Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jaguar E-pace

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Odkar so pred dobrimi desetimi leti pri indijski Tati pod svoje okrilje vzeli znamki Jaguar ter Land rover, ti beležita lepe prodajne rezultate. Da bodo v prihodnje še lepši, predstavljajo mačko, ki sliši na ime E-pace.
Jaguar E-pace
Foto: Gašper Miš
28. 2. 2018 ob 0:45
Komentarjev: 0

Kot se za čas spodobi, tudi tokrat govorimo o novem križancu. Oblikovno precej spominja na razred večji F-pace. V dolžino meri 4 metre ter 40 centimetrov, torej je od omenjenega brata dobrih 30 centimetrov krajši, še najlažje pa ga bo tako primerjati kar s petvratnim range roverjem evoque. Tako v primerjavi z enim kot drugim E-pace ne prinaša tako ostrih linij, ker želi nenazadnje nagovoriti drug krog kupcev, ki bodo bolj kot te cenili, da so vsa svetila v LED-tehniki, platišča pa najmanj 17- ter največ 21-palčna.

Novi E-pace podobnost z bratskim F-pacom kaže tudi v notranjosti. Armaturna plošča je na prvi pogled zelo podobna, vseeno pa ne enaka, saj je med njima kar nekaj manjših razlik. Predvsem se tu lepo vidi, da želi biti novinec bolj mladosten, tudi bolj športen. Da bi to dosegli, so armaturko postavili bolj položno, z obliko držala za sovoznika pa jo optično samo še dodatno usmerili v smer voznika. Križanca se razlikujeta tudi po obliki stikal klimatske naprave ter prestavne ročice samodejnega menjalnika. Ta v primeru E-paca ni oblikovana kot potopni gumb, pač pa klasično, po vzoru športnega modela F-type. Osrednji zaslon je že pri osnovni različici 2 palca večji, 10 palcev meri, kupci pa lahko namesto klasičnih analognih merilnikov ter 5-palčnega zaslona med njima za slabih 800 evrov doplačila posežete po kar 12,3-palčnih digitalnih. Za približno 1.200 evrov si lahko omislite še projekcijski prikazovalnik, slabih 500 pa boste odšteli še za aktivni ključ v obliki športne zapestnice.

Da E-pace vseeno ni tako mala mačka, kot bi lahko mislili, pove podatek, da medosje meri 2 metra 68 centimetrov in da je tako v notranjosti dovolj prostora za pet potnikov. Tudi prtljažnik pogoltne nadpovprečnih 577 litrov. Veliko prostora je namenjeno tudi varnosti. Se kar lepo pozna, da je najmlajša mačka pri hiši, zato dejansko razpolaga z vsemi najnaprednejšimi sistemi, ki jih že poznamo iz vozil znamk Jaguar ter Land Rover. Tako je že serijsko opremljena s sistemom za preprečevanje naleta, prilagodljivim radarskim tempomatom, pomočnikom za ohranjanje voznega pasu, ne manjka niti pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj kot kamera za vzvratno vožnjo. Za doplačilo pa si lahko omislite še številne druge, tudi bistveno bolj napredne.


E-pace, ki si platformo deli s prej omenjenim evoquom in ga izdelujejo v avstrijski Magni Steyr, si lahko omislite s petimi motornimi različicami: tremi dizelskimi ter dvema bencinskima. Vse so prisilno polnjene, štirivaljne in s prostornino dveh litrov. Turbodizelske ob oznakah D150, D180 ter D240 razvijejo 110, 132 oziroma 177 kilovatov moči, medtem ko število 'konj' pove že oznaka sama. Turbobencinski nosita oznaki P250 ter P300, kar pomeni, da razvijeta 183 oziroma 221 kilovatov. Z izjemo osnovne turbodizelske različice D150 so vse serijsko povezane tako s štirikolesnim pogonom kot samodejnim menjalnikom. V tem primeru pa je pogon spredaj in menjalnik šeststopenjski ročni.

Seveda se lahko tudi v tem primeru odločite za štirikolesni pogon, za kar pripravite še približno tri tisočake. Še dodatnih 2.500 do 3.000 evrov bo potrebnih, če boste želeli, da menjalnik delo opravi namesto vas. Kljub temu da je novinec kot vsi ostali hišni modeli na zunaj videti precej športno, te vseeno ne pričakujte, ker že v osnovi tehta kar 1.775 kilogramov. Tudi štirikolesni pogon ter dobra 20-centimetrska oddaljenost od tal ga najbrž ne bo postavila ob bok najbolj terenskim land roverjem, se bo pa zato novi E-pace najbrž bistveno bolje znašel v mestih, kjer bo največkrat doma.


Mačka, ki te dni tudi uradno stopa na slovenska tla, bo tako kot sestrski modeli znamke Land Rover na voljo s kar osmimi osnovnimi paketi opreme. To so paketi base, S, SE in HSE ter R-dynamic base, R-dynamic S, R-dynamic SE in R-dynamic HSE. Prvi kupci boste deležni še prav posebne različice z imenom first edition, ki bo na voljo le prvo modelno leto. To pomeni, da bo odvisno od izbire motorja, menjalnika, pogona ter opreme E-pace kupcem na voljo v kar 50 različnih kombinacijah.

Za najcenejšo z dizelskim motorjem pod pokrovom boste odšteli najmanj 33.416 (E-pace D150 base, 6-st. roč.), za najdražjo 65.539 evrov (E-pace D240 AWD R-dynamics HSE, 9-st. sam.). Bencinske so precej dražje, od 43.806 (E-pace P250 AWD, 9-st. sam.) do 67.548 evrov stanejo (E-pace P300 AWD, 9-st. sam.), razlog pa tiči v tem, da vse razpolagajo tako s štirikolesnim pogonom kot devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pričakujejo, da bo ponudba letno privabila 50 kupcev.


 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 3. 2019
Marec 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728010203
0405060708  domača premiera - honda CR-V hibrid
0910
11  domača premiera - mazda3
1213  domača premiera - hyundai i30 fastback N
14151617
18192021222324
25262728  domača premiera - seat tarraco
293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Kaj mislite, da je najboljša rešitev za črne točke v križiščih?
938Krožišča, jasno. 937Semaforji. 936Višji ležeči policaji. 935Ne vozim, kjer so črne točke.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jusko89
Obvestila
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 5 dnevi  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 5 dnevi  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 6 dnevi  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 1 tedni  | 
Ford focus Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet pred 1 tedni  | 
DS Automobiles Zasedajo vodilno mesto pred 2 tedni  | 
Peugeot Elektrifikacija in nov slogan pred 4 tedni  | 
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 meseci  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 4 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 4 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 4 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 4 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 4 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 5 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 5 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 5 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 5 meseci  |