{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nissan juke nismo

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pred petdesetimi leti se je ideja o športnih nissanih iz glave nekaterih navdušencev prelevila v papirnato obliko. Dvajset let pozneje je na ceste zapeljal prvi športnik oddelka Nismo. Nissan Motorsports, če ste slučajno premladi in ne poznate oznake.
Nissan juke nismo
Foto: Anže Jereb
14. 4. 2013 ob 10:00
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera - nissan juke nismo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nismo je v naslednjih dvajsetih letih pošiljal na ceste tako dodelane avtomobile, da so na večini tekmovanj pobirali najbolj laskave naslove. Nismo skyline iz leta 1983 je celo dobil nadimek Godzilla, ker je bil praktično nepremagljiv, tako hud, da mu ni bilo para. Potem je ime Nismo zamrlo in večina mlajših bralcev verjetno niti ne pozna oznake. Morda pa se motim in jo poznate, a ne zaradi vozil izpred dvajsetih in več let, temveč zato, ker je ime Nismo zopet popularno v računalniških igrah, kjer lahko izbirate njihove vrhunske stroje. Celo akademijo igranja imajo ...

Da ne bi vse ostalo le pri igrah, so se odločili zadevo obuditi. Počasi in previdno, a nikakor ne na način, ki bi ime onečastilo. Za začetek z modelom juke nismo, ki je precej bolj športno nastrojen od običajnega, a po drugi strani ostaja vsakodnevno uporaben, kot so bila uporabna tudi nekdanja vozila oddelka Nismo. Je pa to šele začetek, v ponudbo pa bodo prišla še bistveno bolj agresivna vozila. Celo juke bo v prihodnosti postal z različico RS še bolj dirkaško nastrojen, a zaenkrat podatki ostajajo še zaviti v tančico skrivnosti, govori pa se o slabih 200 kW moči.

Mi smo se tokrat na stezi v okolici Beograda zapeljali z različico juke nismo. Dvesto 'konjev' moči je nekoliko več od najbolj zmogljivega juka brez te oznake, je pa podvozje nižje in blažilniki bolj čvrsti, da so dinamične karakteristike bolj suverene. Za stezo to sicer še vedno ni pravo orožje, je pa zanimivo, da se precej visok avtomobil lahko vseeno pelje tako suvereno. Sam sem peljal različico s sprednjim pogonom, ker je povezana z bolj zanimivim ročnim menjalnikom, je pa na voljo še štirikolesno gnani juke nismo z brezstopenjskim menjalnikom. Po izklopu sistema ESP je avtomobil dokaj živahen, zadek se lahko hitro vrže s tira in nos usmeri v zavoj, zato je tudi juke lahko zanimiva igrača. Na cesti vseeno ni pretrd, upoštevajte pa, da trši vseeno je in ga ne vzemite le zato, ker vam je všeč zaradi izgleda.

In izgleda atraktivno z vsemi dodatki in spojlerji, zlasti v takšni beli barvi. Značilna za vse nismo različice je rdeča barva, juke ima denimo rdeča ogledala in rdeči črti spredaj ter zadaj, da deluje še nekoliko bolj agresivno. Kmalu pride še 370Z nismo, ki bo imel prav tako rdeče črte, bo bistveno trši od trenutnega in za okoli osemdeset kilogramov lažji. Tisto pa bo že pravo orožje za dirkališča. Mi smo imeli priložnost zapeljati drugačnega 370Z. Takšnega, ki ga uporabljajo za treninge drifta in ima zadaj močno zaporo diferenciala, zaradi česar zadek hitro 'cukne' po svoje. Dodajte temu še kletko, snemljiv volanski obroč, povsem dirkaški sedež in glasno okolje pa boste razumeli, zakaj smo tako uživali.

Sam osebno celo bolj kot nekoliko pozneje, ko sem se presedel še za vozniški sedež nissana GT-R. Godzilla mu pravijo, ker je tudi neverjetno hud in dejansko je skoraj neverjetno, kako se tako velik avtomobil lahko suvereno premika na stezi. Dirkaškega 370Z je uničil v nekaj sekundah, brez kakršnekoli možnosti, da bi mu slednji sledil. Tako hitro gre, da je zastrašujoče in me ne preseneča, da je hitrejši od večine vozil na stezah. Prava uživancija pa čeprav mi je bil zaradi nudenja dirkaškega užitka 370Z še bolj všeč.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 9. 2018
September 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - toyota aygo
070809
1011  domača premiera - citroën berlingo
1213  domača premiera - volvo V60
141516
17  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
18  domača premiera - hyundai i20
19  domača premiera - honda CR-V
20  domača premiera - ford focus
212223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 60 minut
2425  domača premiera - peugeot rifter
2627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 426
renault clio 257
renault megane 170
volkswagen polo 164
volkswagen golf 153

Podatki veljajo za avgust 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 53.559 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: boris40
Obvestila
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 tedni  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 tedni  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 tedni  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 1 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 4 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 6 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 6 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 6 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 6 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 6 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 10 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 10 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 11 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 11 meseci  |