{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Chevrolet trax

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
S svežo energijo se zdaj lahko pohvali še Chevrolet, ki je prav tako vstopil v segment malih SUV-jev, v katerem bo očitno še zelo vroče. Trax stavi na svojo podobo, uporabnost in seveda ceno.
Chevrolet trax
Foto: Matej Mihinjač
3. 5. 2013 ob 8:25
Komentarjev: 2
video mednarodna premiera - chevrolet trax
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kot smo že pisali, segment malih športnih terencev se je v zadnjih štirih letih kar podvojil, tako priljubljeni so ti avtomobili med kupci! Najbolj pomembna sta jim visoko sedenje in izrazita podoba in oboje trax seveda ima. Pa ne le to. Tukaj so potem številne domislice, kot je na primer Chevrolet MyLink. Z njim se povezujete s svojimi napravami, sploh z iphonom super deluje, vas vodi kar z navigacijo telefona, lahko mu tudi ukazujete prek Siri in potem sam poišče hotel in tako dalje.

Trax mora biti prepričljiv na cesti. Z majhnimi merami je okreten in zelo lepo vodljiv, majhni so tudi motorji v ponudbi, da je avtomobil pričakovano varčen. Le trije bodo na voljo na začetku; bencinski z 1,6 litra (85 kW, 115 KM, povprečna poraba 6,5 litra na 100 km), turbobencinski z 1,4 litra prostornine (103 kW, 140 KM, poraba 6,4 litra) ter turbodizelski motor z 1,7 litra, ki ima dokaj poskočnih 96 kilovatov moči, to je 130 'konjev'. Verjetno se bo večina, ki bo kupila različice z boljšo opremo, odločila zanj predvsem zaradi varčnosti, saj tovarna obljublja povprečno porabo le 4,5 litra na 100 kilometrov, kar bo v praksi seveda težko dosegljivo, vendar poraba vseeno ne bo velika.

Ampak s takšnim motorjem in bogato opremo (kot ju vidite tudi na fotografijah) bo stal že preko 20 tisoč evrov; tudi umetno usnje je bilo na sedežih. Zato pa bo vstopni model z 1,6-litrskim bencinskim motorjem prepričeval čisto druge kupce, saj bo osnovna cena celo pod 15 tisoč evri. In v tem primeru bo pogon seveda le na sprednji kolesi, ker 99 odstotkov itak ne potrebuje več od tega. Je pa v primerjavi z nekatero konkurenco super, da bo ponujal tudi štirikolesnega. Nekateri so se pač odločili varčevati pri razvoju in ga kupcem niso ponudili, ker bi se jih po njihovih ocenah premalo odločilo zanj, Chevrolet pa ga bo imel v ponudbi in bo na voljo le z močnejšima motorjema. In ne za vožnjo po terenu, ker tudi pri Chevroletu pravijo, da ima pogon na vsa kolesa le za boljši oprijem na spolzkih podlagah in makadamu.

Najlažje si boste predstavljali velikost traxa, če vam povem, da je približno tako dolg kot golf, seveda pa je višji, da izgleda bolj robato. Vendar to ne pomeni, da je znotraj čudežno veliko prostora, predvsem prtljažnik je s 356 litri skromen, vendar ga lahko povečate z zlaganjem zadnje klopi na 1370 litrov. Kdor pogosto kupuje pohištvo, ki ga potem sam sestavi doma, pa bo še bolj vesel, da se pri boljšem paketu opreme zloži tudi sprednji sedež, da gre potem 2,3 metra dolg kos v avtomobil. Predalčkov je nasploh veliko in so skriti povsod po kabini, vse skupaj pa je lep dokaz, da je Chevrolet izumil razred SUV-jev že leta 1935 s suburbanom in zato zna prisluhniti željam kupcev. V tem razredu bo namreč še zelo vroče, saj bo imel hudo konkurenco pri Peugeotu in Renaultu, če odmislimo opla mokka, ki je v isti hiši, ampak je trax malo cenejši.

No, tisti, ki se vseeno kdaj zapeljete iz mesta in imate pogon, speljan k vsem štirim kolesom, boste veseli enostavne in lahkotne uporabe. V normalnih razmerah se obnaša kot vsak spredaj gnan avtomobil, če elektronika zazna, da se kolesi spredaj zavrtita v prazno, pa polovico navora prenese še nazaj. Nič se ne morete vmešavati. V pomoč je tudi sistem za spuščanje po spolzkem klancu, drugih terenskih dodatkov pa ni. Ker to, kot rečeno, ni terenec.

Morda še tole, odmik od tal je pri štirikolesno gnanih različicah za centimeter večji kot pri tistih, ki so gnane le na sprednji kolesi, malo manj kot 17 centimetrov je trebuh stran od teh grozečih skal. Trax torej prepričuje s svojo svežino. Oblika prepriča, opreme je veliko, cena je dobra, če vam je všeč, ga boste pri nas lahko kupili že čez mesec dni.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
bW9uemEuanBnMTM4MTY5MTU5Nw==.jpg
sebasti pravi:
Meni je Mokka boljša ta mi je mal jajčaste oblike
(pred 5 leti )
d2VyIGF2YXRhciBuZXcgZm9yIGZvcnVtLmpwZzE0MDE5NzE2NDM=.jpg
wer pravi:
v soboto 11.5. bil na testni vožnji. Avto me je notri celo bolj navdušil kot zunaj, za moj okus notranjost lepša kot pri Mokki. Sicer plastika trda vendar čričkov ni bilo prisotnih. Vozil dvokolesno gnanega bencinca 1,6 in moram reči, da je že na ravnini zaznati podhranjenost motorja, mogoče tudi zaradi mojega načina vožnje. Rad bi testiral še dizla za katerega smatram, da je nekako najboljša opcija za ta avto. Rezervoar za gorivo je dovolj velik (53l) za dobro avtonomijo vozila. Me je pa presenetilo, da za ta avto nikakor ne moreš imeti samodejne klimatske naprave (tak je bil vsaj podatek od prodajalke pri predstavitvi promocijskega vozila) ne glede na paket opreme. Zanimiv je tudi prtjažni prostor z dvojnim dnom v katerem ni rezervnega kolesa pač pa je standardno priložen KIT za popravilo. če rezimiram je tole zanimiv paket, za ceno pa je potrebno potegniti ločnico z Mokko z isto opremo in istim motorjem potem pa lahko govorimo koliko je cenejši.
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Taubi
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 5 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 tedni  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 tedni  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
TATIC_REF}/template/javascript/cookie.js">