Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota camry

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Toyoti so se odločili, da po 15 letih odsotnosti na staro celino ponovno pripeljejo model camry. Gre za veliko limuzino, ki je ime dobila po kroni, v sedmih generacijah pa prepričala že več kot 20 milijonov kupcev.
Toyota camry
Foto: Gašper Miš
9. 6. 2019 ob 0:00
Komentarjev: 1

Če novinko, ki v osmo generacijo vstopa z le malce manj kot 4,9 metra dolžine, postavimo ob bok zadnji generaciji modela avensis, ugotovimo, da je ta daljša za dobrih 15 centimetrov, od aktualne limuzinske corolle pa več kot 25. Vsi, ki ste se nedavno potepali na oni strani luže, ste jo na cesti že lahko opazili, evropski kupci pa jo bomo dodobra spoznali z dveletno zamudo. Razlog tiči prav v avensisovi upokojitvi in zapolnitvi vrzeli, ki je nastala, čeprav novinka ni neposredna naslednica. Precej večja je in nasploh bolj elegantna, pri Toyoti trdijo celo, da gre za njihov najboljši model ta hip.

Zunaj je videti precej športno, znotraj pa je zgodba malce drugačna. V prvi vrsti je predvsem elegantna, za kar po Toyotinih besedah skrbijo dolge neprekinjene linije in kakovostni materiali. Tuje poreklo boste vseeno opazili, saj je armaturna plošča oblikovana precej samosvoje, je pa počutje v kabini dobro. Veliko je tudi prostora, trdijo, da ga imajo potniki v drugi vrsti v predelu kolen celo največ v razredu. Razlika v primerjavi s konkurenti naj bi bila takšna, kot jo potniki na letalih občutijo v prvem ali pa ekonomičnem razredu. Bi rekel, da je trditev vseeno malo napihnjena, pa še nisem letel na tistih dragih sedežih. Vsi, ki boste izbrali paket premium, ki predstavlja vrh camryjeve ponudbe, boste zadaj deležni še multifunkcijske nadzorne plošče na naslonu za roko, preko katere boste dostopali do glasbe, uravnavali klimatsko napravo in nastavljali naklon sedeža. Potniki spredaj boste bolj navdušeni nad 7-palčnim zaslonom med merilniki, 8-palčnim multimedijskega sistema Toyota Touch 2, voznik pa tudi nad 10-palčnim projekcijskim prikazovalnikom. Vsak camry je serijsko opremljen še s paketom aktivne varnosti TSS.

Ker tudi v razredu velikih limuzin delež dizelskih motorjev že počasi pada, je novi camry na voljo le kot hibrid. Pod pokrovom tako najdemo 2,5-litrski atmosferski bencinski motor VVT-i, pri Toyoti poznan iz modela RAV4. 131 kilovatov moči (178 KM) ter 221 Nm navora razvije, sistemske moči pa je ob pomoči 88-kilovatnega elektromotorja in nikeljmetalhidridne (NiMH) baterije za okroglih 160 kilovatov (218 KM). To pomeni, da takšen camry ni le udoben, pač pa tudi precej hiter, saj do stotice pospeši v 8,3 sekunde, je pa res, da je končna hitrost omejena na ’le’ 180 kilometrov na uro. Pravijo, da poglavitni razlog tiči v dosegu majhne porabe, saj camry v povprečju ne porabi več kot šest litrov na sto prevoženih kilometrov, drugi razlog pa je v bolj zanesljivem delovanju prej omenjenih sistemov TSS (Toyota Safety Sense). Novinka se lahko podobno kot hišni lexus ES pohvali še z novo platformo TNGA, brezstopenjskim menjalnikom e-CVT, ter za evropski trg dodelanim podvozjem ter zavorami.

Camry je na voljo še s štirimi paketi opreme (style, sol, executive in premium), večina kupcev pa bo, kljub temu da je model že v osnovi dobro založen, izbrala bogato opremljenega. 32.400 evrov stane najcenejši (camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD style, n-st. CVT.), 38.900 pa boste odšteli za najdražjega (camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD premium, n-st. CVT.). K navedenim cenam lahko prištejete še 900 evrov za nakup navigacijske naprave (to je treba doplačati le pri osnovnem paketu), 750 oziroma 550 evrov pa boste odšteli za biserno ali kovinsko barvo. Če upoštevamo, kaj camry ponuja, je cena precej atraktivna, je pa res, da gre za specifičen razred vozil, ki pri nas letno beleži le okrog 400 prodanih vozil. Številka 50, kolikor naj bi jih camry prispeval do konca leta, je tako kar lep rezultat, za katerega bodo v prvi vrsti poskrbeli flotni kupci kot tudi taksisti, saj naj bi bil prav njim najbolj pisan na kožo.


Informacije o novi toyoti camry lahko pridobite še v mednarodni premieri.

Cene:

toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD style, n-st. CVT. (160 kW) – 32.400 EUR
toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD sol, n-st. CVT. (160 kW) – 33.900 EUR
toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD executive, n-st. CVT. (160 kW) – 36.900 EUR
toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD premium, n-st. CVT. (160 kW) – 38.900 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ful hud auto....tak lexus style....men je noro usec
(pred 4 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jeanpu
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 19 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 6 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  |