Chevrolet malibu
Mednarodna premiera


Pravijo, da ima ravno malibu najdaljšo zgodovino med srednje velikimi avtomobili. Ime je že staro, v Ameriki se avtomobil s tem nazivom vozi že od leta 1964. In tam ga najpogosteje vozijo družine in taksisti, ker je avtomobil prostoren in zanesljiv, v veliko ameriških filmih (in tudi zares) pa so ga vozili policisti. Osma generacija je zdaj nova, ampak se vam vseeno morda zdi, da jo od nekod že poznate. In to zato, ker si veliko delov deli z oplom insignia.
Gre za precej velik avtomobil, ki v dolžino meri 4865, v širino 1855, medosna razdalja pa znaša 2737 mm. S temi merami seveda ponuja zelo prostorno notranjost z velikimi sedeži, le materiali so v tem primeru ameriško povprečni. Skriva pa nekaj zelo zanimivih rešitev, kot je na primer skrit predalček za 7-palčnim zaslonom radijskega sprejemnika, ki je občutljiv na dotik. Tudi sama oblika je prepoznavna in odločna, tako da malibu še zdaleč na daje občutka cenenosti. Nasprotno, marsikomu bo celo bolj všeč od insignie, morda tudi zato, ker jih bo bistveno manj na domačih cestah. Seveda ponuja še velik prtljažnik, ki meri 545 litrov.
Tudi dizelski dvolitrski agregat s 118 kW (160 KM), ki bo po mojem prepričanju gnal večino teh malibujev, izhaja iz insignie in bo kupce navduševal predvsem s tovarniško obljubljeno majhno povprečno porabo goriva – 5,3 litra na 100 km. Zato težko verjamem, da se bo kdo v Evropi odločil za 2,4-litrski bencinski agregat s 123 kW (167 KM), ki je tudi na voljo, ampak le s samodejnim menjalnikom in zato za 1.500 evrov višjo ceno. Sicer je dizelski motor od bencinskega v primeru malibuja 2.500 evrov dražji.
Čeprav se bo malibu prodajal v kar 93 državah sveta, so posebej za Evropo uglasili tudi podvozje, da bi bile vozne lastnosti malo bolj dinamične kot tiste, ki smo jih vajeni od tipičnih ameriških vozil. Prodaja tega malo bolj prestižnega chevroleta je pri nas že stekla, dizelski pa stane brez vseh popustov najmanj 25 tisoč evrov in v paketu ponuja ogromno opreme: ESP, šest zračnih blazin, aktivni pokrov motorja, CD-predvajalnik z MP3 in USB, povezavo bluetooth, barvni zaslon na dotik, tempomat, potovalni računalnik in samodejno klimatsko napravo, prav tako 17-palčna lahka platišča, meglenki spredaj, parkirne senzorje zadaj, nekaj kroma na obrobah stekel in maske… Seveda pa tudi triletno garancijo (oziroma 100 tisoč kilometrov). Težava novega malibuja so tako, vsaj na domačem trgu, le prenizke akcijske cene insignie, sicer gre za dober paket velikega in dobro opremljenega avtomobila.
še cene na domačem trgu:
chevrolet malibu 2,0 D LT plus - 25.000 EUR
chevrolet malibu 2,4 LTZ avt - 26.500 EUR
chevrolet malibu 2,0 D LTZ - 27.000 EUR
chevrolet malibu 2,0 D LTZ avt - 29.000 EUR
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 domača premiera - volkswagen ID.3 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 domača premiera - peugeot 208 | 12 | 13 domača premiera - land rover defender | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
volkswagen polo | 173 |
fiat 500 | 172 |
volkswagen golf | 166 |
renault clio | 150 |
nissan qashqai | 143 |
Podatki veljajo za november 2019
Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

















