Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel meriva

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
V teh časih se večina proizvajalcev trudi, da bi si bila njihova vozila med seboj čim bolj podobna. Nekaj zaradi naše lažje prepoznave znamke in nekaj zaradi zmanjševanja stroškov. To velja tudi za znamko Opel, ki je merivo oblikovno približala ravnokar prenovljeni insignii.
Opel meriva
Foto: Anže Jereb
18. 1. 2014 ob 12:30
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera opel meriva
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V dobrih treh letih so kupci razgrabili že preko 330.000 vozil, vendar si pri Oplu želijo, da bi tokratna generacija presegla uspeh merive prve generacije, ki je zapeljala v kar 1.060.000 garaž. Ravno zato so ji namenili prenovo, s katero je postala oblikovno elegantnejša, predvsem pa je dobila nekaj potrebnih tehničnih dodatkov, da bo še naprej suverena v boju s tekmeci. Spremenili so sprednjo masko, katere izgled je zdaj manj zašiljen in posledično bolj eleganten, odbijač nosi drugače oblikovane meglenke, sedaj obrobljene s kromom, pa tudi žarometi so posodobljeni, saj so vanje vgradili dnevne luči v led tehnologiji. Na splošno je na avtomobilu nekaj več kromiranih elementov, tudi zadaj, kjer so spremenili dejansko samo luči.

'Samomorilska' vrata ostajajo, saj se jim zaradi lažjega dostopa do zadnje klopi pri Oplu ne nameravajo odpovedati in zopet poudarjajo, da je zaradi odpiranja do kota 84 stopinj vstopanje zelo lahkotno. Kupci boste odslej lahko izbirali še med dvema novima barvama, smaragdno zeleno z bisernim učinkom in sveže rumeno, skupno torej med dvanajstimi barvami. Dodali so tudi dvoje 17- in 18-palčnih platišč, s slednjimi pa je meriva edini avtomobil v segmentu s tako velikimi platišči. Dvomimo, da jih bo izbralo prav veliko kupcev.

Bistvo prenove tokrat niso oblikovni popravki, ki jih v notranjosti sploh ne boste opazili, pač pa tehnološki. Po vzoru sistema intellilink, ki nas je v modelu adam precej razočaral, so posebej za merivo naredili že tretjo različico sistema. Ta deluje zelo podobno kot tisti, ki smo ga preizkusili v insignii, torej bistveno bolje, saj ima že vgrajen GPS modul in se ne poslužuje tistega na pametnem telefonu. Tudi seznam podprtih telefonov (podprta sta operacijska sistema Android in iOS) je bistveno daljši, zato dejansko ni bojazni, da kaj ne bi delalo (tudi za najnovejše telefone bodo Oplovi inženirji čim prej naredili posodobitve). Intellilink v merivi sicer nima na dotik občutljivega zaslona, vendar je s sedmimi palci ta dovolj velik, da boste vse informacije razločno videli, tudi ovire za avtomobilom, ki jih bo posnela kamera na zadku avtomobila. Končno se je nekdo pri Oplu spomnil še na grafično podobo prikaza zemljevida, ki je zdaj bolj pregleden in dejansko bolj uporaben. Z intellilink sistemom lahko komunicirate tudi preko glasovnih ukazov in stikala 'push to speak' na volanu, na ta način pa lahko odgovarjate še na prejeta sporočila SMS. Tretjo generacijo intellilinka lahko kmalu pričakujete še v modelih mokka, astra, zafira tourer, ampera in cascada.

Flexrail se ne zajeda več proti zadnjim sedežem

Sicer je v notranjosti še vedno na voljo kar 32 odlagalnih mest, spremenili pa so dejansko le sredinski naslon flexrail, ki je zdaj bolj kompakten in ne vdira v zadnji del avtomobila. Sprednja sedeža se lahko prestavita za 240 milimetrov naprej in nazaj ter za 65 milimetrov navzgor in navzdol, skupno pa si lahko notranjost obarvate z eno od štirih barv notranjosti.

Meriva je za Opel poseben avtomobil tudi zato, ker jo je nemški TÜV report konec lanskega leta v študiji, v katero je bilo zajetih osem milijonov vozil, postavil na prvo mesto po zanesljivosti, zaradi česar je dobila zlati TÜV certifikat. Z 80-odstotnim zadovoljstvom kupcev je najboljša v svojem segmentu. Da bi kupce prepričevala še naprej, so ji namenili nov dizelski motor in temeljito prevetrili ostale, tako da vsi po novem ustrezajo normativom Euro 6, ki bodo začeli veljati šele septembra letos. 1,6-litrski turbodizelski CDTI, ki smo ga sicer spoznali že v oplu zafira, je od predhodnika zaradi bolj učinkovitega procesa izgorevanja, manjših vibracij in boljše zvočne izolacije precej tišji. Pri Oplu mu pravijo kar 'whisper diesel' (šepetajoči dizel) in se radi pohvalijo, da je najtišji v razredu. Če res, ne vem, je pa vsekakor pohvalno tih. Ponuja 100 kW moči (136 'konjev) in 320 Nm navora. Novi CDTI se uvršča v energijski razred A, saj ob tovarniško zagotovljeni povprečni porabi 4,4 litra izpusti samo 116 gramov CO2 na prevožen kilometer. Med vožnjo po okolici Frankfurta je bila sicer poraba dobrih 5 litrov, če gre verjeti potovalnemu računalniku, ki se je v Oplih že večkrat izkazal za lažnivega Kljukca. Ta motor bo pozneje na voljo v več različicah, med drugim tudi z močjo 81 kW (110 KM), in v tej različici naj bi porabil le 3,8 litra dizla na 100 prevoženih kilometrov ter v ozračje spustil samo 99 gramov CO2 na prevožen kilometer.

Kamen spotike druge generacije merive so bili menjalniki, nad katerimi je tarnalo kar nekaj kupcev, zato je Opel za posodobitev slednjih namenil kar 50 milijonov evrov. Napredek se pozna, predvsem pa je dobrodošlo, da so šeststopenjske menjalnike namenili prav vsem motorjem. Opel je s posodobitvijo merivo oblikovno torej naredil malenkost bolj svežo in ji z nekaj tehničnimi dodatki namenil več mišic za boj proti tekmecem. Prenovljena bo v garaže prvih kupcev zapeljala že prihodnji mesec in sicer za najmanj 14.520 EUR. 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |