Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lexus LS

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Lexusu so nas povabili v prenovljeni ljubljanski salon, kjer so nam pokazali potek prodajnega procesa, piko na i pa dodali s predstavitvijo nove, zdaj že pete generacije admiralske ladje z oznako LS.
Lexus LS
Foto: Gašper Miš
25. 3. 2018 ob 21:30
Komentarjev: 0

Zgodba prestižne Toyotine znamke, obenem pa tudi modela LS, ki velja za njenega pionirja, ima začetke šele v letu 1989. Pred manj kot tridesetimi leti, ko so imeli Lexusovi konkurenti skoraj stoletje prednosti, so se pri znamki iz dežele vzhajajočega sonca stvari lotili zelo premišljeno. Za začetek so na skrivaj analizirali ameriški trg in navade njihovih kupcev, obenem pa s testiranjem številnih prototipov prišli do končnega rezultata, ki je takrat kar korenito zamajal avtomobilsko industrijo, model LS pa je ob lansiranju veljal celo za najtišji avtomobil na trgu. Tudi nova, peta generacija velike limuzine, ki je napram predhodniku postala daljša, širša ter nižja, velja za eno najtišjih v avtomobilski industriji, še posebej, ko govorimo o njeni hibridni različici. Lexus z novim modelom LS še naprej zvesto sledi filozofiji omotenashi, ki predvideva potrebe gostov, predem se ti sploh pojavijo. To pomeni, da je novinec v teoriji zelo prepričljiv stroj, kar nenazadnje mora biti, če se želi postaviti ob bok precej mladi in tehnološko dovršeni konkurenci – novemu audiju A8, nedavno prenovljenemu mercedes-benzu razreda S ter kljub letom še vedno odlični bavarski sedmici.

Da je oblika ena izmed glavnih vrlin nove generacije, najbrž ni nobena skrivnost. Priznavajo tudi sami, saj pravijo, da poimenovanje avtomobilskega razkošja pretvarja v povsem novo obliko umetnosti. Niti ne posebej drago, saj s ceno tik pod 110 tisočaki v primerjavi s Picassovimi mojstrovinami deluje kot nakup stoletja. Šalo na stran, lexus LS je oblikovno zelo zanimiv avtomobil, še posebej markantna pa je motorna maska. Njen vretenast vzorec so rokodelci takumi narisali ročno, ga nato lasersko skenirali in šele potem poslali v proizvodnjo. Za vse skupaj so porabili kar tri mesece in pol, obsega pa pet, v primeru športne različice F sport celo sedem tisoč različnih površin. Oblikovno zanimivi so tudi polna LED-žarometa in dnevne luči, nizka streha, dolga medosna razdalja ter najmanj 19-, lahko pa tudi 20-palčna platišča. Slednja poskrbijo, da tudi z boka ne bo ostal spregledan.


Ne samo zunaj, tudi znotraj je LS prava umetnina. Material za prevleko vrat so izbirali kar dve leti, opcijski origami, ki jih izdelujejo rokodelci iz Kjota, pa so skupaj z dekorativnimi elementi iz tradicionalnega brušenega stekla kiriko najzahtevnejšim kupcem na voljo za kar 16.900 evrov. Čeprav je najbolj udoben sedež zadaj desno, lahko tudi voznikov nastavljate v 28 različnih smereh, vse to pa nadzorujete tako preko 12,3-palčnega zaslona na armaturni plošči kot dveh opcijskih 11,6-palčnih v drugi vrsti; tam ne manjka niti tablični računalnik. Kot da to ni dovolj, so model opremili še z največjim projekcijskim prikazovalnikom v avtomobilski industriji, ki meri neverjetnih 24 palcev. Ni pa lexus LS le lep in prostoren, je tudi tehnološko napreden. Pod skupnim imenom lexus safety system+ že v osnovi najdemo sistem za preprečevanje naleta z zaznavo pešcev, sistem, ki vozilo aktivno ohranja na voznem pasu, tu sta še sistema samodejnega preklopa med dolgim in zasenčenim snopom ter prepoznave prometnih znakov, ne gre niti mimo prilagodljivega radarskega tempomata. Opcijsko je na voljo še napredni paket lexus safety system+ A, ki vozilo še dodatno opremi s sistemoma za prepoznavo prečnega prometa in zaznavanje trka ter aktivno krmilno asistenco.


Pričakujte tudi novo platformo, sorodno tisti, ki jo najdemo pri modelu LC. Ker avtomobil v dolžino vseeno meri več kot 5 metrov ter 20 centimetrov, so to seveda prilagodili, a hibridni sklop ostaja nespremenjen. Ob hibridni različici 500h, ki bo pri nas bistveno bolj priljubljena, je na voljo tudi klasična z oznako 500. Govorimo o 3,5-litrskem turbobencinskem šestvaljniku, ki razvije 307 kilovatov moči (417 KM) in je povezan z desetstopenjsko avtomatiko, v primeru hibridne različice pa prav tako bencinskem motorju, ki deluje v Atkinsonovem ciklu ter razvije 220 kilovatov (299 KM), ob pomoči dveh elektromotorjev pa je sistemske moči za 264 kilovatov, kar po naše pomeni slabih 360 'konjev'. Pri močnejši je pogon štirikolesni, pri šibkejši pa lahko posežete tako po zadnjem kot štirikolesnem. V vsakem primeru pa pričakujte še približno 90 kilogramov prihranka pri masi, najnižje težišče ter najbolj vzvojno čvrsto karoserijo v razredu velikih limuzin. Kar 1,8-krat bolj kot pri prejšnji generaciji.

Novi lexus LS, ki si ga lahko omislite tudi z zračnim vzmetenjem, je za razliko od konkurentov na voljo le v eni dolžini, in sicer tisti podaljšani z medosno razdaljo, ki meri 3,13 metra. Paketi so standardni, torej finesse, business, executive, športni F sport ter prestižni luxury. Za najvišjo stopnjo japonske prefinjenosti boste odšteli najmanj 109.900 evrov (LS 500h RWD finesse), za najdražji model pa predvsem na račun dragih dajatev okroglih 173 tisočakov (LS 500 AWD luxury). Pričakujte, da bodo pri Lexusu do konca leta kupca našli petim vozilom in da bodo ta najbrž kar vsa po vrsti hibridna.

Informacije o lexusu LS lahko pridobite še v mednarodni premieri.
 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: soling
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 4 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |