{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ford ecosport

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Fordov mali križanec ecosport je najbrž eden tistih modelov, na katerega tovarna ni bila nikoli prav ponosna. V poplavi avtomobilske pločevine se kar ni hotel prijeti, zato je bila precej negotova tudi njegova prihodnost.
Ford ecosport
Foto: Gašper Miš
19. 4. 2018 ob 1:00
Komentarjev: 0

Ker bo predvidoma do konca leta 2020 že vsak tretji prodani avtomobil križanec, so se pri modrem ovalu naposled le odločili, da poskusijo ponovno in mali ecosport postavijo pred nov popravni izpit. Gre za že drugo prenovo druge generacije, ki je na evropske ceste zapeljala pred dobrimi štirimi leti. Prva, kot kaže, ni bila dovolj dobra, da bi lahko Ford z njo dostojno konkuriral na tako nasičenem trgu.

Druga bo stvari skoraj zagotovo obrnila na glavo. Z njo selijo tudi proizvodnjo, in sicer iz indijske tovarne v novo romunsko, ki skupaj zaposluje skoraj 4.000 delavcev. O obsegu prenove pove še podatek, da je bil ecosport deležen kar 2.300 novih delov, vi pa boste najprej opazili, da na prtljažnih vratih ni več rezervnega kolesa. Če vam je bilo vseeno všeč, lahko zanj doplačate, na srečo pa vam to ne bo treba storiti za nova odbijača, platišča v velikosti od 16 do 18 palcev, motorno masko ter svetila, kjer sprednja svetijo tudi v ksenonski tehniki, dnevne luči pa so LED.


Notranjost so tudi tokrat povzeli iz fieste, v tem primeru nove, kar pomeni, da ta novincu ne prinaša le bistveno lepšega videza, pač pa tudi bolj kakovostne materiale. Nov je volanski obroč, novi so merilniki, pravzaprav podobnosti s starim skoraj ne boste opazili. Boste pa zaslon na armaturni plošči, ki v osnovi res meri le 4,2 palca, vendar sta v ponudbi še dva večja, 6,5- ter 8-palčni, oba občutljiva na dotik in podprta s sistemom SYNC3. Ta omogoča povezavo s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay, za akustično razvajanje pa bo z 10 zvočniki poskrbelo kar 675-vatno ozvočenje B&O play.

Pri prostornosti ni bistvenih razlik, zato lahko prtljažnik, odvisno od naklona klopi, še naprej pogoltne od 334 do 356 litrov tovora. To vsaj na papirju ni prav veliko, je pa res, da je prostor precej oglat, zato v praksi ne bi smelo biti večjih težav. Bodo drugje, ker so vrata prtljažnika še naprej težka ter se odpirajo le vstran, posledično pa zavzamejo veliko prostora. Je pa ecosport prostor našel tudi za nekaj naprednih sistemov, čeprav smo vseeno pričakovali, da jih bo od nove fieste podedoval še več. Tako bo tempomatu po novem družbo delal še prilagodljivi omejevalnik hitrosti, novost predstavlja sistem nadzora vozil v mrtvem kotu, ob parkirnih tipalih pa se boste lahko zdaj zanašali še na sliko s kamere za vzvratno vožnjo. Za kaj več, tudi sistem samodejnega zaviranja v sili, ki bi modelu prinesel vseh pet zvezdic na testu euroNCAP, pa bo kot kaže treba počakati na novo generacijo.


Ecosport je po prenovi sprva na voljo s tremi že znanimi motornimi različicami. Dve sta bencinski, ena pa dizelska. Na strani bencinskih sta večkrat nagrajeni litrski trivaljni motor ecoboost, ki lahko razvije 92 kilovatov moči (125 KM), ter močnejša 103-kilovatna različica (140 KM). Proti koncu leta se ponudbi pridružuje še 73-kilovatni (100 KM) motor 1.0 ecoboost ter nov 1.5-litrski štirivaljni turbodizelski ecoblue, ki bo razvil 92 kilovatov moči (125 KM). V ponudbi bo nadomestil obstoječi 1.5 TDCi, ki kot prihajajoči bencinski ponuja do 73 kilovatov moči (100 KM). Zanimiv bo predvsem zato, ker ecosportu prvič prinaša tudi možnost izbire inteligentnega štirikolesnega pogona (AWD).

