{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Subaru levorg

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Levorg je zelo posrečena mešanica modelov impreza ter legacy in najbolj navduši pri voznih lastnostih. Torej je pravi subaru, pa čeprav na evropski trg prihaja v ne najbolj želeni kombinaciji motorja in menjalnika.
Subaru levorg
Foto: Anže Jereb
5. 10. 2015 ob 10:10
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera subaru levorg
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Majhno število novejših subarujev, ki se vozijo po slovenskih cestah, ne pomeni, da se znamki slabo piše. Letos bodo po svetu prodali okoli milijon vozil, le Evropa pač ni njihov primarni trg. Slovenija pa sploh ne, saj se za predstavnika te znamke letno odloči le nekaj deset kupcev in zato naj vas ne preseneča, da levorga na stari celini v njegovi najbolj brutalni '300-konjski' varianti z ročnim menjalnikom ne bomo videli. Torej nam ostane le kombinacija brezstopenjskega menjalnika Lineartronic in novega turbobencinskega motorja s 125 kW moči.

Kaj točno levorg sploh je? V bistvu je hecna že njegova oznaka, levorg je namreč zloženka treh besed. LE od legacy, VO od revolution in RG od touring. Hja, te črke bi itak lahko potegnil iz katerihokoli besed. Dobro, naj jim bo, je smiselno, ker si z legacyjem deli plaftormo in nadomešča njegovo karavansko različico, zato tudi touring, kar pomeni karavan. In očitno je tudi revolucionaren. Zato levorg ...

Revolucionaren, no, težko rečem. Je pa vse to, kar subaru absolutno mora biti. Ima štirikolesni pogon, bokser-motor, luknjo v pokrovu motorja in skoraj preveč športen volan. Že samo s tem so si zagotovili pozornost vseh zvestih oboževalcev subarujev. In v živo izgleda zelo privlačno, tudi to je eden od plusov. Težko je reči, komu sploh konkurira, ampak sami pravijo, da med drugim karavanski mazdi6 ali pa volvu V60. Kar je zanimivo, ker ravno ta dva nista tako tehnična in s simetričnim štirikolesnim pogonom.

V bistvu je tako, da je levorg do B-stebrička pravzaprav impreza, od tam naprej pa so karoserijo naredili povsem na novo. Da si boste lažje predstavljali, levorg je točno deset centimetrov krajši od aktualnega legacyja in v dolžino meri 4,7 metra, njegov prtljažnik pa ponuja 522 litrov prostora oziroma 1.446, če boste podrli zadnje sedeže. Od legacyja je tudi 5 centimetrov nižji in zato ob enaki širini izgleda precej nabito. Tudi agresivna maska pomaga.

Znotraj ni trdoplastičen, kot so bili subaruji včasih, ampak skoraj identičen takšnemu WRX STi, volanski obroč je, denimo, fantastičen in ga je nadvse prijetno držati v rokah, zaslon na dotik je lahko 6,2- ali 7-palčni, v bogatejšem od dveh paketov opreme so na voljo še opozorilnik pred trčenjem, sistem, ki nadzoruje promet za nami, pa sistem, ki spremlja okolico, ko se pomikamo s parkirnega mesta, samodejno prilagodljivi žarometi in še nekaj ostalih, predvsem pa je levorg zelo prepričljiv pri voznih lastnostih.

Nagiba se skorajda ne in občutek na volanu je odličen. Obenem sploh ni pretrd, saj nizko težišče omogoča, da dokaj mehko blaženje vseeno zagotavlja odlično lego. Kot merilo so mu postavili svoj lastni BRZ, ki je zelo okreten stroj in baje je levorg v zavojih čisto primerljiv z audijem S3. Po kratki vožnji težko ocenim, so pa vozne lastnosti vsekakor ena njegovih najboljših vrlin.

Samo en motor je na voljo, in sicer 1,6-litrski štirivaljni turbobencinar, novost torej. Ponudi 125 kW oziroma 170 'konjev', parametre pa so priredili tako, da je suveren tudi pri nizkih vrtljajih. 250 Nm navora je, denimo, na voljo pri nižjih vrtljajih kot pri STi-ju in ob normalni vožnji je motor zelo tih. Je pa povezan le z brezstopenjskim menjalnikom Lineartronic in čeprav je slednji eden boljših, mimo določenih slabosti ne gre. Ob priganjanju je vseeno motor malce glasnejši in ne tako živahen, kot bi lahko bil. Tudi poraba je mimogrede vsaj deset litrov na sto kilometrov.

Dejstvo je, da velikim štrenov ne bo mešal, ampak se bo gibal na obrobju trga, kar je logično, saj je zelo specifičen avto. Ampak, če si želite vroči karavan, ki se pelje nadvse prepričljivo in ni predrag, potem je levorg pravi. Osnovni vas bo stal 26.490 EUR, dobili pa boste praktičo vse, kar potrebujete, le zgoraj naštetih novodobnih sistemov ne. Če vas moti poraba goriva, vam lahko povem, da vas bo podobno opremljen A4 z dizelskim motorjem, samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom stal okoli 15 tisočakov več. Razlika v porabi je lahko še tako velika, pa bo levorg pod črto vedno cenejši.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |