Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nissan juke nismo

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pred petdesetimi leti se je ideja o športnih nissanih iz glave nekaterih navdušencev prelevila v papirnato obliko. Dvajset let pozneje je na ceste zapeljal prvi športnik oddelka Nismo. Nissan Motorsports, če ste slučajno premladi in ne poznate oznake.
Nissan juke nismo
Foto: Anže Jereb
14. 4. 2013 ob 10:00
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera - nissan juke nismo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nismo je v naslednjih dvajsetih letih pošiljal na ceste tako dodelane avtomobile, da so na večini tekmovanj pobirali najbolj laskave naslove. Nismo skyline iz leta 1983 je celo dobil nadimek Godzilla, ker je bil praktično nepremagljiv, tako hud, da mu ni bilo para. Potem je ime Nismo zamrlo in večina mlajših bralcev verjetno niti ne pozna oznake. Morda pa se motim in jo poznate, a ne zaradi vozil izpred dvajsetih in več let, temveč zato, ker je ime Nismo zopet popularno v računalniških igrah, kjer lahko izbirate njihove vrhunske stroje. Celo akademijo igranja imajo ...

Da ne bi vse ostalo le pri igrah, so se odločili zadevo obuditi. Počasi in previdno, a nikakor ne na način, ki bi ime onečastilo. Za začetek z modelom juke nismo, ki je precej bolj športno nastrojen od običajnega, a po drugi strani ostaja vsakodnevno uporaben, kot so bila uporabna tudi nekdanja vozila oddelka Nismo. Je pa to šele začetek, v ponudbo pa bodo prišla še bistveno bolj agresivna vozila. Celo juke bo v prihodnosti postal z različico RS še bolj dirkaško nastrojen, a zaenkrat podatki ostajajo še zaviti v tančico skrivnosti, govori pa se o slabih 200 kW moči.

Mi smo se tokrat na stezi v okolici Beograda zapeljali z različico juke nismo. Dvesto 'konjev' moči je nekoliko več od najbolj zmogljivega juka brez te oznake, je pa podvozje nižje in blažilniki bolj čvrsti, da so dinamične karakteristike bolj suverene. Za stezo to sicer še vedno ni pravo orožje, je pa zanimivo, da se precej visok avtomobil lahko vseeno pelje tako suvereno. Sam sem peljal različico s sprednjim pogonom, ker je povezana z bolj zanimivim ročnim menjalnikom, je pa na voljo še štirikolesno gnani juke nismo z brezstopenjskim menjalnikom. Po izklopu sistema ESP je avtomobil dokaj živahen, zadek se lahko hitro vrže s tira in nos usmeri v zavoj, zato je tudi juke lahko zanimiva igrača. Na cesti vseeno ni pretrd, upoštevajte pa, da trši vseeno je in ga ne vzemite le zato, ker vam je všeč zaradi izgleda.

In izgleda atraktivno z vsemi dodatki in spojlerji, zlasti v takšni beli barvi. Značilna za vse nismo različice je rdeča barva, juke ima denimo rdeča ogledala in rdeči črti spredaj ter zadaj, da deluje še nekoliko bolj agresivno. Kmalu pride še 370Z nismo, ki bo imel prav tako rdeče črte, bo bistveno trši od trenutnega in za okoli osemdeset kilogramov lažji. Tisto pa bo že pravo orožje za dirkališča. Mi smo imeli priložnost zapeljati drugačnega 370Z. Takšnega, ki ga uporabljajo za treninge drifta in ima zadaj močno zaporo diferenciala, zaradi česar zadek hitro 'cukne' po svoje. Dodajte temu še kletko, snemljiv volanski obroč, povsem dirkaški sedež in glasno okolje pa boste razumeli, zakaj smo tako uživali.

Sam osebno celo bolj kot nekoliko pozneje, ko sem se presedel še za vozniški sedež nissana GT-R. Godzilla mu pravijo, ker je tudi neverjetno hud in dejansko je skoraj neverjetno, kako se tako velik avtomobil lahko suvereno premika na stezi. Dirkaškega 370Z je uničil v nekaj sekundah, brez kakršnekoli možnosti, da bi mu slednji sledil. Tako hitro gre, da je zastrašujoče in me ne preseneča, da je hitrejši od večine vozil na stezah. Prava uživancija pa čeprav mi je bil zaradi nudenja dirkaškega užitka 370Z še bolj všeč.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 4. 2019
April 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - range rover evoque
03  domača premiera - porsche 911
04  domača premiera - audi e-tron
050607
08  domača premiera - toyota corolla
09  domača premiera - volkswagen T-Cross
1011121314
151617  mednarodna premiera - toyota camry
1819  domača premiera - Porsche driving experience
2021
222324  domača premiera - 120 let Opla
25262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Kaj bi morali storiti z vozniki po dopolnjenem 65. letu?
942uvesti obvezno vsakoletno preverjanje 941vsem odvzeti vozniški izpit 940subvencionirati samodejne menjalnike 939omogočiti vožnjo s spremljevalcem


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: blaz958
Obvestila
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 tedni  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 3 tedni  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 1 meseci  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 1 meseci  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 1 meseci  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 1 meseci  | 
Ford focus Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet pred 1 meseci  | 
DS Automobiles Zasedajo vodilno mesto pred 1 meseci  | 
Peugeot Elektrifikacija in nov slogan pred 1 meseci  | 
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 2 meseci  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 5 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 5 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 5 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 5 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 5 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 5 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 5 meseci  |