezave s pametnimi mobilniki preko sistemov Apple CarPlay in Android Auto. Zanimiva se nam zdi tudi drsna plošča za pomik po menijih, čeprav ni tako intuitivna, Mitsubishi pa s prihodom tega srednje velikega križanca prvič predstavlja še projekcijski prikazovalnik 'head-up'. Na račun oblike malenkost trpi prostornost, a le v primeru, ko je v vozilu več potnikov in ti potrebujejo še velik prtljažnik. Ta v osnovni postavitvi meri le skromnih 341 litrov, se pa lahko zaradi kar 20 centimetrov vzdolžno pomične klopi, nastavljive tudi po naklonu, poveča na solidnih 448. Pri naprednih varnostnih in asistenčnih sistemih se lepo pozna, da je njihov najnovejši predstavnik, zato lahko tu pričakujete pravzaprav vse, kar ponujajo konkurenti. Od radarskega tempomata, do sistema za samodejno zaviranje v sili, kamere s 360-stopinjskim prikazom okolice in tako naprej …


Motorna ponudba bo bolj skromna, saj je sprva na voljo le en bencinski motor. Ta je povsem nov in ima 1,5 litra delovne prostornine, ob pomoči turbine pa razvije 120 kilovatov (163 KM) ter 250 Nm navora med 1.800 in 4.500 vrtljaji na minuto. V primeru, da ga boste spojili s klasičnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom, bo pogon le na sprednji kolesi, v primeru neskončnostopenjskega CVT pa lahko izbirate tako med sprednjim kot naprednim štirikolesnim. Preko sklopke in odprtega diferenciala ta na zadnji kolesi v osnovi prenaša najmanj 20, po potrebi pa tudi do 60 odstotkov motornega navora. Vseeno po štirikolesno gnani različici ne pričakujejo dosti povpraševanja, zato bo najbrž najbolj priljubljen kar s sprednjim pogonom ter ročnim menjalnikom. Tudi ljubitelji dizelskih motorjev boste prišli na svoj račun, predvidoma proti koncu letošnjega leta, ko se ponudbi pridružuje še že znan 2,2-litrski turbodizelski motor DI-D. Najbrž si ga bodo izposodili kar pri razred večjem outlanderju, kjer trenutno razvije 110 kilovatov moči (150 KM) ter 380 Nm navora. Povezan bo lahko tako s šeststopenjskim ročnim kot osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Model, ki so ga prvič predstavili prav v času lanskega sončnega mrka, k nam uradno prihaja te dni. Na voljo bo s šestimi že znanimi paketi opreme. Osnovni je paket inform, temu pa sledijo še invite, intense, intense+, instyle ter instyle+. Do prihoda prej omenjenega turbodizelskega agregata pričakujte, da boste za novi eclipse cross odšteli od najmanj 21.890 (eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 2WD inform, 6-st. roč.) do največ 33.490 evrov (eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 4WD CVT instyle+, n-st. CVT). Med dodatki tokrat najdemo le 160-evrski strošek priprave vozila in kovinsko ali biserno barvo za 550 evrov. Zastopnik znamke na navedene cene ponuja še 2.000 evrov promocijskega popusta, ki ni časovno omejen, in dodaja, da želi leto zaključiti s približno 200 prodanimi vozili z novim starim imenom.


Informacije o mitsubishiju eclipse cross lahko pridobite še v mednarodni premieri.


Cene:
mitsubishi eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 2WD inform, 6-st. roč. (120 kW) – 21.890 EUR
mitsubishi eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 2WD invite, 6-st. roč. (120 kW) – 24.490 EUR
mitsubishi eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 2WD intense, 6-st. roč. (120 kW) – 25.490 EUR
mitsubishi eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 2WD intense+, 6-st. roč. (120 kW) – 26.490 EUR
mitsubishi eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 2WD CVT invite, n-st. CVT (120 kW) – 25.990 EUR
mitsubishi eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 2WD CVT intense+, n-st. CVT (120 kW) – 28.490 EUR
mitsubishi eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 4WD CVT instyle, n-st. CVT (120 kW) – 31.490 EUR
mitsubishi eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 4WD CVT instyle+, n-st. CVT (120 kW) – 33.490 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |