Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota auris

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Novinarji običajno že po dolžini tiskovne konfence na mednarodnih premierah lahko presodimo, koliko truda so proizvajalci namenili svojemu novemu izdelku. Ne vedno, ker včasih majhne spremembe znajo spretno zakamuflirati, a vendar je precej dolga konferenca obljubljala, da je predstavljeni auris res popolnoma nov.
Toyota auris
Foto: Anže Jereb
4. 12. 2012 ob 12:39
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera - toyota auris
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

"Nočemo več sloveti le kot zanesljiva in ekološko ozaveščena znamka, temveč kupcem ponujati atraktivna in dinamična vozila," pravijo pri Toyoti. In auris naj bi bil prvi, ki bo prinesel to svežino. Če je bila prejšnja generacija (kot tudi nasploh večina Toyotinih modelov) oblikovno zadržana, ta ni. Auris je sedaj tri centimetre daljši in kar 5,5 centimetra nižji, zaradi česar že takoj deluje bolj športno, potem pa je tu še precej agresiven sprednji del in ostro prisekan zadek.

Škoda je le, da se ta oblikovni korak ne kaže še znotraj. Okolje je dobro sestavljeno, v določenih paketih opreme je na armaturni plošči celo pravo usnje, a je slednja oblikovno bolj zadržana. Stikal ni veliko, kar mi je všeč, je pa osrednji del armaturne plošče nenavadno pokončen. Pri hibridu malce manj, ker se spodnji del postopno prevesi v ravnino, pri ostalih različicah pa je naklon bolj izrazit. Malce več je prostora in novi so sedeži, zato se sedi bolje.

Starejšim tudi vozne lastnosti (poleg oblike) v večini primerov niso v prvem planu, so pa mlajšim. Meni osebno celo zelo, zato cenim, če je avtomobil čvrst in komunikativen, ni pa treba, da je presneto trd. Oziroma ne sme biti, ker potem avtomobil ni primeren za širok krog kupcev. Ker je inženirjem uspelo v povprečju za 50 kilogramov zmanjšati maso in znižati težišče, je sedaj vzmetenje celo mehkejše, a je nagibanja kljub temu manj, občutek pa je boljši. Volanu so namenili bolj neposreden krmilni mehanizem, ki je tudi lepo obtežen, zato potrjujem, da je lega boljša. Sicer aurisu manjkajo finese, kakršne ponuja focus, a je na splošno na tem področju auris močno napredoval.

Manj napredka je pri varnostnih sistemih, kjer lahko izpostavim le izboljšan program za samodejno parkiranje, prav tako ni veliko napredka pri motorjih. Vsi po vrsti sicer porabijo manj goriva, a gre glavnino za to pripisati manjši masi vozila in manjšemu količniku zračnega upora ter dodanemu sistemu start&stop. Na voljo sta dva bencinska agregata s prostorninama 1,33 in 1,6 litra, dva dizelska motorja s prostorninama 1,4 in 2,0 litra ter hibridna izvedenka. Slednji so uspeli spremeniti parametre delovanja, da je sedaj motor ob močnejšem pritisku na stopalko za plin malenkost manj glasen. O ponudbi kakšnega manjšega turbobencinskega motorja, kakršne ponujajo tekmeci, zaenkrat ni ne duha ne sluha.

Bo pa zato zelo suverena cena. Osnovnega aurisa boste dobili že za 13.500 EUR, z dizelskim motorjem za 15.000 EUR, pa bo imel že lepo zalogo opreme. Sedem zračnih blazin je serijskih, sistem ESP tudi, prav tako radio z vhodom USB in samodejna klimatska naprava. Volanski obroč bo sicer plastičen in platišča jeklena, a bo dodatnih 700 evrov za višjo stopnjo opreme rešilo tudi to. Z 19.000 evri je zanimiva cena hibrida, ki ga tako želijo ponuditi tudi tistim, ki razmišljajo o nakupu dizelske različice in ne le 'eko frikom'. Računajo, da bo delež prodanih bencinskih, dizelskih in hibridnih različic enak.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 2 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |