Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel cascada

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Zdi se, da Opel v zadnjem času predstavlja same nišne avtomobile. Najprej astra GTC, potem adam, mokka vmes je sicer bila bolj množična, zdaj pa še cascada.
Opel cascada
Foto: Anže Jereb
25. 3. 2013 ob 8:28
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera - opel cascada
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ime v španščini pomeni slap. Seveda to ne bo postala praksa pri Oplu, ker je to le množična znamka, ki mora čimveč staviti na dobre velikoserijske modele, kot sta astra in corsa. Ti avtomobili pa so za dvigovanje ugleda znamke, prodajne številke v tem primeru ne bodo tako visoke, vseeno pa se morajo kupci zavedati, da znamka zmore tudi to.

Cascada napada konkurenco, ki je v bistvu nima. Po velikosti je recimo skupaj z BMWjem serije 3 cabrio pa audijem A5 in mercedes-benzom E cabrio, od katerih pa je za skoraj tretjino cenejša. In tudi mora biti, ker Opel le ni premium znamka. Tudi ni zamenjava za astro twintop. Tista je imela trdo zložljivo streho, ta ima platneno. Daljša je za 23 centimetrov, tako da meri kar 4,7 metra. In sedaj se streha odpira tudi med vožnjo do hitrosti 50 km/h, kar je res dobrodošlo. Dež, ki je padal v dneh vožnje s cascado, je ponudil pravo priložnost, da sem lahko preizkusil streho. Za platno so se odločili iz več razlogov. Cascada je z njim lepša in bolj elegantna, streha je zaradi tega cenejša, predvsem pa veliko lažja. Celoten sistem skupaj z mehanizmi tehta le 50 kilogramov, saj so poleg platna uporabili še aluminij in magnezij, streho pa odpre v 17 sekundah, če vas recimo ujame naliv ali se želite skriti pred premočnim soncem. To je res super, odpirate in zapirate pa jo lahko tudi s ključem od daleč. Še najbolj boste pogrešali večji prtljažnik, čeprav v osnovi z zloženo streho meri 280 litrov, z dvignjeno pa 380. In sedeži se lahko tudi podrejo pa dobite 750 litrov.

Oblika je po besedah Oplovega oblikovalca brezčasna, elegantna, poželjiva. Kombinacija nemške natančnosti in čustev, pravijo. Platforma je čisto na novo razvita, ojačitev karoserije pa je baje toliko kot pri nobenem kabrioletu s štirimi sedeži. Ravno tu se najbolj pozna uporaba platnene strehe, saj so zgoraj toliko privarčevali pri masi, da so lahko vse skupaj uporabili spodaj. In že po prvi vožnji lahko zapišem, da so dobro opravili svoje delo pri (ne)zvijanju karoserije in vodljivosti. Zasluga gre tudi zasnovi podvozja spredaj, ki so jo prenesli iz astre GTC in insignie OPC (hi-per strut).

Nova cascada je zanimiva še zaradi številnih drugih stvari, recimo motorja. Poganja jo najnovejši 1,6-litrski turbobencinski agregat s 125 kW (170 KM), za katerega pravijo, da ima do 15 % več navora od konkurence, s kratkim overboostom kar 280 Nm. In potem je tukaj še neposredni vbrizg goriva v valje za manjšo porabo. Moram reči, da me edino poraba ni prepričala, ker je celo pri res počasni vožnji znašala 8 litrov, na cestah v okolici Monaka, kjer je potekala premiera, pa čez 10. Zato pa je motor fino tih in miren in čeprav so rekli, da se niso trudili pri moči in zvoku, celo daje malo športnega občutka. Na voljo bodo tudi šibkejši bencinski (1,4 turbo z 88 in 103 kW / 120 in 140 KM) ter dizelski, celo dvolitrski biturbo s skoraj 200 'konji', ampak je ta, ki je bil na premieri edini na voljo, prav fin.

Ves čas so Oplovci poudarjali, da je cascada 'mainstream' kabriolet s premium doplačljivimi dodatki. Recimo samodejnim podajalnikom pasu, da si ne boste vsakič izpahnili rame, ko se boste želeli pripeti. Ali električnim sistemom easy entry, da se boste lažje usedli na zadnja sedeža. Pa odličnimi ergonomskimi sedeži spredaj, ki so lahko celo prezračevani in oblečeni v najbolj kvalitetno usnje s posebno toplotno prevleko, da se ne boste na njih opekli poleti. Potem z večjo količino kroma, da se vse lepo sveti, pa vetrno zaščito, ki je pospravljena za sedežema. In celo sedeti se da zadaj, tudi če ste normalno visoki. Za pravo brezskrbno uživanje v cascadi si morate omisliti še samodejni menjalnik, da boste imeli več časa za gledanje okoli, avto je namreč v prvi vrsti namenjen počasni vožnji, čeprav se prav lepo pelje tudi hitro. Cena v Nemčiji se za osnovni model z motorjem 1,4 turbo z 88 kilovati prične pri slabih 26 tisoč evrih, da si malo predstavljate, takšna, v kakršni sem se vozil in jo lahko vidite na fotografijah, pa že okoli 40 tisoč evrov. Pri nas se boste lahko z njo pokazali tik pred poletjem.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: bostkav
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 3 dnevi  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 3 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 3 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 3 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |