Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota auris

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Novinarji običajno že po dolžini tiskovne konfence na mednarodnih premierah lahko presodimo, koliko truda so proizvajalci namenili svojemu novemu izdelku. Ne vedno, ker včasih majhne spremembe znajo spretno zakamuflirati, a vendar je precej dolga konferenca obljubljala, da je predstavljeni auris res popolnoma nov.
Toyota auris
Foto: Anže Jereb
4. 12. 2012 ob 12:39
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera - toyota auris
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

"Nočemo več sloveti le kot zanesljiva in ekološko ozaveščena znamka, temveč kupcem ponujati atraktivna in dinamična vozila," pravijo pri Toyoti. In auris naj bi bil prvi, ki bo prinesel to svežino. Če je bila prejšnja generacija (kot tudi nasploh večina Toyotinih modelov) oblikovno zadržana, ta ni. Auris je sedaj tri centimetre daljši in kar 5,5 centimetra nižji, zaradi česar že takoj deluje bolj športno, potem pa je tu še precej agresiven sprednji del in ostro prisekan zadek.

Škoda je le, da se ta oblikovni korak ne kaže še znotraj. Okolje je dobro sestavljeno, v določenih paketih opreme je na armaturni plošči celo pravo usnje, a je slednja oblikovno bolj zadržana. Stikal ni veliko, kar mi je všeč, je pa osrednji del armaturne plošče nenavadno pokončen. Pri hibridu malce manj, ker se spodnji del postopno prevesi v ravnino, pri ostalih različicah pa je naklon bolj izrazit. Malce več je prostora in novi so sedeži, zato se sedi bolje.

Starejšim tudi vozne lastnosti (poleg oblike) v večini primerov niso v prvem planu, so pa mlajšim. Meni osebno celo zelo, zato cenim, če je avtomobil čvrst in komunikativen, ni pa treba, da je presneto trd. Oziroma ne sme biti, ker potem avtomobil ni primeren za širok krog kupcev. Ker je inženirjem uspelo v povprečju za 50 kilogramov zmanjšati maso in znižati težišče, je sedaj vzmetenje celo mehkejše, a je nagibanja kljub temu manj, občutek pa je boljši. Volanu so namenili bolj neposreden krmilni mehanizem, ki je tudi lepo obtežen, zato potrjujem, da je lega boljša. Sicer aurisu manjkajo finese, kakršne ponuja focus, a je na splošno na tem področju auris močno napredoval.

Manj napredka je pri varnostnih sistemih, kjer lahko izpostavim le izboljšan program za samodejno parkiranje, prav tako ni veliko napredka pri motorjih. Vsi po vrsti sicer porabijo manj goriva, a gre glavnino za to pripisati manjši masi vozila in manjšemu količniku zračnega upora ter dodanemu sistemu start&stop. Na voljo sta dva bencinska agregata s prostorninama 1,33 in 1,6 litra, dva dizelska motorja s prostorninama 1,4 in 2,0 litra ter hibridna izvedenka. Slednji so uspeli spremeniti parametre delovanja, da je sedaj motor ob močnejšem pritisku na stopalko za plin malenkost manj glasen. O ponudbi kakšnega manjšega turbobencinskega motorja, kakršne ponujajo tekmeci, zaenkrat ni ne duha ne sluha.

Bo pa zato zelo suverena cena. Osnovnega aurisa boste dobili že za 13.500 EUR, z dizelskim motorjem za 15.000 EUR, pa bo imel že lepo zalogo opreme. Sedem zračnih blazin je serijskih, sistem ESP tudi, prav tako radio z vhodom USB in samodejna klimatska naprava. Volanski obroč bo sicer plastičen in platišča jeklena, a bo dodatnih 700 evrov za višjo stopnjo opreme rešilo tudi to. Z 19.000 evri je zanimiva cena hibrida, ki ga tako želijo ponuditi tudi tistim, ki razmišljajo o nakupu dizelske različice in ne le 'eko frikom'. Računajo, da bo delež prodanih bencinskih, dizelskih in hibridnih različic enak.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |