{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jaguar E-pace

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Odkar so pred dobrimi desetimi leti pri indijski Tati pod svoje okrilje vzeli znamki Jaguar ter Land rover, ti beležita lepe prodajne rezultate. Da bodo v prihodnje še lepši, predstavljajo mačko, ki sliši na ime E-pace.
Jaguar E-pace
Foto: Gašper Miš
28. 2. 2018 ob 0:45
Komentarjev: 0

Kot se za čas spodobi, tudi tokrat govorimo o novem križancu. Oblikovno precej spominja na razred večji F-pace. V dolžino meri 4 metre ter 40 centimetrov, torej je od omenjenega brata dobrih 30 centimetrov krajši, še najlažje pa ga bo tako primerjati kar s petvratnim range roverjem evoque. Tako v primerjavi z enim kot drugim E-pace ne prinaša tako ostrih linij, ker želi nenazadnje nagovoriti drug krog kupcev, ki bodo bolj kot te cenili, da so vsa svetila v LED-tehniki, platišča pa najmanj 17- ter največ 21-palčna.

Novi E-pace podobnost z bratskim F-pacom kaže tudi v notranjosti. Armaturna plošča je na prvi pogled zelo podobna, vseeno pa ne enaka, saj je med njima kar nekaj manjših razlik. Predvsem se tu lepo vidi, da želi biti novinec bolj mladosten, tudi bolj športen. Da bi to dosegli, so armaturko postavili bolj položno, z obliko držala za sovoznika pa jo optično samo še dodatno usmerili v smer voznika. Križanca se razlikujeta tudi po obliki stikal klimatske naprave ter prestavne ročice samodejnega menjalnika. Ta v primeru E-paca ni oblikovana kot potopni gumb, pač pa klasično, po vzoru športnega modela F-type. Osrednji zaslon je že pri osnovni različici 2 palca večji, 10 palcev meri, kupci pa lahko namesto klasičnih analognih merilnikov ter 5-palčnega zaslona med njima za slabih 800 evrov doplačila posežete po kar 12,3-palčnih digitalnih. Za približno 1.200 evrov si lahko omislite še projekcijski prikazovalnik, slabih 500 pa boste odšteli še za aktivni ključ v obliki športne zapestnice.

Da E-pace vseeno ni tako mala mačka, kot bi lahko mislili, pove podatek, da medosje meri 2 metra 68 centimetrov in da je tako v notranjosti dovolj prostora za pet potnikov. Tudi prtljažnik pogoltne nadpovprečnih 577 litrov. Veliko prostora je namenjeno tudi varnosti. Se kar lepo pozna, da je najmlajša mačka pri hiši, zato dejansko razpolaga z vsemi najnaprednejšimi sistemi, ki jih že poznamo iz vozil znamk Jaguar ter Land Rover. Tako je že serijsko opremljena s sistemom za preprečevanje naleta, prilagodljivim radarskim tempomatom, pomočnikom za ohranjanje voznega pasu, ne manjka niti pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj kot kamera za vzvratno vožnjo. Za doplačilo pa si lahko omislite še številne druge, tudi bistveno bolj napredne.


E-pace, ki si platformo deli s prej omenjenim evoquom in ga izdelujejo v avstrijski Magni Steyr, si lahko omislite s petimi motornimi različicami: tremi dizelskimi ter dvema bencinskima. Vse so prisilno polnjene, štirivaljne in s prostornino dveh litrov. Turbodizelske ob oznakah D150, D180 ter D240 razvijejo 110, 132 oziroma 177 kilovatov moči, medtem ko število 'konj' pove že oznaka sama. Turbobencinski nosita oznaki P250 ter P300, kar pomeni, da razvijeta 183 oziroma 221 kilovatov. Z izjemo osnovne turbodizelske različice D150 so vse serijsko povezane tako s štirikolesnim pogonom kot samodejnim menjalnikom. V tem primeru pa je pogon spredaj in menjalnik šeststopenjski ročni.

Seveda se lahko tudi v tem primeru odločite za štirikolesni pogon, za kar pripravite še približno tri tisočake. Še dodatnih 2.500 do 3.000 evrov bo potrebnih, če boste želeli, da menjalnik delo opravi namesto vas. Kljub temu da je novinec kot vsi ostali hišni modeli na zunaj videti precej športno, te vseeno ne pričakujte, ker že v osnovi tehta kar 1.775 kilogramov. Tudi štirikolesni pogon ter dobra 20-centimetrska oddaljenost od tal ga najbrž ne bo postavila ob bok najbolj terenskim land roverjem, se bo pa zato novi E-pace najbrž bistveno bolje znašel v mestih, kjer bo največkrat doma.


Mačka, ki te dni tudi uradno stopa na slovenska tla, bo tako kot sestrski modeli znamke Land Rover na voljo s kar osmimi osnovnimi paketi opreme. To so paketi base, S, SE in HSE ter R-dynamic base, R-dynamic S, R-dynamic SE in R-dynamic HSE. Prvi kupci boste deležni še prav posebne različice z imenom first edition, ki bo na voljo le prvo modelno leto. To pomeni, da bo odvisno od izbire motorja, menjalnika, pogona ter opreme E-pace kupcem na voljo v kar 50 različnih kombinacijah.

Za najcenejšo z dizelskim motorjem pod pokrovom boste odšteli najmanj 33.416 (E-pace D150 base, 6-st. roč.), za najdražjo 65.539 evrov (E-pace D240 AWD R-dynamics HSE, 9-st. sam.). Bencinske so precej dražje, od 43.806 (E-pace P250 AWD, 9-st. sam.) do 67.548 evrov stanejo (E-pace P300 AWD, 9-st. sam.), razlog pa tiči v tem, da vse razpolagajo tako s štirikolesnim pogonom kot devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pričakujejo, da bo ponudba letno privabila 50 kupcev.


 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 9. 2018
September 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - toyota aygo
070809
1011  domača premiera - citroën berlingo
1213  domača premiera - volvo V60
141516
17  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
18  domača premiera - hyundai i20
19  domača premiera - honda CR-V
20  domača premiera - ford focus
212223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 60 minut
2425  domača premiera - peugeot rifter
2627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 426
renault clio 257
renault megane 170
volkswagen polo 164
volkswagen golf 153

Podatki veljajo za avgust 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 53.559 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: boris40
Obvestila
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 tedni  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 tedni  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 tedni  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 1 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 4 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 6 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 6 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 6 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 6 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 6 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 9 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 10 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 11 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 11 meseci  |