Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hyundai ioniq

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Hyundai ioniq je edini avtomobil, ki na trgu nastopa s tremi elektrificiranimi pogonskimi sklopi. Kupcem je na voljo kot električno vozilo, hibrid ali priključni hibrid, da bo še naprej zanimiv, pa je zdaj prenovljen.
Hyundai ioniq
Foto: Gašper Miš
27. 9. 2019 ob 1:00
Komentarjev: 0

Začnimo zunaj, kjer so spremembe najbolj opazne. Tako električni ioniq kot oba hibridna brata se lahko zdaj pohvalijo z novo motorno masko z aktivnimi loputami, posodobljenim sprednjim odbijačem s srebrno letvijo, nova so še vsa svetila. Pri Hyundaiju pravijo, da ta niso le lepotnega značaja, saj tudi svetijo bolje, nova lita platišča pa merijo od 15 do 19 palcev. Med skupaj devetimi barvami karoserije so štiri nove (eno vidite na fotografijah), celoten lepotni tretma pa poskrbi, da ioniq ni le tehnološko dovršen, pač pa na pogled še bolj privlačen kot prej.

Bolj moderna je postala tudi notranjost, kjer lahko pri električni različici že serijsko najdemo nove 7-palčne digitalizirane merilnike (pri obeh hibridih so ti na voljo opcijsko), vse ioniqe pa lahko prvič opremite še z novim 10,25-palčnim zaslonom na dotik. Ker je tako velik, lahko prikazuje dva menija hkrati, obenem pa omogoča še povezavi Android Auto in Apple CarPlay. Novost predstavljajo še stikala klimatske naprave s tipkami na dotik, ne manjka niti ambientalna osvetlitev v modri barvi. Širokemu naboru varnostnih sistemov Smart Sense se s prenovo pridružuje še sistem, ki opozori na premik vozila pred vami. Ta bo prav prišel v prometnih konicah, nasploh pa bo dobrodošel še sistem eCall, ki ga Hyundai predstavlja premierno. Za prihodnje leto napovedujejo, da bo ponudbo začinil še sistem Blue Link, ki bo uporabniku omogočil vpogled v stanje vozila kar preko mobilnega telefona.


Največja novost je očem skrita. Govorimo o novem električnem motorju, ki so si ga za potrebe prenovljenega ioniqa electric Hyundaijevci sposodili kar pri hišni koni. Namesto 88 kilovatov moči (120 KM) jih zdaj razvije okroglih 100 (136 KM), navora je še vedno za 295 Nm. Še bistveno bolj pomembno je to, da so različici, ki bo pri nas s približno 65 odstotki prodaje najbolj priljubljena, namenili še novo litij-ionsko polimerno baterijo. Ta ima za kar 36 odstotkov povečano kapaciteto, zato zdaj namesto 28 znaša 38,3 kWh. To električnemu ioniqu prinaša do 311-kilometrski doseg po ciklu WLTP, avtomobil pa je serijsko opremljen še z močnejšim 7,2 kW polnilnikom. Na hitrih 50 kW polnilnicah bo lahko lastnik baterijo do 80 odstotkov napolnil v malce manj kot eni uri.

Oba hibrida še naprej poganja že znan 1,6-litrski bencinski motor GDI. Ker v obeh primerih pomaga še elektromotor, je sistemske moči za 103 kilovate (141 KM), navora pa za 265 Nm. Ob pomoči elektrike se lahko oba neslišno premikata do hitrosti 120 kilometrov na uro, menjalnik pa je v obeh primerih šeststopenjski robotizirani z dvema sklopkama. Električni ioniq klasičnega menjalnika sploh nima, zato sta obvolanski ročici tam namenjeni nastavitvi moči regenerativnega zaviranja, kar vozniku omogoča takoimenovano vožnjo z le eno stopalko. K še bolj varčni vožnji bo prispeval nov vozni način Eco+, voznikom hibridov pa bo s polarnim medvedom prijaznimi napotki pomagala tehnologija ECO-DAS.


Vse različice so tudi po prenovi na voljo z že znanimi paketi opreme (style, premium in impression), cene pa si sledijo nekako takole – najmanj 26.990 evrov boste odšteli za vstopni ioniq hybrid, 33.490 za ioniq plug-in hybrid ter 36.900 za povsem električno različico. Na spodaj navedene cene obeh hibridov lahko odštejete še 2.000 evrov Hyundaijeve eko subvencije, pri električni različici pa pridobite nepovratno finančno spodbudo države v višini 7.500 evrov. Ta je na voljo tudi kupcem priključnega hibrida (2.000 evrov). Kako bo prenova vplivala na prodajo, za zdaj ostaja neznanka, zastopnik znamke pričakuje, da blagodejno, pa čeprav bodo na ta račun prodali kakšno kono manj.

Cene:

hyundai ioniq hybrid 1.6 GDI DCT style, 6-st. rob. (103 kW) – 26.990 EUR
hyundai ioniq hybrid 1.6 GDI DCT premium, 6-st. rob. (103 kW) – 29.490 EUR
hyundai ioniq hybrid 1.6 GDI DCT impression, 6-st. rob. (103 kW) – 32.490 EUR
hyundai ioniq plug-in hybrid 1.6 GDI DCT style, 6-st. rob. (103 kW) – 33.490 EUR
hyundai ioniq plug-in hybrid 1.6 GDI DCT premium, 6-st. rob. (103 kW) – 35.990 EUR
hyundai ioniq plug-in hybrid 1.6 GDI DCT impression, 6-st. rob. (103 kW) – 38.990 EUR
hyundai ioniq electric style, 1-st. sam. (100 kW) – 36.900 EUR
hyundai ioniq electric premium, 1-st. sam. (100 kW) – 39.000 EUR
hyundai ioniq electric impression, 1-st. sam. (100 kW) – 41.500 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
17181920
21222324252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Aleš25
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 5 meseci  |