{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-benz razred C

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pred dobrimi 25 leti so pri Mercedes-Benzu predstavili takrat novi razred C, ki danes z le malo manj kot 10 milijoni prodanih vozil velja za najbolj priljubljeno stuttgartsko limuzino in letno prepriča do 400.000 kupcev.
Mercedes-benz razred C
Foto: Gašper Miš
11. 10. 2018 ob 9:00
Komentarjev: 0

Da bodo ti po aktualni četrti generaciji še naprej posegali kot po vročih žemljicah, ji Nemci namenjajo nekaj svežine. Glede na videno lahko rečemo, da ekipa Roberta Lešnika tokrat ni imela prav težke naloge, ker kljub štiri leta stari osnovi C še vedno deluje dovolj sveže, da so mu danes namenili le nova odbijača, diamantno motorno masko, na novo so oblikovali še sprednja žarometa. Ta lahko ob pomoči kar 84 modulov v najbolj napredni različici 'ultrabeam LED' svetita tudi do 650 metrov daleč, medtem ko boste na zadku limuzinske različice že na daleč opazili nove luči s svetlobnim podpisom v obliki črke C. Pri ostalih članih jih boste iskali zaman, kar pa ne velja za eno izmed treh novih barv ter 20 oblik litih platišč, ki merijo vse od 16 pa do 20 palcev.

C pred in po prenovi boste tako lažje ločili v notranjosti, kjer je voznikovo delovno okolje zdaj dodobra digitalizirano. Prvič so na voljo veliki 12,3-palčni digitalni merilniki, le dva manj pa lahko meri zaslon na vrhu armaturne plošče. V osnovi je tam 7-palčni, medtem ko so merilniki analogni. Novinec se lahko pohvali še z novo kamero za vzvratno vožnjo z boljšo ločljivostjo, naprednim 225-vatnim ozvočenjem, ki se vriva pod prestižno Burmester, ter kar 64 različnimi barvami notranje osvetlitve. Pomladitev prinaša še vzvratno ogledalo brez okvirja, na novo oblikovano stikalo za zagon motorja, nov je tudi volanski obroč z drsniki na dotik. Ker so stikala tempomata premaknili kar na sam obroč, se s prenovo poslavlja še obvolanska ročica, kar obstoječim kupcem najbrž ne bo preveč po godu, jim bo pa bolj to, da lahko po novem izbirajo še med širšim naborom oblazinjenj ter okrasnih elementov.

Novost med prestižnimi limuzinami srednjega razreda predstavlja še možnost nakupa masažnih sedežev, ki skupaj z gretjem le-teh, klimatsko napravo, notranjo dišavo, ambientalno osvetlitvijo ter glasbo tvorijo enega izmed šestih desetminutnih programov za izboljšano počutje ter večjo budnost tako voznika kot ostalih potnikov. Gre za skupek sistemov, ki sliši na ime 'energizing', bolj kot na to pa so pri zastopniku znamke ponosni, da se lahko razred C na področju varnostnih ter asistenčnih sistemov po prenovi postavi celo ob bok admiralski ladji razreda S. Pričakujte, da vas bo lahko dobro opremljen C razvajal tudi z možnostjo delne avtonomne vožnje vse do hitrosti 210 kilometrov na uro, samodejno bo znal zamenjati vozni pas, v križiščih spremljati prečni promet in še kaj bi se našlo.

Tudi pod pokrovom so skrite številne novosti, zato boste lahko kupci zdaj izbirali med kar petimi bencinskimi ter štirimi dizelskimi različicami. Največjo novost predstavlja nov 1,5-litrski bencinski motor z oznako C 200. Gre za štirivaljni motor nove generacije, kjer je 135 kilovatov moči (184 KM), kolikor razvije, še dodatno nadgrajene s tehnologijo EQ boost. Ta blago hibridni različici, ki deluje v povezavi z 48-voltnim omrežjem, prinaša še dodatnih 10 kilovatov moči (14 KM), skupaj torej 145 (198 KM), obenem pa še možnost jadranja ter zaviranja ob že zaustavljenem motorju ter komajda opazen zagon. Če ste ljubitelj pravih hibridov, boste bolj navdušeni nad podatkom, da se spomladi prihodnje leto ponudbi pridružujeta kar dva, in sicer bencinski C 300 e, prvič pa tudi dizelski C 300 de.

Seveda so še naprej na voljo tudi bolj klasične različice, in sicer bencinske z 1,6, dvema ter tremi litri delovne prostornine. Te razvijejo od 95 (129 KM) do 245 kilovatov moči (333 KM), če govorimo tudi o brutalnih AMG, pa najmočnejša različica C 63 S razvije celo 375 kilovatov (510 KM). Bolj kot bencinske bodo pri nas priljubljene dizelske, kjer odskočno desko predstavljata nov 1,6-litrski motor z 90 kilovati (122 KM) ter oznako C 180 d in močnejši 118-kilovatni (160 KM) C 200 d. Pred prenovo sta ti različici uporabljali 2,0-litrski agregat, zdaj pa je ta rezerviran za najbolj priljubljeno različico C 220 d ter močnejšo C 300 d. Kljub temu da sta tudi v tem primeru motorja prostorninsko manjša, je moči več, natančneje 143 (194 KM) oziroma 180 kilovatov (245 KM), ko govorimo o različici C 300 d, ki zaokrožuje dizelsko ponudbo. V ponudbi še naprej najdemo šeststopenjski ročni menjalnik, a so mu šteti dnevi, ker bo večina tako ali tako izbrala devetstopenjski samodejni 9G-tronic. Razred C bo navor še naprej prenašal le na zadnji kolesi, čeprav so nekatere različice na voljo tudi s štirikolesnim 4MATIC, novinec pa prvič še z zračnim vzmetenjem 'airmatic'.

Novosti seveda niso rezervirane le za limuzinski razred C, ki bo najbolj priljubljen, pač pa tudi kombijevski C T, C kupe ter C kabrio. Podobno, kot je veljalo pred prenovo, so vsi na voljo s tremi linijami opreme, in sicer najbolj prodajano avantgarde, elegantno exclusive ter športno AMG line. Kupci boste lahko te naknadno nadgradili tudi z nočnim paketom, kjer bodo kromirane vsadke nadomestili črni. Za konec še najpomembneje, nakup prenovljenega modela bo denarnico olajšal za najmanj 31.500 (C 160 limuzina, 6-st. roč.) in največ 59.350 evrov (C 400 4MATIC limuzina, 9-st. sam.). Če boste želeli, da bo nosil oznako AMG, bo cena seveda višja, od 70.450 (AMG C 43 4MATIC limuzina, 9-st. TCT) pa vse tja do 103 tisočakov (AMG C 63 S limuzina, 9-st. MCT). Za večino bo tako bolj zanimiva številka 39.930, kolikor stane najbolj priljubljen C 220 d. Če boste želeli, da bo imel C namesto limuzinskega zadka še velik nahrbtnik, bo to številko povečalo za okrogla dva tisočaka, kupe bo od njega dražji za približno 500 evrov, medtem ko bo najdražji kabrio v primerjavi s primerljivo opremljeno limuzino dražji tudi do 8.500 evrov. Glede prodaje pa: do danes so na naših cestah našteli 700 vozil četrte generacije, letos pričakujejo, da jih bodo še 100 - 60 limuzin, 30 kombijevskih C T, medtem ko si bosta preostalih 10 odstotkov razdelila C kupe ter C kabrio.

Cene:

mercedes-benz C 160 limuzina, 6-st. roč. (95 kW) – 31.500 EUR
mercedes-benz C 180 limuzina, 6-st. roč. (115 kW) – 33.320 EUR
mercedes-benz C 200 limuzina, 9-st. sam. (135 + 10 kW) – 38.940 EUR
mercedes-benz C 200 4MATIC limuzina, 9-st. sam. (135 + 10 kW) – 41.850 EUR
mercedes-benz C 300 limuzina, 9-st. sam. (190 kW) – 43.300 EUR
mercedes-benz C 400 4MATIC limuzina, 9-st. sam. (245 kW) – 59.350 EUR
mercedes-benz C 180 d limuzina, 6-st. roč. (90 kW) – 33.550 EUR
mercedes-benz C 200 d limuzina, 6-st. roč. (118 kW) – 35.550 EUR
mercedes-benz C 220 d limuzina, 9-st. sam. (143 kW) – 39.930 EUR
mercedes-benz C 220 d 4MATIC limuzina, 9-st. sam. (143 kW) – 43.100 EUR
mercedes-benz C 300 d limuzina, 9-st. sam. (180 kW) – 44.350 EUR
mercedes-benz C 300 d 4MATIC limuzina, 9-st. sam. (180 kW) – 48.130 EUR
mercedes-AMG C 43 4MATIC limuzina, 9-st. TCT (287 kW) – 70.450 EUR
mercedes-AMG C 63 limuzina, 9-st. MCT (350 kW) – 93.000 EUR
mercedes-AMG C 63 S limuzina, 9-st. MCT (375 kW) – 103.000 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 7 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 10 meseci  |