Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Peugeot 308

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Pri Peugeotu se dogajajo velike spremembe. Nekatere zelo očitne, druge malo manj. Jasno, da najprej opazimo očitne, kot je nova oblika. Pri novem 308 je zato takoj jasno, da gre za nov model.
Peugeot 308
Foto: Matej Mihinjač
9. 10. 2013 ob 7:22
Komentarjev: 3
video mednarodna premiera - peugeot 308
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Sploh, ker je do naslednika predstavnika v Evropi zelo popularnega segmenta kombilimuzin, ki se je imenoval 308, trajalo tako dolgo. Ampak gremo lepo po vrsti. Najprej je bil 301. Potem 302. 303 so spustili, ker se jim ni izšlo z ostalimi modeli, tako da je bil potem 304. Nato 305, ki ga je imel še moj oče. Pa 309, ki je bil nekakšna eksotika, zasnovana na simci. Potem 306, ki ga ima Gašper v našem uredništvu in je zaljubljen vanj. Nato visoki 307... pa skoraj isti 308. Torej sem upravičeno pričakoval, da bo novi... Ste pomislili na 309? Pa ni. 308 je. Peugeot ne bo več spreminjal imen svojih modelov, zdaj bodo vsi imeli ista kot predhodniki, da kupci ne bodo zmedeni. In tudi s tem spreminja svoje izročilo in vstopa v nove čase.

Vidite, v marsičem se tradicija spreminja. Verjetno je bilo to tudi potrebno, ker so razmere na trgu drugačne, zahteve kupcev spremenjene... Francozi so si dali res veliko dela z novo armaturno ploščo. Moram reči, da je prvi vtis odličen. Materiali so kvalitetni, tam, kjer je potrebno, mehki na otip, vse skupaj pa izgleda zelo pospravljeno in moderno. Majhen volan je meni osebno všeč, čeprav sem slišal tudi veliko kritik nanj, ampak okusi so različni, obstajajo tudi drugi avtomobili. Jaz recimo lepo vidim merilnike pred sabo, če si vse nastavim tako, kot je prav. Je pa tudi tukaj enako kot pri vseh novih avtomobilih, ki imajo gumbe odzivne na dotik – enostavno so prepočasni za moj okus. Hitreje vrtim okrogle gumbe, ampak če je kupcem bolj pomembno, da je vse pospravljeno, je to to. Celo v naši ekipi so takšni, ki ne morejo videti, da en gumb kaže levo, drugi pa desno in za takšne bo tole najboljša rešitev.

Če se malo vrnem k občutkom med vožnjo, kljub trendu rasti vseh avtomobilov v zadnjih letih je novi 308 celo manjši od prejšnjega. Za 2 centimetra je krajši, ker sta krajša previsa čez kolesa spredaj in zadaj, za kar 5 cm pa je nižji. In to je fino, ker je avtomobil na pogled še lepši, hkrati pa seveda tudi bolj vodljiv. Najbolj pa vas bo navdušilo dejstvo, da je avtomobil shujšal. In to konkretno. Sicer pravijo, da tudi do 140 kilogramov, ampak navadno gre to na račun novih motorjev z enako močjo in manjšo prostornino, kar je logično, saj so lažji. Ampak ni samo to. Z novo platformo EMP2 so maso zmanjšali kar za 70 kilogramov in služi še veliko drugim modelom, najbolj pomembno pa je, da se med vožnjo ta lahkotnost lepo čuti.

Sploh bo 308 lahkoten s katerima od motorjev THP, ki sta za moje pojme najboljši izbiri. Cenejši z 92 kW (125 KM) je verjetno idealna izbira pa tudi cena bo na začetku prav spodobna. Stal bo 14.440 evrov, z 9,7-palčnim osrednjim zaslonom in številnimi funkcijami pa 15.240. Seveda bo v ponudbi tudi cenejši z le 1,2-litrskim motorjem in 60 kW (82 KM), ki bo stal 13.390 evrov, osnovni dizel 1,6 HDi s 68 kW (92 KM) pa 14.900 evrov. Čez eno leto bo ponudbo obogatil še čisto novi turbobencinski trivaljnik 1,2 e-THP z 81 in 96 kW (110 in 130 KM), pri dizlih pa 1,6 in 2,0 blueHDi z 88 in 110 kW (120 in 150 KM) ter izpušnimi normami Euro6. Novi 308 ima lahko tudi aktivni tempomat, samodejno parkiranje in opozorilnik na vozila v mrtvem kotu ter samodejno zaviranje v sili. Med redkimi ima celo polne luči tipa LED pri boljših paketih opreme.

Francozi so na predstavitvi rekli, da bo novi peugeot 308 zatresel temelje razreda. Tukaj sem težko pameten, bom raje počakal in videl, lahko pa stresem še nekaj podatkov: da se je zgodba o znamki Peugeot začela že pred 200 leti; da so leta 1889 proizvedli prvi avtomobil; da so konec junija naredili že 60-milijonto enoto in da je serija 300 zdaj stara 80 let! Ne vem, kam letijo ta leta, je pa dejstvo, da se napredek skozi čas še kako pozna.

Še nekatere cene:

peugeot 308 1.2 VTi (60 kW/82 KM) Access - 13.390 EUR
peugeot 308 1.6 THP (92 kW/125 KM) Access - 14.440 EUR
peugeot 308 1.6 THP (92 kW/125 KM) Active - 15.240 EUR
peugeot 308 1.6 THP (115 kW/156 KM) Active - 16.720 EUR
peugeot 308 1.6 THP (115 kW/156 KM) Allure - 18.150 EUR
peugeot 308 1.6 e-HDi (68 kW/92 KM) Stop & Start Access - 14.920 EUR
peugeot 308 1.6 e-HDi (68 kW/92 KM) Stop & Start Active - 15.800 EUR
peugeot 308 1.6 e-HDi (85 kW/115 KM) Stop&Start Active - 17.000 EUR
peugeot 308 1.6 e-HDi (85 kW/115 KM) Stop&Start Allure - 18.950 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
cmVkcGFuZGEuanBnMTMxNTY1MDM1Mw==.jpg
naur pravi:
pežo 308 je avto prihodnosti. mislim, da audi že nekaj časa ni naredil dobrega avtomobila. luči ima slabe,... pa tudi alu platišča so oblikovana čudno. O drugem pa raje sploh ne začnem! Mislim, da bi mogu audi malo se po korejcih zgledovat in dvignit standard. Do pežoja mu pa itak preveč zmanjka
(pred 4 leti )
Ni slike
igor pravi:
uf naur. daj ti meni povej prosim zakaj je to boljše od audija? ker izraz boljši sicer zajema sedaj veliko aspektov. daj mi to malo bolj utemelji. ker to me pa res zanima. zame je ta peugeot iz 20 stoletja. to ni nič. veš kaj je dober avto. vw golf electric.
(pred 4 leti )
cmVkcGFuZGEuanBnMTMxNTY1MDM1Mw==.jpg
naur pravi:
končno avto, ki je boljši kot audi. kljub temu, da nima 4x4 pride povsod! Bravo, francozi pa znajo!
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |