{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Renault talisman

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Renault očitno tako zelo želi pozabiti na laguno, da so bile prve besede na tiskovni konferenci namenjene dejstvu, da talisman ni naslednik lagune. No, kakorkoli obračajo, talisman je naslednik lagune.
Renault talisman
Foto: Anže Jereb
20. 11. 2015 ob 10:00
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera renault talisman
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Svojo tezo so podkrepili tudi z besedami, da je imela laguna pet vrat, talisman pa je klasična štirivratna limuzina. Da gre za naslednika, seveda ne pomeni, da je talisman sestavljen iz polovice komponent, ki so bile nekdaj na lagunah. Povsem nov je, to je dejstvo, in stoji na povsem novi arhitekturi CMF. Je pa tudi dejstvo, da vseeno gre za naslednika, saj nastopa v enakem segmentu. Ampak naj vas te trditve ne begajo, pomembno je predvsem, kakšen je talisman in kako se bo znašel med konkurenco zelo prepričljivih tekmecev.

Za začetek verjamem, da vam je všeč vsaj oblikovno. Lep je, ker so tudi ostali predstavniki lepi, je pa malce nenavaden s tistim zaključkom sprednjih žarometov v obliki bumeranga in tudi z razpotegnjenimi zadnjimi lučmi. To, kar gledate na fotografijah, so nove Renaultove oblikovne smernice, ki jih je začel espace, jih ima sedaj še talisman pa tudi novi megane bo imel podobno masko. Luči svetijo v LED-tehniki, ker bi bila danes limuzina brez tega celo nesodobna. Talisman je precej daljši od lagune in tudi od passata, od slednjega za sedem centimetrov, da bodo imeli direktorji na zadnjih sedežih dovolj prostora. In prtljažnik s 608 litri prostornine tudi ni majhen.

Znotraj pričakujte enak 8,7-palčni zaslon kot v espacu (osnovni je manjši in meri 7 palcev) in nekako enako vodilo oblike armaturne plošče, lahko pa potrdim, da so materiali boljši. Espace zna prevečkrat zaškripati, ker je plastika pretanka, sploh na mestih okoli zaslona na dotik. Tukaj je vse skupaj očitno dodelano in nič več ne škripa, vseeno pa je hecno, da ob kopici usnja, ki ga najdemo na sedežih in na armaturni plošči, ni usnjen še del osrednjega dela armaturne plošče. Tista trda plastika deluje premalo mondeno za tak segment, celo v najbogateje opremljenem talismanu initiale paris je enaka. Sicer je notranjost dovolj elegantna, predvsem zaslon poskrbi za moderen izgled, precej je usnja in lesa, pač nasploh dobro izgleda.

Še dve stvari iz espacea sta našli svoje mesto tukaj in sicer sistem 4Control, torej štirikolesno krmiljenje, in nastavljivo krmiljenje blažilnikov. 4Control smo preizkusili na posebnem poligonu dirkališča Mugello in razlika z njim oziroma brez je precej očitna. Dejansko smo s štirikolesnim krmiljenjem dosegali večje hitrosti skozi zavoje, ker pa to ni dirkalnik, je bolj pomembno, da je bil občutek s sistemom 4control bistveno boljši in dela z volanom manj. Tudi na cesti se je sistem izkazal kot vrhunski. Lahko pohvalim njegovo odličnost, ker med zavoji z njegovo pomočjo talisman odlično skriva velikost, občutek je skoraj enak, kot bi se vozili z dve številki manjšim cliom. Če bi moral omeniti le eno stvar, ki me je najbolj prepričala, so to nedvomno vozne lastnosti, talisman se pelje bolje celo od vozniško precej dobrih nemških predstavnikov. Kdo bi mislil, da bo ravno Renault ponujal vrhunsko voznost …

Kar se tiče nastavljivih blažilnikov, za razliko od visokega espacea, ki se v načinu comfort preveč pozibava, talisman v tem načinu nima težav in je zelo udoben. Tudi občutek na volanu je dovolj dober, pač tipično limuzinsko odtujen, ampak nikakor slab. Morda je edino na slabih cestah podvozje preglasno, sicer pa je kabina dobro zatesnjena, prijetno tiho je v notranjosti med vožnjo, je pa resda tole šele prva vožnja, zato me jemljite malce z rezervo. Baje je kabina med najprostornejšimi v segmentu, pravijo pri Renaultu, ampak ne vem, zame so vse dovolj prostorne.

Na premieri smo preizkusili dve motorni različici, turbodizelski dCi160, torej najmočnejši dizel v ponudbi, in turbobencinar s 147 kW moči. Kaj vem, se mi zdi, da mu prvi zelo ustreza, sploh, ker je povezan le z dvosklopčnim robotiziranim menjalnikom, ročnega s tem motorjem ni. Bistveno bolj prepričljiv je potem takšen avtomobil, limuzini to udobje kar paše. Lahko pa seveda izberete še dCi110 in dCi130, obe številki ponazarjata konjsko moč, najšibkejši motor je pravzaprav namenjen predvsem flotnim kupcem. Precej prepričljiv se mi je zdel tudi turbobencinar s 147 kW moči in s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom, presenetljivo zvezno vleče in je seveda prijetno tih, poraba pa je bila kljub ne najbolj umirjeni vožnji le okoli devet litrov. Torej, precej spodobna.

Talisman bo v Slovenijo zapeljal šele spomladi naslednje leto, poleg limuzine bo takrat takoj na voljo tudi karavan, po katerem predvidevajo, da bo pri nas poseglo okoli 70 odstotkov vseh kupcev. Hibrida ne bo, prav tako ne kupejevske izvedenke, ker obe za kupce nista dovolj zanimivi. Cen še nimamo, je pa v Franciji osnovni talisman na voljo od 27.990 EUR dalje, pri nas bo najbrž malce cenejši.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2019
Januar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
070809  domača premiera - audi A1 sportback
10111213
14  domača premiera - peugeot 508
151617  domača premiera - renault kadjar
181920
21222324  domača premiera - audi Q3
252627
28293031  domača premiera - ford focus active
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: takac12
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 2 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 3 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 3 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 3 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 4 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 4 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 4 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 5 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 6 meseci  |