Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Citroën grand C4 picasso

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Dva dodatna sedeža in več prostora v prtljažniku sta pomembni vrlini večjega grand C4 picasso. A razlika v primerjavi s krajšim C4 picasso je tudi povsem novi samodejni menjalnik. Veliko boljši menjalnik.
Citroën grand C4 picasso
Foto: Anže Jereb
7. 10. 2013 ob 12:18
Komentarjev: 1
video mednarodna premiera citroen grand C4 picasso
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video
S svojimi enoprostorskimi picassoji ima Citroën veliko izkušenj, ki so lepo opazne pri obeh novitetah z oznako C4 picasso. Krajšega smo dodobra preizkusili že na testu, večji grand pa k nam prihaja z manjšim časovnim zamikom. Dolg je prav toliko kot predhodnik, se pravi 4,6 metra. Medosna razdalja je daljša za kar enajst centimetrov, kar je ogromno in posledično zelo prostorno v notranjosti. Ob zloženih zadnjih dveh sedežih je prtljažnika kar za 645 litrov oziroma sedemsto, če drugo vrsto sedežev vzdolžno potisnemo naprej. Manj prostora je seveda, če postavimo še šesti in sedmi sedež, ki sta drugače skrita v dnu. Grand C4 picasso je tudi 110 kilogramov lažji od svojega predhodnika.
 
Ob tej dolžini bi lahko bila zadnja bočna vrata že drsna, a so pri Citroënu ohranili klasična. So pa obenem izdelali odličen sistem zlaganja sedežev druge vrste, zato je tudi dostop do tretje vrste dokaj enostaven. Na šestem ter sedmem sedežu za odrasle pričakovano ni dovolj prostora in ostajata bolj zasilna, so pa zato ostali sedeži nadvse udobni in prostorni. Hvalim nizek rob vrat in dokaj nizko postavljena stekla, ker to pomeni, da imajo malčki dober razgled nad dogajanjem zunaj in tudi bolj svetla ter prostorna je posledično notranjost. Serijsko ima grand C4 picasso podaljšano vetrobransko steklo, ki ga lahko dodatno na vrhu zasenčimo. Panoramska streha pa je opcijska. 
 
 
Vozne lastnosti sicer niso najpomembnejši element pri enoprostorcih, a omembe vredna je občutno boljša lega, ki vseeno ostaja dovolj udobna. Zelo majhen obračalni krog, ki bo še kako prav prišel na parkiriščih, je tudi absolutno vreden pohvale. Še večjo pohvalo pa namenjam samodejnemu menjalniku, ki je bil s svojim sukanjem med prestavljanji ena največjih hib vozil te znamke. Robotiziranega je zamenjal klasični šeststopenjski samodejni menjalnik, ki je občutno bolj uglajen in dovolj hiter za vozilo takšnega kova.
 
Tudi položaj za volanom je dober in že na prvi pogled enostaven, saj je večino stikal zamenjal zaslon na dotik. Pravzaprav dva zaslona, saj vas v tem vozilu ob doplačilu čaka kar 12-palčnik, na katerem si lahko ogledujete podatke potovalnega računalnika, navigacijske naprave, si nastavite fotografijo za ozadje in še kaj. Vse skupaj deluje futuristično in prostorno, kar je super. Da bo sovoznikova vožnja res udobna, pa bo poskrbela še blazina za noge, ki sovoznikov sedež praktično spremeni v fotelj.
 
Na voljo sta dva bencinska motorja (VTi 120 in THP 155) in trije dizelski. Ker pri takšnem avtomobilu bencinarja ne izbere skoraj nihče, omenjam predvsem dizelske. Najbolj varčen in čist je e-Hdi z 90 'konji' in izpustom pod 100 gramov CO2, a je za tako veliko vozilo tudi prešibak. Najbolj boste kupci posegali po '115-konjskem' dizlu, lahko pa boste izbrali tudi povsem novega s 110 kilovati oziroma 150 'konji'.
Šestnajst dodatnih centimetrov in sedem sedežev v primerjavi s krajšim C4 picasso pomeni, da boste za različico grand plačali okoli 900 evrov več. To znese vsaj 19.720 EUR oziroma še kakšen cekin več, če boste obkljukali katerega od zanimivih tehničnih dodatkov, od samodejnega parkirnega pomočnika, kamere s 360-stopinjskim zornim kotom, ki mimogrede deluje odlično, radarskega tempomata ali 12-palčnega zaslona.
 
 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
igor pravi:
Citoren še ni doumel. to je šalabajz. vsi tako šinfajo prejšnji automatski menjlanik. jaz sem ga vozil kaih 500 kilometrov. po vseh mogočih cestah. in moram rečt, da me ni motilo popolnoma nič. ker sme vozil enakega samo z ročnim menjalnikom moram povedat in poudarit, da je tisti automatik prestavljal popolnoma isto kot jaz. pri istih vrtljajih in ob istem času. napak ki jo po mojem dela citroen je naslednja. grand picasso ni ne tič ne miš. raje bi dali ven nov model c8 in bi naredili c8 in c8 grand. ko pa smo že pri opremi pa bi rad spomnil na čalen v sobotni avto prilogi o audiju a3. 2.0 tdi. potem ko boste probali tisti šalabajz pa boste rekli da ta oprema v tem citorenu sploh ni tako slaba.
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |