Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Audi Q3

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Audijeva terenska družina Q predstavlja že okrog 60 odstotkov njihove celotne prodaje, med najbolj priljubljenimi pa je model Q3. Včasih smo mu rekli kar baby Q, danes pa je oznaka rezervirana za manjši Q2.
Audi Q3
Foto: Gašper Miš
25. 1. 2019 ob 0:00
Komentarjev: 0

Ampak tokrat ne bomo govorili o modelu Q2, pač pa o razred večjem Q3, ki te dni vstopa v drugo generacijo. Da je križanec kupcem k srcu prirasel že v prvi, je jasno, saj so jih v dobrih osmih letih širom sveta prodali že več kot 800.000. Pri Audiju pravijo, da bo nova generacija kupce poleg oblike zdaj lovila še s prostornostjo, saj je v primerjavi s starim skoraj 10 centimetrov daljši, 2,5 centimetra širši in pol nižji, zato bo preskok med Q2 in Q3 po novem bolj izrazit. Izrazita je tudi nova motorna maska, osmerokotna je in ogromna, novinec pa se bohoti še z velikimi režami za zajem zraka (pa čeprav so te večinoma bolj za okras), poudarjenimi boki ter od 17- do 20-palčnimi litimi platišči. Nasploh Q3 deluje bolj mišičasto in možato kot prej, na hitro spominja celo na novi Q8. Podobno kot osmica tudi trojka že serijsko sveti v polni LED-tehniki, vsi tisti, ki si boste vseeno zaželeli več, pa boste lahko doplačali še za dinamična smernika spredaj in zadaj ter napredna matrična LED-žarometa.

Kot pri večini novejših vozil te znamke lahko tudi tu najdemo novo, dodobra digitalizirano delovno okolje. Tega pričarata tako 8,8- oziroma 10,1-palčni zaslon MMI (v osnovni opremi boste namesto zaslona deležni le velike luknje v armaturi) ter digitalni merilniki, ki so na voljo serijsko. 10,3 palca merijo, doplačilo 210 evrov pa jim prinaša še možnost prikaza dodatnih vsebin, kot je na primer zemljevid. Če boste želeli 12,3-palčne, boste morali doplačati še dodatnih 290 evrov. Podobno kot pri novem A1 sportback, tudi pri Q3 pričakujte, da osrednji zaslon ne ponuja povratnih informacij, kot smo jih vajeni iz Audijevih prestižnih limuzin, se pa lahko oba pohvalita z možnostjo brezžičnega polnjenja mobilnih naprav, naprednim ozvočenjem Bang&Olufsen s kar 680 vati, obenem pa tudi tem, da ohranjata nekaj klasičnih stikal, da prehod iz analogne v digitalno obliko ne bo prehud.

Q3 ni postal le modernejši, pač pa po novem ponuja še precej uporabnega prostora. Če ga primerjamo s prvo generacijo, je med osema daljši za kar 7,7 centimetra (medosje je tako le še milimeter krajše kot pri Volkswagnovem tiguanu), to pa se pozna tako v kabini kot v prtljažnem prostoru. Namesto 460 jih slednji sprejme od 530 do 675, odvisno od tega, kako boste postavili novo, za 15 centimetrov pomično zadnjo klop. Ta je zdaj deljiva v razmerju 40:20:40, za piko na i pa omogoča tudi sedem stopenj naklona, zato zadnja potnika ne bosta imela več nobenih pripomb. Tisti ki bo sedel na sredini, zna vseeno potarnati nad visokim sredinskim grebenom in pomanjkanjem prostora v širino, za glave in kolega pa bo ga dovolj. Nekoč baby Q je lahko danes opremljen še s številnimi naprednimi sistemi, ki si jih je izposodil od večjih bratov, v osnovi pa zna prepoznati kolesarje in pešce, po potrebi zavirati v sili, bdi tudi nad nenamerno menjavo pasu.


Druga generacija temelji na modularni platformi MQB, kupci pa jo lahko naročite z eno izmed treh motornih različic v skupaj petih konfiguracijah moči. Med bencinskimi motorji najdemo tiste z oznakami 35, 40 ter 45 TFSI, dizelski pa nosita oznaki 35 oziroma 40 TDI. Z izjemo vstopne bencinske, ki ima 1,5-litra delovne prostornine in omogoča izklop valjev, so vse ostale 2,0-litrske, prav tako imajo po štiri valje, pri dihanju pa jim pomaga turbopolnilnik. Tako razvijejo od 110 (150 KM) do 169 kilovatov moči (230 KM), z izjemo prej omenjene pa so lahko spojene še s štirikolesnim pogonom quattro. Na voljo je tudi sedemstopenjski robotiziran menjalnik S tronic, v osnovi pa bo Q3 povezan s šeststopenjskim ročnim. Ob izbiri sistema Audi drive select (ta stane 240 evrov) boste deležni še načina offroad, za pol manj pa bo lahko novinec opremljen še s sistemom za nadzorovan spust.

Skupaj petim bencinskim in dizelskim motornim različicam se bo kasneje pridružil še priključni hibrid, pričakujemo lahko tudi športni različici SQ3 in RS Q3. Za zdaj lahko kupci Q3 kombinirate s tremi paketi opreme – poleg osnovnega basis sta na voljo še paketa advanced in športni S line. Med njimi je v povprečju približno tisočak razlike, kar pomeni, da boste za najcenejši Q3 po novem odšteli od 34.940 (Q3 35 TFSI standard, 6-st. roč.), za najdražji pa 46.320 evrov (Q3 45 TFSI quattro S tronic S line, 7-st. rob.). Zastopnik je ob lansiranju pripravil še posebno ponudbo trend, ki prinaša dodatke v vrednosti 4.420 evrov, prvi kupci pa boste zanj plačali le polovico tega zneska. Več o tem in vseh ostalih cenah si lahko preberete na tej povezavi, mi pa vam za konec natrosimo še tri zanimive informacije – povprečni ’slovenski’ Q3 bo predvidoma dobro opremljen, pod pokrovom bo s približno 60 odstotki še naprej prevladoval dizelski motor, podoben delež pričakujejo tudi po sprednjem pogonu, medtem ko se bo za štirikolesni quattro odločil le vsak tretji kupec.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 tedni  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |