Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen ID.hub in T-roc cabriolet

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Da lahko številne nove avtomobile opazimo v velikih nakupovalnih središčih, ni seveda nič novega. Da je teh več na kupu, so iste znamke in imajo povrhu še svoj razstavni salon, pa je vsaj pri nas še nekaj nevidenega.
Volkswagen ID.hub in T-roc cabriolet
Foto: Gašper Miš
23. 6. 2020 ob 0:00
Komentarjev: 0

Podobno, kot so nam Bavarci pred leti predstavil svoj BMW i showroom, s katerim so se podali na pot elektromobilnosti, pot danes začenja znamka Volkswagen, ki nas je povabila v nov center mobilne prihodnosti. ID.hub mu pravijo, na več kot 600 kvadratnih metrih pa se razprostira v nakupovalnem središču Aleja v Ljubljani. Gre za razstavni salon, opremljen po najsodobnejših standardih (po katerih se bodo že v kratkem zgledovali prodajni saloni po državi), kjer bo glavna naloga ta, da potencialnim kupcem pobliže predstavijo Volkswagnova elektrificirana vozila in, še bolj pomembno, elektromobilnost na splošno. Novih avtomobilov tam ne boste kupovali, se boste pa lahko dogovorili za testne vožnje in dodobra pretipali vso naelektreno ponudbo – od blagohibridnega golfa z oznako e-TSI, priključno-hibridnega passata GTE do povsem električnega malčka e-up!. V prihodu je še priključno-hibridna različica golf GTE ter težko pričakovana električna modela ID.3 (ta bo pri nas septembra) ter ID.4 (ki k nam pripelje konec leta). Da salon do takrat ne bo sameval, so na njuni mesti postavili legendarni hrošč in T-roc cabriolet, ki je kot nalašč za prihajajoče poletne dni.


Se še dobro spomnim, da smo Volanovci v testih dveh T-rocov, ki si ju lahko preberete tukaj in tukaj, zapisali, da avtomobil ni najbolje zvočno zatesnjen in da je dizelski motor precej glasen. Problem torej imamo, Volkswagen pa ima na srečo tudi rešitev – T-roc z mehko streho. Ker bo ta večino časa ostala odprta, bo zvočna zatesnitev v drugem planu, v nosu pa bo lahko ves čas brnel le bencinski motor. Za znamko, ki je svoj prvi kabriolet predstavila že pred več kot 70 leti, se nam kar malce hecno zdi, da je T-roc trenutno edini v njihovi ponudbi, ker je križanec, ki namesto trde strehe uporablja platno, pa tekmecev praktično nima. Na misel nam pade samo eden, in sicer range rover evoque, katerega test si lahko preberete tukaj, pa še tega ne izdelujejo več. Poleg strehe (ta je na voljo le v črni barvi in se ob pomoči elektrike odpre v devetih ter zapre v vsega enajstih sekundah), boste v primerjavi s klasično različico opazili, da ima T-roc cabriolet le dvoje vrat, da je zaradi velikosti mehanizma na zadnji klopi prostora le za dva in da prtljažnik namesto 445 ponuja le še 280 litrov prostora.

Ker se pri Volkswagnu očitno zavedajo, da glasni dizli res niso za v kabriolet, je takšen T-roc na voljo le z dvema bencinskima motorjema. Litrski trivaljni TSI razvije 85 kilovatov (115 KM) ter 200 Nm navora, močnejši štirivaljni 1.5 TSI pa 110 (150 KM) in navora je za 50 Nm več. Ker slednji nosi še oznako ACT (Active Cylinder Managment) je lahko tudi precej varčen, saj po potrebi izklopi dva valja in tako deluje le z dvema od štirih. Navor se v vsakem primeru prenaša le na sprednji kolesi, menjalnik pa je šeststopenjski ročni ali sedemstopenjski robotizirani DSG, s katerim lahko za malce več kot 1.500 evrov opremite močnejšo različico. Kako se novinec pelje, vam za zdaj še težko povemo, ker smo ga tokrat občudovali le v mirovanju. Pričakujemo, da vseeno malce manj suvereno kot njegova trdostrešna različica, saj prvi in verjetno najbolj pomemben razlog tiči v dodatnih 200 kilogramih, drugi pa v tem, da je karoserija manj toga in bo zato zvijanja v zavojih več.

Da Volkswagen s T-rocom cabriolet cilja predvsem na mlajše kupce, ki želijo biti vidni, dokazujeta tudi paketa opreme, ki sta na voljo – style in R-line. Razlike med njima je za dobre štiri tisočake, je pa res, da je R-line že v osnovi bolje opremljen in že v serijski opremi prinaša polna LED-žarometa, digitalne merilnike in nekaj drugih bonbončkov. Za T-roc cabriolet boste sicer odšteli od 28.080 (1.0 TSI style, 6-st. roč.) do 35.252 evrov (1.5 TSI ACT DSG R-line, 7-st. rob), kar je približno šest do sedem tisoč več kot za model s trdo streho.

Cene:

volkswagen T-roc cabriolet 1.0 TSI style, 6-st. roč. (85 kW) – 28.080 EUR
volkswagen T-roc cabriolet 1.5 ACT TSI style, 6-st. roč. (110 kW) – 29.359 EUR
volkswagen T-roc cabriolet 1.5 TSI ACT R-line, 6-st. roč. (110 kW) – 33.725 EUR
volkswagen T-roc cabriolet 1.5 TSI ACT DSG style, 7-st. rob. (110 kW) – 30.965 EUR
volkswagen T-roc cabriolet 1.5 TSI ACT DSG R-line, 7-st. rob. (110 kW) – 35.252 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
1314  domača premiera - seat leon
1516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 9 urami  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  |