{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Renault megane

Regionalna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Četrti generaciji modela megane je Renault namenil vse svoje trenutno znanje in rezultat je avtomobil, ki ima ob izbiri primernega paketa opreme celo nekaj elementov, ki jih ne ponuja noben tekmec.
Renault megane
Foto: Anže Jereb
11. 2. 2016 ob 23:00
Komentarjev: 0
regionalna premiera renault megane
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Megane je za Renault eden najpomembnejših modelov, ki je od leta 1995 prepričal že 6,6 milijona kupcev. Tretja generacija je na trgu vztrajala debelih osem let, kar je v avtomobilskem svetu veliko in verjetno se vsi strinjamo, da je kljub lepotnim popravkom vedno težje držala korak s številčno in zahtevno konkurenco. Četrta generacija ga bo bistveno lažje, samo poglejte jo.

Novi megane je že oblikovno zelo vpadljiv. Spredaj zaradi dveh 'bumerangov', ki skupaj s preostalim delom žarometa tvorita črko C. Ponoči je ta vzorec precej prepoznaven in vas bo ob doplačilu za polni LED tudi dodobra osvetlil. Tudi zadek je zelo markanten, sicer ne toliko kot v drugi generaciji s tisto nerodno ritjo, če se spomnite, ga pa boste vseeno hitro opazili, ker se zadnje luči zajedajo preko celotne širine vozila, vmes jih preseka le logotip. Pač, oblikovni pristop, ki ga je Renault ponudil že s talismanom in bo pozneje najbrž še na novem cliu ter ostalih. V naslednjih dveh letih namreč pričakujte še pet novih modelov te znamke.

Renault se hvali, da je megane prostornejši od večine tekmecev, prtljažnik naj bi bil s 434 litri prostornine večji od astrinega, golfovega in focusovega, za noge potnikov zadaj pa je nekaj centimetrov več prostora kot pri prejšnjem meganu. Novinec je namreč zrasel v dolžino za skoraj šest centimetrov in pol, je 25 milimetrov nižji od predhodnika, krajši so previsi in občutno širša oba koloteka. Že zaradi tega deluje bolj nabito in zasidrano na cesto, posledično tudi odmislite prihod kupejevske različice. Petvratna je po mnenju Renaulta dovolj drzna, da za slednjo ni potrebe. Pride pa karavan.

S tehnološkega vidika vas bo prepričeval doplačilni zaslon na dotik, ki meri 8,7 palca in je med največjimi v segmentu, poznamo pa ga že iz talismana in espacea. Preko njega lahko upravljamo s celotnim naborom funkcij, ki jih ponujata že ostala modela, in nasploh deluje hitro ter je pregleden. Tudi spreminjanje voznih parametrov je na voljo, pri čemer spremembe na blaženje ne vplivajo, spremenijo pa motorne parametre, občutljivost stopalke za plin in krmilni mehanizem, v načinu comfort vas bo razvajala še sedežna masaža.

Bogat je spekter varnostnih pripomočkov, na voljo so vsi, ki jih Renault trenutno sploh ponuja: torej aktivni tempomat, aktivno zaviranje v sili, bralnik prometnih znakov, opozorilnik za premajhno varnostno razdaljo, opozorilnik za zapuščanje voznega pasu, opozorilnik na vozila v mrtvem kotu, luči s samodejnim prilagajanjem dolžine snopa in samodejni parkirni pomočnik. Ob primernem doplačilu skratka ogromno.

Megane je tudi edini v segmentu, ki ponuja štirikolesno krmiljenje 4Control. To je žal na voljo le v različici GT, drugod ga ni niti opcijsko. GT je trenutno najbogatejši paket opreme, kateremu pritiče 1,6-litrski turbobencinski motor z 205 'konjički', ima čvrstejše blaženje, večje zavore in bolj direkten krmilni mehanizem. Dokler seveda na ceste ne zapelje brutalni RS, ta bo na voljo prihodnje leto in bo prav tako ponujal sistem 4Control.

Motorna paleta je bogata, na voljo je kup bencinskih in dizelskih agregatov, bojda pa boste najraje posegali po 1,5-litrskem motorju dCi 110. Ta bo kmalu dobil še izvedenko s hibridno pomočjo, ki bo shranjevala energijo z zaviranj in jo sprostila ob večjih obremenitvah. Tudi paketov opreme je veliko, šest, če smo natančni, najbolj priljubljen bo tretji po vrsti, ki se mu reče intens. Nekatere različice so že v osnovi povezane z novim 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Začetna cena za različico s starim bencinskim motorjem, ki ga najbrž ne bo kupil skoraj nihče, znaša 13.990 EUR, že takoj pa Renault ponuja tisoč evrov popusta. Najbolj priljubljeni dCi 110 intens vas bo tako stal 17.490 EUR, kar je dobra cena. Zanimiva sta tudi oba paketa financiranja, zlasti tisti, ki jamstvo podaljša na pet let, za vse to obdobje vključuje brezplačne redne servise in prvo leto tudi celoten strošek zavarovanja kasko.

Še nekaj cen:

renault megane sCe 115 life – 13.990 EUR
renault megane TCe 110 zen – 14.990 EUR
renault megane GT 205 EDC – 24.890 EUR
renault megane dCi 90 zen – 16.290 EUR
renault megane dCi 110 intens – 18.490 EUR
renault megane dCi 130 GT line – 21.390 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 4 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 7 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 10 meseci  |