{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel vivaro

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pri osebnih vozilih se spremembe in novosti dogajajo ves čas. Pri dostavnikih oziroma lahkih gospodarskih vozilih pa je zgodba drugačna. Zato je letos leto, ko se vam splača kupiti dostavnika, ker je izbira novincev res velika.
Opel vivaro
Foto: Anže Jereb
18. 6. 2014 ob 11:00
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera opel vivaro
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Med velikimi so novi transit, sprinter, jumper, boxer, movano, med srednje velikimi pa takšen vivaro, traffic ter lani toureo. Vse naenkrat. Vivaro je sedaj za 22 cm daljši od predhodnika, ker so bile očitno potrebe takšne, Opel pa jih letno v Evropi proda okoli 50.000, kar predstavlja okrog deset odstotkov segmenta srednje velikih dostavnikov.

Novi sprednji del je vsekakor zanimiv z bumerang-ledicami ter velikimi režami na maski, je pa seveda veliko drugih stvari, ki so bolj pomembne. Vivaro je na voljo v dveh dolžinskih zvedenkah: krajši meri točno pet metrov, daljši pa še 40 centimetrov. Furgon, torej tovorna izvedenka, je na voljo tudi s povišanim ostrešjem, ki dostavnika poviša za skoraj pol metra. Tale na fotografijah je tovorni, ker potniški pride na ceste malo pozneje, smo ga pa lahko na hitro že pogledali in v galeriji boste našli tudi eno takšno fotografijo. Na premieri so nam testno vozilo obtežili s 350 kilogrami, da smo lažje opazili, kako lepo se pelje in kako majhna je poraba goriva.

Pri novih dostavnikih vedno pričakujem, da bodo v notranjosti naredili pravi bum in ponudili ne-vem-kakšne rešitve, pa jih dejansko niti ne morejo. Zato po prvem delnem razočaranju, najbrž brez pametne osnove, ugotavljam, da je notranjost uporabna. Odlagališč je veliko, tudi ideja z nosilnikom ob podrtem sredinskem sedežu se mi zdi super, ker prevozniki vedno potrebujejo površino za pisanje in ta je odlična pa še snemljiva povrhu. Edino za telefon sem pogrešal kakšen nosilnik ali režo. Ostalo je v vivaru super, voznik sedi zelo v redu, ker sta volan in sedež lepo nastavljiva in tudi rešitev z ogledalom za boljši bočni pogled v križišču (skriva se v sovoznikovem senčniku) je uporabna.

Trinajst let napredka se pri položaju za volanom pač pozna, mogoče pa malo manj pri materialih, ki so seveda z namenom bolj robustni. Da bodo vsa leta uporabe ostali bolj ali manj enaki in se notranjost ne bo takoj uničila. So me pa na prvi vožnji malce begala stikala, zaslon in gumb eco, ki so ga vzeli naravnost iz vozila znamke Dacia, merilnike pa kar iz novega clia, ker je na volanu Oplov logotip. Pa vendar, vivaro je od nekdaj skupen proizvod Opla in Renaulta ter njihovega traffica, zato ni to nič nenavadnega. Vidim pa, kdo je imel glavno besedo pri oblikovanju notranjosti.

So pa motorji Oplovi in prav hecno se mi zdi, da tako veliko vozilo poganja le 1,6-litrski dizelski motor, a prav takšen je v ponudbi. Oziroma štirje. Šibkejša imata 90 in 115 'konjev', tisti prvi je skoraj sigurno podhranjen in ga še nisem uspel preizkusiti, testni z oznako 1,6 BiTurbo CDTi pa ima dve turbini, dva hladilnika polnilnega zraka ter ponuja 120 oziroma 140 konjskih moči. Takšna najmočnejša izvedenka lepo potegne, meni pa je na vožnji po okolici Münchna povprečno porabil okoli sedem litrov. Tudi nasploh se vivaro lepo pelje, ne poskakuje, ni glasen in je lepo pregleden. So pa to le prvi občutki, več v testu.

Dejansko so največ naredili pri uporabnosti, zelo zanimiva je rešitev z režo do sovoznikovega sedeža, flexcargo se ji reče, ker potem v takšnem krajšem vivaru lahko prepeljemo krepko več kot tri metre dolge predmete, ne le 2,54 metra. In sedaj gredo v vivara tri palete, ne le dve. Oziroma, če govorim o prostornini, v vivara gre od 5,2 do 8,6 kubičnega metra tovora.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 1. 2019
Januar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
070809  domača premiera - audi A1 sportback
10111213
14  domača premiera - peugeot 508
151617  domača premiera - renault kadjar
181920
21222324  domača premiera - audi Q3
252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: takac12
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 2 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 2 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 3 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 3 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 3 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 4 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 4 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 4 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 5 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 6 meseci  |