Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Audi A6

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Generacije se menjajo, ime pa ostaja. Že štiri so nosile naziv A6 pred novo, ki je ravno te dni uradno pripeljala na domače ceste z lento najbolj naprednega avtomobila v svojem razredu.
Audi A6
Foto: Gašper Miš
5. 9. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Tako ponosno Audi označuje svoj nekdaj najpomembnejši model v ponudbi, danes pa mu to lovoriko zelo ’učinkovito’ speljujejo modeli Q. Vseeno poslovne limuzine, kot so A6 in njegova največja konkurenta serija 5 in razred E, še vedno navdušujejo mnoge zahtevne voznike, zato jih znamke razvijejo z največjo pozornostjo. Lahko bi rekli, da so imeli pri A6 celo lahko delo, ker so večino tehnologije povzeli po najprestižnejšem modelu znamke A8 ter po krasnem A7, čeprav je A6 v osnovi seveda namenjen drugačnim voznikom.

Tokrat gre za osmo generacijo uspešne limuzine, ki je 50 let nazaj začela svojo pot z nazivom audi 100.

Tokrat gre za osmo generacijo uspešne limuzine, ki je 50 let nazaj začela svojo pot z nazivom audi 100. Vsaka generacija je pripeljala kakšno zanimivo novost v segment: druga (proizvodnja med letoma 1976 do 1982) na primer petvaljni motor, tretja pogon quattro, pocinkano karoserijo, motor TDI in najbolj aerodinamično obliko za limuzine tisti čas, četrta, ki je bila v bistvu prenovljena tretja 100, je prvič vpeljala motor V6, naslednja prvič modela allroad in RS6, šesta motor V10, sedma pa še lahke materiale in dizelski biturbo. Pestro zgodovino zdaj na novo piše osma generacija, ki seveda ima kaj pokazati.

Za začetek na primer nove LED-luči, ki so že dolgo Audijev zaščitni znak. Čeprav za razliko od A7 in A8 ne more imeti še laserskih, je njihov HD matrični LED (32 elementov v enem žarometu) dovolj izpopolnjen, da zna ves čas sam prilagajati snop žarometa glede na hitrost in okolico. Zanimive luči so tudi zadaj in če doplačate, dobite še dinamične smernike in posebno animacijo ob odklepanju in zaklepanju vrat, da bodo vsi videli, kako moderen in napreden avto imate.

Tudi brez luči bo to vsakomur hitro jasno, ko bo vstopil v kabino, kjer praktično ni fizičnih gumbov. Vzdušje je precej futuristično, sredinska konzola je zasukana rahlo proti vozniku, zgornji del, kjer je tudi zaslon, ima obrobo, ki spominja na masko, seveda pa za prijetno vzdušje ponoči skrbi še ambientalna osvetlitev v 30 različnih barvah. Sredinska zaslona imata resoluciji 1280 x 720 in 1280 x 660 oziroma 1540 x 720 in 1280 x 660 pik pri različici MMI plus, zato navdušita s preglednostjo in berlivostjo, tudi z razporeditvijo menijev.

Novi A6 je malenkost zrasel v vse smeri (7 mm daljši, 12 širši in 2 višji), za nekaj milimetrov se je povečal tudi prostor v kabini, prtljažni pa ostal enak kot prej. Oblikovalci so posebej ponosni na izrazito ramensko linijo, ki poudarja značaj avtomobila, ter na tesnila šip, ki so skrita v vrata, da je med vožnjo čim tišji. Za gradnjo so uporabili kombinacijo jekla in lažjega aluminija, za premikanje pa bodo na začetku poskrbeli trije dizelski motorji. Najprej je na voljo 50 TDI, pri čemer ima trilitrski TDI moč 210 kW (286 KM), 45 TDI s prav tako tremi litri delovne prostornine pa 170 kW (231 KM). Oba sta serijsko opremljena z menjalnikom tiptronic ter prenašata moč preko štirikolesnega pogona quattro. 40 TDI poganja 2.0 TDI s 150 kW (204 KM), prihodnje leto pa dobimo še šibkejši 2.0 TDI s 120 kW (163 KM), ki bo stal okoli 51 tisoč evrov. Z zamikom pripeljejo tudi bencinski motorji, že oktobra pa bo na voljo avant, ki bo v povprečju dražji za približno 2.500 EUR. Ob začetku prodaje je za nižjo ceno (7.000 namesto 9.000 EUR) na voljo priljubljeni paket opreme business, ki bo verjetno tudi pripomogel k razmeroma uspešni Audijevi prodaji na našem trgu, kjer sicer prodaja premijskih avtomobilov pada.

Letos naj bi jih po načrtih uvoznika prodali 50 do 60, v prihodnjem polnem letu pa 250. Od starega je ob primerljivi opremi približno 3 odstotke dražji, vendar bistveno bolj napreden, saj lahko kupci naročijo kar 39 različnih sistemov za pomoč vozniku. In še ena informacija je zanimiva za nas, Slovence: skoraj 10.000 A6 je že vozilo po naših cestah, od tega 40 odstotkov limuzin, 50 odstotkov jih je imelo ali ima samodejni menjalnik, 30 pa štirikolesni pogon quattro. Torej je A6 kljub višji ceni tudi pri nas zelo priljubljen in zaželen Audijev avtomobil.

Še nekatere cene:

audi A6 40 TDI – 55.000 EUR
audi A6 40 TDI sport – 57.740 EUR
audi A6 40 TDI design – 57.740 EUR
audi A6 45 TDI quattro – 62.530 EUR
audi A6 50 TDI quattro – 69.080 EUR
audi A6 avant 40 TDI – 56.130 EUR
audi A6 avant 45 TDI quattro – 65.060 EUR
audi A6 avant 50 TDI quattro – 71.750 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |