{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hyundai i30 fastback

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Da je povpraševanja po klasičnih limuzinah kompaktnega razreda vse manj, vemo vsi, pa vendar to še ne pomeni, da bodo te počasi izumrle. Avtomobilski proizvajalci nam še naprej predstavljajo nove, ki pa so oblikovno res bistveno bolj premišljene in običajno nosijo še zanimivo ime. Kot na primer novi i30 fastback.
Hyundai i30 fastback
Foto: Gašper Miš
24. 1. 2018 ob 18:00
Komentarjev: 3

Novinec v Hyundajevi ponudbi kot četrti član zaključuje družino vozil i30. Kot vsi njeni predstavniki je tudi ta narejen na stari celini z mislijo na zahtevnega evropskega kupca. Čeprav v imenu nosi oznako fastback, praviloma pa bi mu bolj pristajala liftback, vseeno pravijo, da gre za prvi petvratni kupe v kompaktnem razredu. Skratka, imam občutek, da še sami ne vedo čisto točno, kam bi ga umestili, vem pa, da bo kljub petim vratom na trgu konkuriral predvsem limuzinskim astri, civicu, mazdi3, meganu grandcoupe in podobnim. Napram kombilimuzini ima novi i30 fastback nižjo kaskadno masko, nove LED-dnevne luči, nova so tudi takšna 18-palčna lita platišča, seveda pa ne smemo mimo hitreje padajoče strehe in zadka, ki vsaj z obliko luči in spojlerja kar malce spominjata na kupejevski mercedes-benz razreda C. Ni pa vse v obliki, i30 fastback je od kombilimuzinskega še za 30 milimetrov nižji ter 115 daljši, kar skupno nanese na 4455 milimetrov. Ker se s tem po merah že kar nevarno približa hišni elantri, zna biti kanibalizem neizogiben, je pa res, da bo novinec pri evropskih kupcih najbrž bistveno bolj priljubljen. Oblikovno je bolj zanimiv in to so potrdili tudi pogledi mimoidočih.

Podobnosti s petvratno kombilimuzinsko ali pa karavansko različico se nadaljujejo tudi v notranjosti, saj se ta vse do B-stebrička praktično ne razlikuje. Tako lahko na vrhu armaturne plošče še naprej najdemo tudi do 8-palčni zaslon na dotik, povezljiv tako s sistemom Apple CarPlay kot Android Auto. Pri bolje založenih različicah boste opazili, da je panoramsko strešno okno bistveno manjše, v vseh drugih pa tudi to, da je v drugi vrsti zaradi padajoče strehe za visokorasle manj nadglavnega prostora. V predelu kolen kakšnih večjih razlik ni, ker je medosna razdalja ostala enaka, prtljažni prostor pa tu pogoltne 450 litrov. To je seveda bistveno manj kot pri karavanski različici, vseeno pa za kar 55 litrov več kot pri kombilimuzinski. Poleg tega ima i30 fastback zaradi petvratne zasnove še zares veliko nakladalno odprtino, zato kakšnih večjih prostorskih problemov vseeno ni pričakovati.

Pri Hyundaiu so se odločili, da novi i30 fastback ponudijo le z dvema bencinskima agregatoma. Oba sta prisilno polnjena, govorimo pa o litrskem trivaljniku, ki razvije 88 kilovatov moči (120 KM) ter 171 Nm navora, in pa močnejšem štirivaljnem motorju T-GDI, ki ob prostornini 1,4 litra ponuja 103 kilovate (140 KM) ter 242 Nm navora. Oba sta že serijsko spojena s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, močnejši pa je za dodatni poldrugi tisočak na voljo tudi s sedemstopenjskim robotiziranim DCT. Ker po turbodizelskih motornih različicah posegate predvsem kupci karavanov, tu potrebe po njej ne vidijo in je zato v ponudbi tudi ni pričakovati. Poudarek bo tako na dinamičnosti vozila, kar podkrepljuje še podatek, da je novi i30 fastback v primerjavi s kombilimuzinsko različico postavljen za 5 milimetrov bližje tlom, njegovo podvozje pa je tudi za 15 odstotkov bolj čvrsto.

Novi fastback, ki je zdaj že na voljo, je kot celotna družina i30 na voljo s štirimi paketi opreme. To so trend, style, premium in impression, za katere boste odšteli od najmanj 17.990 (i30 fastback 1.0 T-GDI 120 trend, 6-st. roč.) do največ 25.390 evrov (i30 fastback 1.4 T-GDI 140 DCT impression, 7-st. rob.). Od kombilimuzine je tako dražji za okrogel tisočak, od karavanskega i30 wagon pa za 100 oziroma 300 evrov, odvisno od izbire motorja in opreme. Na navedene cene lahko tudi tu pričakujete še 2.000 evrov promocijskega popusta in z nakupom pripomorete, da bo četrti član družine i30 dosegel približno 15 odstotkov celotne prodaje modela. To letno pomeni približno 60 novih vozil.


Cene:

hyundai i30 fastback 1.0 T-GDI 120 trend, 6-st. roč. (88 kW) – 17.990 EUR
hyundai i30 fastback 1.0 T-GDI 120 style, 6-st. roč. (88 kW) – 19.390 EUR
hyundai i30 fastback 1.0 T-GDI 120 premium, 6-st. roč. (88 kW) – 20.990 EUR
hyundai i30 fastback 1.0 T-GDI 120 impression, 6-st. roč. (88 kW) – 22.990 EUR
hyundai i30 fastback 1.4 T-GDI 140 style, 6-st. roč. (103 kW) – 20.290 EUR
hyundai i30 fastback 1.4 T-GDI 140 premium, 6-st. roč. (103 kW) – 21.890 EUR
hyundai i30 fastback 1.4 T-GDI 140 impression, 6-st. roč. (103 kW) – 23.890 EUR
hyundai i30 fastback 1.4 T-GDI 140 DCT style, 7-st. rob. (103 kW) – 21.790 EUR
hyundai i30 fastback 1.4 T-GDI 140 DCT premium, 7-st. rob. (103 kW) – 23.390 EUR
hyundai i30 fastback 1.4 T-GDI 140 DCT impression, 7-st. rob. (103 kW) – 25.390 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
TyPag pravi:
Drži...
(pred 9 meseci )
R01fdm9sYW5fcHJvZmlsZS5qcGcxNDg3ODkwMDc4.jpg
Gašper Miš pravi:
Za lepoto je kot kaže res treba potrpet ... :)
(pred 9 meseci )
Ni slike
TyPag pravi:
Zanimivo in škoda, da kljub petim vratom nima zadnjega brisalca????
(pred 9 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
2627  domača premiera - Heroji furajo v pižamah
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 4 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 4 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |