Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel mokka

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Mokka ima hecno, ampak simpatično ime. Vsi si ga bomo zapomnili, tudi vi boste na koncu vedeli, kaj rabite za testo in kaj potrebuje Opel za svoj uspeh. Glede na razmere v Evropi in po drugi strani želje kupcev se mi zdi, da Opel ni bi mogel pripeljati bolj primernega avtomobila v tem času. Seveda pa bo ravno čas pokazal, če imam prav.
Opel mokka
Foto: Anže Jereb
28. 10. 2012 ob 13:00
Komentarjev: 4
video mednarodna premiera - opel mokka
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

To je popolnoma nov avtomobil, ki ga je Opel razvil čisto na novo. Spada v segment majhnih SUV-jev, ki jih zlasti starejši kupci naravnost obožujejo. To pa zato, ker so visoki in ne predolgi in ker se posledično visoko sedi in dobro vidi iz avtomobila. Za takšne kupce bo najprimernejša mokka s sprednjim pogonom, seveda pa bo v ponudbi tudi s štirikolesnim za tiste z bolj aktivnim življenjskim slogom. Na pokrovu motorja ima značilne Oplove črte, luči s prekinitvami in led svetili tudi mokko umeščajo med ostale modele v hišni ponudbi, zaščiti podvozja pa dajeta malo bolj terenski videz in z velikimi kolesi po besedah oblikovalcev izžarevajo samozavest. Oddaljenost od tal znaša 16 centimetrov, kar je tudi za koga pomemben podatek.

Ob začetku prodaje bodo na voljo trije motorji: osnovni bo 1,6-litrski bencinski s 85 kilovati in ceno 16.590 evrov, z boljšo opremo enjoy, v kateri so tudi 18-palčna platišča (in s popustom ob lansiranju), pa bo stal 17.790 in naj bi bil najbolj prodajan model. Drugi najbolj prodajan naj bi bil takšen, ki ga poganja 1,4-litrski turbobencinski motor s 103 kilovati in štirikolesnim pogonom za 23.710 evrov (z dodanim lokalnim paketom 2 in upoštevanim popustom). Seveda bo marsikdo želel dizla z 1,7 litra in 96 kilovati, ki pa bo pri nas na voljo od januarja dalje. Cene niti niso tako zasoljene, zato naj bi prihodnje leto pri nas prodali nekje 300 teh oplov, sicer pa so v Evropi, še preden se je avto začel dejansko prodajati, dobili že kar 40 tisoč prednaročil, tako da so želje očitno velike.

Segment se počasi povečuje, raziskave pa so pokazale, da bo manj kot 1 odstotek kupcev mokke z njo vozil po terenu. Kljub temu ima pomoč za speljevanje in spuščanje po klancu, od tal pa je odmaknjena 16 centimetrov. Še bolj vas bo navdušilo, da zna na 60 metrov prepoznavati prometne znake in to pokazati tukaj med merilniki, da ima opozorilnik za zapuščanje voznega pasu in opozorilnik pred naletom, prvič v razredu tudi odlične ergonomske sedeže, ki so lahko ogrevani, tako kot volan. Ampak vse to je dodatna oprema, serijsko pa je v mokki 8 zračnih blazin in seveda ESP.

Prvi občutki kažejo, da se pelje dokaj udobno in da boste vsi lastniki oplov takoj domači, čeprav bo večina kupcev baje takšnih, ki opla doslej sploh še niso imeli. Zasluga gre privlačnemu izgledu in finim domislicam, kot so skriti nosilec za kolesa, kar 19 prostorčkov za odlaganje v kabini, vtičnica za prenosni računalnik zadaj, ali pa praktičen prtljažnik. Slednji v osnovi meri 362 litrov, potem pa se v stopnjah poveča na 785 oziroma 1372 litrov.

In kot bi morda kdo utegnil pomisliti, ta avto ni povišana corsa. Nekatere dele si deli z zafiro, astro in merivo, sicer pa je zasnovan na novo, vključno s štirikolesnim pogonom, ki poganja sprednji kolesi, ko ti zdrsneta, pa do 50 odstotkov moči prenese še na zadnji. Sistem pogona na vsa kolesa je zelo kompakten in tehta le 65 kilogramov.

Najhujši konkurenti naj bi bili škoda yeti, mitsubishi ASX in nissan juke, po mojem mnenju tudi nissan qashqai, kmalu pa še chevrolet trax, ki bo imel isto tehnologijo in bo nastajal v isti tovarni; oba z mokko proizvajajo v Koreji. In še tista z imenom iz začetka prispevka, mokka so mala kavna zrna z zelo intenzivnim okusom, zato si je Opel izbral to ime, ki naj bi najlepše opisalo njihov novi avtomobil.

mere vozila:

dolžina x širina x višina: 4278 x 1777 x 1658 mm, medosna razdalja: 2555 mm, masa: 1335 - 1490 kg

še nekatere cene ob lansiranju:

opel mokka 1.6 (85 kW/115 KM) essentia - 16.590 EUR
opel mokka 1.4 turbo (103 kW/140 KM) 4x4 enjoy - 21.290 EUR
opel mokka 1.4 turbo (103 kW/140 KM) 4x4 cosmo - 22.780 EUR
opel mokka 1.7 CDTI (96 kW/130 KM) enjoy - 20.990 EUR
opel mokka 1.7 CDTI (96 kW/130 KM) enjoy 4x4 - 22.990 EUR
opel mokka 1.7 CDTI (96 kW/130 KM) cosmo 4x4 - 24.480 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
d2VyIGF2YXRhciBuZXcgZm9yIGZvcnVtLmpwZzE0MDE5NzE2NDM=.jpg
wer pravi:
1
(pred 6 leti )
d2VyIGF2YXRhciBuZXcgZm9yIGZvcnVtLmpwZzE0MDE5NzE2NDM=.jpg
wer pravi:
OK,thanks.
(pred 6 leti )
85621406417340048.jpg
Matej Mihinjač pravi:
V tehničnih podatkih piše, da imata različici 1.6 in 1.4 turbo 53-litrski tank, 1.7 CDTI pa 52-litrskega, tako da je verjetno tudi avtonomija za kakšnih 50 do 100 kilometrov večja, če porabita podobno goriva.
(pred 6 leti )
d2VyIGF2YXRhciBuZXcgZm9yIGZvcnVtLmpwZzE0MDE5NzE2NDM=.jpg
wer pravi:
Matej, mene pa zanima velikost rezervoarja. Namreč pri Juku ta znaša samo 46l pa me res zanima, če je pri Mokki kaj večji, seveda zaradi večje avtonomnosti vozila.
(pred 6 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 meseci  |