Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Renault megane

Regionalna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Četrti generaciji modela megane je Renault namenil vse svoje trenutno znanje in rezultat je avtomobil, ki ima ob izbiri primernega paketa opreme celo nekaj elementov, ki jih ne ponuja noben tekmec.
Renault megane
Foto: Anže Jereb
11. 2. 2016 ob 23:00
Komentarjev: 0
regionalna premiera renault megane
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Megane je za Renault eden najpomembnejših modelov, ki je od leta 1995 prepričal že 6,6 milijona kupcev. Tretja generacija je na trgu vztrajala debelih osem let, kar je v avtomobilskem svetu veliko in verjetno se vsi strinjamo, da je kljub lepotnim popravkom vedno težje držala korak s številčno in zahtevno konkurenco. Četrta generacija ga bo bistveno lažje, samo poglejte jo.

Novi megane je že oblikovno zelo vpadljiv. Spredaj zaradi dveh 'bumerangov', ki skupaj s preostalim delom žarometa tvorita črko C. Ponoči je ta vzorec precej prepoznaven in vas bo ob doplačilu za polni LED tudi dodobra osvetlil. Tudi zadek je zelo markanten, sicer ne toliko kot v drugi generaciji s tisto nerodno ritjo, če se spomnite, ga pa boste vseeno hitro opazili, ker se zadnje luči zajedajo preko celotne širine vozila, vmes jih preseka le logotip. Pač, oblikovni pristop, ki ga je Renault ponudil že s talismanom in bo pozneje najbrž še na novem cliu ter ostalih. V naslednjih dveh letih namreč pričakujte še pet novih modelov te znamke.

Renault se hvali, da je megane prostornejši od večine tekmecev, prtljažnik naj bi bil s 434 litri prostornine večji od astrinega, golfovega in focusovega, za noge potnikov zadaj pa je nekaj centimetrov več prostora kot pri prejšnjem meganu. Novinec je namreč zrasel v dolžino za skoraj šest centimetrov in pol, je 25 milimetrov nižji od predhodnika, krajši so previsi in občutno širša oba koloteka. Že zaradi tega deluje bolj nabito in zasidrano na cesto, posledično tudi odmislite prihod kupejevske različice. Petvratna je po mnenju Renaulta dovolj drzna, da za slednjo ni potrebe. Pride pa karavan.

S tehnološkega vidika vas bo prepričeval doplačilni zaslon na dotik, ki meri 8,7 palca in je med največjimi v segmentu, poznamo pa ga že iz talismana in espacea. Preko njega lahko upravljamo s celotnim naborom funkcij, ki jih ponujata že ostala modela, in nasploh deluje hitro ter je pregleden. Tudi spreminjanje voznih parametrov je na voljo, pri čemer spremembe na blaženje ne vplivajo, spremenijo pa motorne parametre, občutljivost stopalke za plin in krmilni mehanizem, v načinu comfort vas bo razvajala še sedežna masaža.

Bogat je spekter varnostnih pripomočkov, na voljo so vsi, ki jih Renault trenutno sploh ponuja: torej aktivni tempomat, aktivno zaviranje v sili, bralnik prometnih znakov, opozorilnik za premajhno varnostno razdaljo, opozorilnik za zapuščanje voznega pasu, opozorilnik na vozila v mrtvem kotu, luči s samodejnim prilagajanjem dolžine snopa in samodejni parkirni pomočnik. Ob primernem doplačilu skratka ogromno.

Megane je tudi edini v segmentu, ki ponuja štirikolesno krmiljenje 4Control. To je žal na voljo le v različici GT, drugod ga ni niti opcijsko. GT je trenutno najbogatejši paket opreme, kateremu pritiče 1,6-litrski turbobencinski motor z 205 'konjički', ima čvrstejše blaženje, večje zavore in bolj direkten krmilni mehanizem. Dokler seveda na ceste ne zapelje brutalni RS, ta bo na voljo prihodnje leto in bo prav tako ponujal sistem 4Control.

Motorna paleta je bogata, na voljo je kup bencinskih in dizelskih agregatov, bojda pa boste najraje posegali po 1,5-litrskem motorju dCi 110. Ta bo kmalu dobil še izvedenko s hibridno pomočjo, ki bo shranjevala energijo z zaviranj in jo sprostila ob večjih obremenitvah. Tudi paketov opreme je veliko, šest, če smo natančni, najbolj priljubljen bo tretji po vrsti, ki se mu reče intens. Nekatere različice so že v osnovi povezane z novim 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Začetna cena za različico s starim bencinskim motorjem, ki ga najbrž ne bo kupil skoraj nihče, znaša 13.990 EUR, že takoj pa Renault ponuja tisoč evrov popusta. Najbolj priljubljeni dCi 110 intens vas bo tako stal 17.490 EUR, kar je dobra cena. Zanimiva sta tudi oba paketa financiranja, zlasti tisti, ki jamstvo podaljša na pet let, za vse to obdobje vključuje brezplačne redne servise in prvo leto tudi celoten strošek zavarovanja kasko.

Še nekaj cen:

renault megane sCe 115 life – 13.990 EUR
renault megane TCe 110 zen – 14.990 EUR
renault megane GT 205 EDC – 24.890 EUR
renault megane dCi 90 zen – 16.290 EUR
renault megane dCi 110 intens – 18.490 EUR
renault megane dCi 130 GT line – 21.390 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jeanpu
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  |