Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ford transit custom in tourneo custom

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ker tovorni ford transit custom skupaj s potniško različico tourneo custom velja za četrti najbolje prodajan model v ponudbi modrega ovala, ne preseneča, da obema namenjajo veliko medgeneracijsko prenovo.
Ford transit custom in tourneo custom
Foto: Gašper Miš
5. 4. 2018 ob 14:00
Komentarjev: 0

Fordova člana družine custom z veliko prenovo nadaljujeta bogato, več kot 60-letno tradicijo. Tako transit, ki bo še naprej nagovarjal obrtnike, kot tourneo, ki stavi predvsem na velike družine, boste po novem prepoznali po precej spremenjenem sprednjem delu vozila, medtem ko bok in zadek ostajata nedotaknjena. Nova je motorna maska, ki ob treh oziroma petih kromiranih letvah ne pripomore le k lepši podobi, pač pa tudi boljši prepoznavnosti obeh vozil. Da vseeno ne bi bili le videni, pač pa tudi videli, bosta poskrbela še nova bi-ksenonska žarometa, opcijsko so na voljo tudi LED-dnevne luči.

Bolj kot zunanjosti se je prenova dotaknila notranjosti. V potniški kabini še posebej poudarjajo izbiro bolj kakovostnih materialov in armaturno ploščo, ki precej spominja na tisto, kakršno že najdemo v novi fiesti. Za potrebe obeh customov je seveda dodatno prilagojena, zato ponuja še številna priročna odlagališča, skupaj jih je za kar 25 litrov, ter USB-priključke za polnjene mobilnih naprav. Pri bolj založenih različicah v oči pade še 8-palčni zaslon na dotik, ki deluje preko najnovejšega vmesnika Sync tretje generacije. Ta med drugimi omogoča povezavo s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto, medtem ko se boste morali pri osnovnem sistemu Sync lite zadovoljiti z le 4-palčnim TFT-zaslonom, povezavo Bluetooth in možnostjo glasovnega upravljanja. Ko govorimo o potniškem tourneu, ki je na voljo z največ devetimi sedeži, novost predstavlja še možnost posamične odstranitve le-teh. Vsak sedež tehta le dobrih 15 kilogramov, zato je odstranitev enostavna, za piko na i pa lahko sedeže prvič postavite tudi v takoimenovano konferenčno postavitev, kjer je druga vrsta obrnjena nazaj.


Transit custom in tourneo custom sta s prenovo postala bolj napredna, posledično tudi pametnejša in varnejša. V razred lahkih gospodarskih vozil prinašata celo novo tehnologijo, tokrat v obliki pametnega omejevalnika hitrosti. Seveda so na voljo še drugi napredni sistemi, kot so na primer prilagodljiv radarski tempomat, sistem preprečevanja naleta z možnostjo samodejnega zaviranja v sili, ne manjka niti sistem, ki bdi nad zbranostjo voznika, zaradi velikosti vozila bosta prav prišla še opozorilnik na vozilo v mrtvem kotu ter prečni promet.

Pod motornim pokrovom ne pričakujte toliko novosti. Namesto starega 2,2-litrskega turbodizelskega motorja duratorq TDCi, od katerega so se poslovili že pred prenovo, tam še naprej najdemo že znani 2,0-litrski štirivaljni turbodizelski ecoblue TDCi. Motor, ki je bil prej na voljo v le eni izvedenki, je zdaj na voljo v treh, tisti, ki razvije 77 kilovatov moči (105 KM) ter 360 Nm navora, močnejši s 96 kilovati (130 KM) ter 385 Nm navora, najmočnejša pa je že znana 125-kilovatna različica (170 KM), ki ponuja 405 Nm navora. Najšibkejša različica je na voljo le v povezavi z ročnim menjalnikom in rezervirana izključno za tovorni transit custom, drugi dve pa si lahko izberete tudi pri tourneu custom. Tudi ti sta povezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, toliko stopenj pa ponuja tudi robotiziran menjalnik powershift, ki je na voljo opcijsko. Za zdaj je to vse, prihodnje leto pa pričakujemo še prihod priključno-hibridne različice PHEV, ki bo lahko samo s pomočjo elektrike prevozila do 50 kilometrov, dodatne pa premagovala s samo litrskim turbobencinskim motorjem ecoboost.


Medtem ko tovorni transit custom kupce še naprej nagovarja v dveh dolžinah ter dveh višinah, je potniški na voljo le v dveh dolžinah, 4,97 in 5,34 metra. Pri paketih ni razlik, oba sta na voljo s tremi, imenovanimi ambiente, trend ter sport, se boste pa morali kupci transita custom odločiti še, v kateri izmed treh osnovnih različic ga boste izbrali. Kot furgon, kombi ali kombi furgon. Če boste potrebovali kar največ prostora, bo za vas pravi furgon, saj v svoji najbolj prostorsko razkošni različici ponuja do 8,3 kubičnega metra tovornega prostora, ob pomoči odprtine pod sovozniškim sedežem pa še možnost prevoza do 3,4 metra dolgih predmetov.

O cenah tokrat zelo na kratko, ker je različic enostavno preveč, da bi naštevali vse. Začnimo z najcenejšo, torej tovornim transitom custom furgon. Z davkom boste zanjo odšteli od najmanj 24.000 (transit custom furgon L1H1 2.0 TDCi 77 kW ambiente, 6-st. roč.) do največ 34.170 evrov (transit custom furgon L1H1 2.0 TDCi 125 kW sport, 6-st. rob.), če si boste zaželeli podaljšano različico, pa boste k navedenima cenama prišteli še približno 700 evrov. Takšno doplačilo velja tudi za potniški tourneo custom, ki po rednem ceniku stane od najmanj 36.390 (tourneo custom L1H1 2.0 TDCi 96kW trend, 6-st. roč.) do največ 43.850 evrov (tourneo custom L1H1 2.0 TDCi 125 kW sport, 6-st. rob.), a lahko na navedeni ceni že kar takoj pričakujete še bogat, 4.300-evrski popust. Najbrž bo tudi ta kar lepo pripomogel k dobri prodaji, ki jo pri Fordu z modeloma zadnja leta dosegajo tako pri nas kot na ostalih trgih stare celine. Samo lani so na slovenske ceste poslali preko 1.550 vozil z oznako custom, od tega dobre tri četrtine transitov, ostali pa so bili tournei. S tem so dosegli 17,5-odstotni tržni delež, ki ga želijo s prenovo obdržati, do konca leta pa prodati še približno 1.500 novih vozil.

Informacije o fordu transit custom lahko pridobite še v mednarodni premieri.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: soling
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 4 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |