{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lexus LS

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Lexusu so nas povabili v prenovljeni ljubljanski salon, kjer so nam pokazali potek prodajnega procesa, piko na i pa dodali s predstavitvijo nove, zdaj že pete generacije admiralske ladje z oznako LS.
Lexus LS
Foto: Gašper Miš
25. 3. 2018 ob 21:30
Komentarjev: 0

Zgodba prestižne Toyotine znamke, obenem pa tudi modela LS, ki velja za njenega pionirja, ima začetke šele v letu 1989. Pred manj kot tridesetimi leti, ko so imeli Lexusovi konkurenti skoraj stoletje prednosti, so se pri znamki iz dežele vzhajajočega sonca stvari lotili zelo premišljeno. Za začetek so na skrivaj analizirali ameriški trg in navade njihovih kupcev, obenem pa s testiranjem številnih prototipov prišli do končnega rezultata, ki je takrat kar korenito zamajal avtomobilsko industrijo, model LS pa je ob lansiranju veljal celo za najtišji avtomobil na trgu. Tudi nova, peta generacija velike limuzine, ki je napram predhodniku postala daljša, širša ter nižja, velja za eno najtišjih v avtomobilski industriji, še posebej, ko govorimo o njeni hibridni različici. Lexus z novim modelom LS še naprej zvesto sledi filozofiji omotenashi, ki predvideva potrebe gostov, predem se ti sploh pojavijo. To pomeni, da je novinec v teoriji zelo prepričljiv stroj, kar nenazadnje mora biti, če se želi postaviti ob bok precej mladi in tehnološko dovršeni konkurenci – novemu audiju A8, nedavno prenovljenemu mercedes-benzu razreda S ter kljub letom še vedno odlični bavarski sedmici.

Da je oblika ena izmed glavnih vrlin nove generacije, najbrž ni nobena skrivnost. Priznavajo tudi sami, saj pravijo, da poimenovanje avtomobilskega razkošja pretvarja v povsem novo obliko umetnosti. Niti ne posebej drago, saj s ceno tik pod 110 tisočaki v primerjavi s Picassovimi mojstrovinami deluje kot nakup stoletja. Šalo na stran, lexus LS je oblikovno zelo zanimiv avtomobil, še posebej markantna pa je motorna maska. Njen vretenast vzorec so rokodelci takumi narisali ročno, ga nato lasersko skenirali in šele potem poslali v proizvodnjo. Za vse skupaj so porabili kar tri mesece in pol, obsega pa pet, v primeru športne različice F sport celo sedem tisoč različnih površin. Oblikovno zanimivi so tudi polna LED-žarometa in dnevne luči, nizka streha, dolga medosna razdalja ter najmanj 19-, lahko pa tudi 20-palčna platišča. Slednja poskrbijo, da tudi z boka ne bo ostal spregledan.


Ne samo zunaj, tudi znotraj je LS prava umetnina. Material za prevleko vrat so izbirali kar dve leti, opcijski origami, ki jih izdelujejo rokodelci iz Kjota, pa so skupaj z dekorativnimi elementi iz tradicionalnega brušenega stekla kiriko najzahtevnejšim kupcem na voljo za kar 16.900 evrov. Čeprav je najbolj udoben sedež zadaj desno, lahko tudi voznikov nastavljate v 28 različnih smereh, vse to pa nadzorujete tako preko 12,3-palčnega zaslona na armaturni plošči kot dveh opcijskih 11,6-palčnih v drugi vrsti; tam ne manjka niti tablični računalnik. Kot da to ni dovolj, so model opremili še z največjim projekcijskim prikazovalnikom v avtomobilski industriji, ki meri neverjetnih 24 palcev. Ni pa lexus LS le lep in prostoren, je tudi tehnološko napreden. Pod skupnim imenom lexus safety system+ že v osnovi najdemo sistem za preprečevanje naleta z zaznavo pešcev, sistem, ki vozilo aktivno ohranja na voznem pasu, tu sta še sistema samodejnega preklopa med dolgim in zasenčenim snopom ter prepoznave prometnih znakov, ne gre niti mimo prilagodljivega radarskega tempomata. Opcijsko je na voljo še napredni paket lexus safety system+ A, ki vozilo še dodatno opremi s sistemoma za prepoznavo prečnega prometa in zaznavanje trka ter aktivno krmilno asistenco.


Pričakujte tudi novo platformo, sorodno tisti, ki jo najdemo pri modelu LC. Ker avtomobil v dolžino vseeno meri več kot 5 metrov ter 20 centimetrov, so to seveda prilagodili, a hibridni sklop ostaja nespremenjen. Ob hibridni različici 500h, ki bo pri nas bistveno bolj priljubljena, je na voljo tudi klasična z oznako 500. Govorimo o 3,5-litrskem turbobencinskem šestvaljniku, ki razvije 307 kilovatov moči (417 KM) in je povezan z desetstopenjsko avtomatiko, v primeru hibridne različice pa prav tako bencinskem motorju, ki deluje v Atkinsonovem ciklu ter razvije 220 kilovatov (299 KM), ob pomoči dveh elektromotorjev pa je sistemske moči za 264 kilovatov, kar po naše pomeni slabih 360 'konjev'. Pri močnejši je pogon štirikolesni, pri šibkejši pa lahko posežete tako po zadnjem kot štirikolesnem. V vsakem primeru pa pričakujte še približno 90 kilogramov prihranka pri masi, najnižje težišče ter najbolj vzvojno čvrsto karoserijo v razredu velikih limuzin. Kar 1,8-krat bolj kot pri prejšnji generaciji.

Novi lexus LS, ki si ga lahko omislite tudi z zračnim vzmetenjem, je za razliko od konkurentov na voljo le v eni dolžini, in sicer tisti podaljšani z medosno razdaljo, ki meri 3,13 metra. Paketi so standardni, torej finesse, business, executive, športni F sport ter prestižni luxury. Za najvišjo stopnjo japonske prefinjenosti boste odšteli najmanj 109.900 evrov (LS 500h RWD finesse), za najdražji model pa predvsem na račun dragih dajatev okroglih 173 tisočakov (LS 500 AWD luxury). Pričakujte, da bodo pri Lexusu do konca leta kupca našli petim vozilom in da bodo ta najbrž kar vsa po vrsti hibridna.

Informacije o lexusu LS lahko pridobite še v mednarodni premieri.
 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |