Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hyundai ioniq PHEV

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Najkasneje do leta 2030 bodo novi avtomobili z motorjem na notranje izgorevanje postali stvar preteklosti. Medtem ko so bencinskim in dizelskim šteti dnevi, pa električne in priključno-hibridne čakajo svetli časi.
Hyundai ioniq PHEV
Foto: Gašper Miš
16. 2. 2018 ob 9:00
Komentarjev: 1

Pri Hyundaiju so se na e-dan že dobro pripravili in nedolgo nazaj nase opozorili s kar tremi ioniqi. Sprva s povsem električnim ter klasičnim hibridnim, danes pa se ponudbi pridružuje še tretji in obenem zadnji član, priključno-hibridni ioniq PHEV. Pravijo, da združuje najboljše obeh svetov, zato bo takšen pri nas predvidoma najbolj priljubljen, ioniq pa s tem postaja še prvi model, ki pri enaki karoseriji ponuja kar tri različne alternativne pogonske sklope. Novinec tako kot ostala člana družine v dolžino meri 4,47 metra in na prvi pogled pravzaprav ne prinaša bistvenih novosti. Večino oblikovnih potez povzema kar po hibridnem bratu, boste pa pri tem vseeno opazili dodatno odprtino za polnjenje baterije, nekoliko drugačna lahka lita platišča, LED-žarometa namesto bi-ksenonskih, na zadku pa namesto oznake 'hybrid' novo 'plug-in'. Drugih razlik praktično ni in podobno velja za notranjost. Celo prtljažnik kljub zmogljivejši litij-ionski bateriji ostaja nespremenjen in lahko tako še naprej pogoltne kar 550 litrov tovora, le polnilna kabla boste morali v tem primeru skriti kam drugam.


Novinec pod pokrovom skriva 1,6-litrski štirivaljni bencinski motor GDI, ki razvije 77 kilovatov (105 KM) ter 170 Nm navora, v kombinaciji s 45-kilovatnim (61 KM) elektromotorjem pa je sistemske moči za 107 kilovatov (146 KM) in navora 270 Nm. Tovarna navaja še, da lahko ioniq PHEV samo ob pomoči litij-ionske baterije s skupno kapaciteto 8,9 kWh ter garancijsko dobo osmih let oziroma 200.000 prevoženih kilometrov v praksi prevozi do 63 kilometrov, v zrak pa v povprečju izpusti le 26 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Pogon je spredaj, menjalnik pa robotizirani dvosklopčni DCT in ne CVT, kot ga ponuja konkurenca. Doma ga boste na klasični vtičnici polnili približno 3 ure, sicer pa ioniq PHEV omogoča še hitrejše polnjenje s 6,6 kW, a le do skupne kapacitete 80 odstotkov baterije.


Kot klasični hibrid je tudi priključno-hibridni na voljo s tremi paketi opreme. Najcenejši s paketom style stane od 30.990 evrov, sledi paket premium za najmanj 33.490 evrov, vrh ponudbe pa tudi tu predstavlja ioniq PHEV s paketom impression za 36.490 evrov. Na navedene cene pričakujte še 2.000 evrov popusta, ki ga ponuja zastopnik znamke, ob tem pa še 4.500 evrov nepovratnih sredstev eko-sklada. Tako se cenovno vriva med klasični hibrid in električno različico, saj je ob upoštevanju popusta ter eko-subvencije od prve dražji za 1.500 evrov, od električne pa cenejši za približno tretjino tega zneska. Zdaj, ko je družina popolna, pričakujejo, da bo do konca letošnjega leta na naše ceste zapeljalo med 150 ter 180 ioniqov, odvisno od možnosti dobav, od tega pa bo polovica prav takšnih.

Informacije o ioniqu lahko pridobite še v domači in mednarodni premieri.

Cene:

hyundai ioniq PHEV 1.6 GDI DCT style, 6-st. rob. (107 kW) – 30.990 EUR
hyundai ioniq PHEV 1.6 GDI DCT premium, 6-st. rob. (107 kW) – 33.490 EUR
hyundai ioniq PHEV 1.6 GDI DCT impression, 6-st. rob. (107 kW) – 36.490 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTI4MC1MZXMtUGF1bC1tb29uLmpwZzE0MjI3NzYzMTc=.jpg
iconaan pravi:
Super izgleda, zelo dobra notranjost
(pred 4 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 5 dnevi  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  |