Vse ostale različice navor, ki znaša od 200 do 210 Nm, prenašajo le na sprednji kolesi, menjalniki pa so šeststopenjski ročni. Toliko stopenj ponuja tudi samodejni, ki je na voljo za slabih 1.800 evrov doplačila, a to le pri 92-kilovatni različici ecoboost, ki bo najbolj priljubljena. Ne glede na pogon pa se lahko ecosport pohvali še z eno največjih oddaljenosti od tal, ki meri kar 19 centimetrov.


Trem osnovnim paketom opreme (trend, style in titanium) se v ponudbi pridružujeta še dva nova (ST-line ter ST-line black edition). Mali križanec po prenovi veliko stavi še na možnost personalizacije, kjer lahko kupci ob 12 barvah karoserije odločate še med 8 barvami strehe. Z osnovnimi cenami od 17.790 (ecosport 1.0 ecoboost trend, 6-st. roč. ) do 24.200 evrov (ecosport 1.0 ecoboost ST-line black edition, 6-st. sam.) ecosport še naprej ostaja eden dražjih predstavnikov razreda, je pa res, da so cene ostale podobne tistim pred prenovo in da za ta denar zdaj dobite tudi bistveno več opreme.

Da bo ponudba še bolj prepričljiva, pri zastopniku znamke na navedene cene ponujajo še 1.800 evrov popusta in pričakujejo, da bodo prodali dobrih 30 vozil na mesec. Samo za primerjavo, prejšnjih so do danes prodali manj kot toliko, potem pa sami izračunajte, kaj to pomeni na mesečni ravni. Ja, kot  kaže, bo Ford ta popravni izpit končno opravil bolje in s tem popravil precej bled prvi vtis.


Cene:

ford ecosport 1.0 ecoboost trend, 6-st. roč. (92 kW) – 17.790 EUR
ford ecosport 1.0 ecoboost trend, 6-st. sam. (92 kW) – 19.560 EUR
ford ecosport 1.0 ecoboost style, 6-st. roč. (92 kW) – 19.310 EUR
ford ecosport 1.0 ecoboost style, 6-st. sam. (92 kW) – 21.040 EUR
ford ecosport 1.0 ecoboost titanium, 6-st. roč. (92 kW) – 20.200 EUR
ford ecosport 1.0 ecoboost titanium, 6-st. sam. (92 kW) – 21.950 EUR
ford ecosport 1.0 ecoboost titanium, 6-st. roč. (103 kW) – 20.720 EUR
ford ecosport 1.5 TDCi titanium, 6-st. roč. (100 kW) – 20.770 EUR
ford ecosport 1.0 ecoboost ST-line, 6-st. roč. (92 kW) – 22.000 EUR
ford ecosport 1.0 ecoboost ST-line, 6-st. sam. (92 kW) – 23.780 EUR
ford ecosport 1.0 ecoboost ST-line, 6-st. roč. (103 kW) – 22.520 EUR
ford ecosport 1.5 TDCi ST-line, 6-st. roč. (100 kW) – 22.560 EUR
ford ecosport 1.0 ecoboost ST-line black edition, 6-st. roč. (92 kW) – 22.410 EUR
ford ecosport 1.0 ecoboost ST-line black edition, 6-st. sam. (92 kW) – 24.200 EUR
ford ecosport 1.0 ecoboost ST-line black editon, 6-st. roč. (103 kW) – 22.930 EUR
ford ecosport 1.5 TDCi ST-line black edition, 6-st. roč. (100 kW) – 22.970 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
2627  domača premiera - Heroji furajo v pižamah
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |