Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel cascada

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Zdi se, da Opel v zadnjem času predstavlja same nišne avtomobile. Najprej astra GTC, potem adam, mokka vmes je sicer bila bolj množična, zdaj pa še cascada.
Opel cascada
Foto: Anže Jereb
25. 3. 2013 ob 8:28
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera - opel cascada
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ime v španščini pomeni slap. Seveda to ne bo postala praksa pri Oplu, ker je to le množična znamka, ki mora čimveč staviti na dobre velikoserijske modele, kot sta astra in corsa. Ti avtomobili pa so za dvigovanje ugleda znamke, prodajne številke v tem primeru ne bodo tako visoke, vseeno pa se morajo kupci zavedati, da znamka zmore tudi to.

Cascada napada konkurenco, ki je v bistvu nima. Po velikosti je recimo skupaj z BMWjem serije 3 cabrio pa audijem A5 in mercedes-benzom E cabrio, od katerih pa je za skoraj tretjino cenejša. In tudi mora biti, ker Opel le ni premium znamka. Tudi ni zamenjava za astro twintop. Tista je imela trdo zložljivo streho, ta ima platneno. Daljša je za 23 centimetrov, tako da meri kar 4,7 metra. In sedaj se streha odpira tudi med vožnjo do hitrosti 50 km/h, kar je res dobrodošlo. Dež, ki je padal v dneh vožnje s cascado, je ponudil pravo priložnost, da sem lahko preizkusil streho. Za platno so se odločili iz več razlogov. Cascada je z njim lepša in bolj elegantna, streha je zaradi tega cenejša, predvsem pa veliko lažja. Celoten sistem skupaj z mehanizmi tehta le 50 kilogramov, saj so poleg platna uporabili še aluminij in magnezij, streho pa odpre v 17 sekundah, če vas recimo ujame naliv ali se želite skriti pred premočnim soncem. To je res super, odpirate in zapirate pa jo lahko tudi s ključem od daleč. Še najbolj boste pogrešali večji prtljažnik, čeprav v osnovi z zloženo streho meri 280 litrov, z dvignjeno pa 380. In sedeži se lahko tudi podrejo pa dobite 750 litrov.

Oblika je po besedah Oplovega oblikovalca brezčasna, elegantna, poželjiva. Kombinacija nemške natančnosti in čustev, pravijo. Platforma je čisto na novo razvita, ojačitev karoserije pa je baje toliko kot pri nobenem kabrioletu s štirimi sedeži. Ravno tu se najbolj pozna uporaba platnene strehe, saj so zgoraj toliko privarčevali pri masi, da so lahko vse skupaj uporabili spodaj. In že po prvi vožnji lahko zapišem, da so dobro opravili svoje delo pri (ne)zvijanju karoserije in vodljivosti. Zasluga gre tudi zasnovi podvozja spredaj, ki so jo prenesli iz astre GTC in insignie OPC (hi-per strut).

Nova cascada je zanimiva še zaradi številnih drugih stvari, recimo motorja. Poganja jo najnovejši 1,6-litrski turbobencinski agregat s 125 kW (170 KM), za katerega pravijo, da ima do 15 % več navora od konkurence, s kratkim overboostom kar 280 Nm. In potem je tukaj še neposredni vbrizg goriva v valje za manjšo porabo. Moram reči, da me edino poraba ni prepričala, ker je celo pri res počasni vožnji znašala 8 litrov, na cestah v okolici Monaka, kjer je potekala premiera, pa čez 10. Zato pa je motor fino tih in miren in čeprav so rekli, da se niso trudili pri moči in zvoku, celo daje malo športnega občutka. Na voljo bodo tudi šibkejši bencinski (1,4 turbo z 88 in 103 kW / 120 in 140 KM) ter dizelski, celo dvolitrski biturbo s skoraj 200 'konji', ampak je ta, ki je bil na premieri edini na voljo, prav fin.

Ves čas so Oplovci poudarjali, da je cascada 'mainstream' kabriolet s premium doplačljivimi dodatki. Recimo samodejnim podajalnikom pasu, da si ne boste vsakič izpahnili rame, ko se boste želeli pripeti. Ali električnim sistemom easy entry, da se boste lažje usedli na zadnja sedeža. Pa odličnimi ergonomskimi sedeži spredaj, ki so lahko celo prezračevani in oblečeni v najbolj kvalitetno usnje s posebno toplotno prevleko, da se ne boste na njih opekli poleti. Potem z večjo količino kroma, da se vse lepo sveti, pa vetrno zaščito, ki je pospravljena za sedežema. In celo sedeti se da zadaj, tudi če ste normalno visoki. Za pravo brezskrbno uživanje v cascadi si morate omisliti še samodejni menjalnik, da boste imeli več časa za gledanje okoli, avto je namreč v prvi vrsti namenjen počasni vožnji, čeprav se prav lepo pelje tudi hitro. Cena v Nemčiji se za osnovni model z motorjem 1,4 turbo z 88 kilovati prične pri slabih 26 tisoč evrih, da si malo predstavljate, takšna, v kakršni sem se vozil in jo lahko vidite na fotografijah, pa že okoli 40 tisoč evrov. Pri nas se boste lahko z njo pokazali tik pred poletjem.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 10 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |