{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen amarok

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Naša delovna mula je tudi morala prej ali slej na facelift ali nategovanje obraza, kot se temu lepo reče po domače. Pick-up ali poltovornjak, kot se temu spet lepo reče po domače, je bil za Volkswagen vstop v segment, kjer v zadnjem obdobju ni bil prisoten.
Volkswagen amarok
Foto: Matej Mihinjač
23. 6. 2016 ob 2:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera volkswagen amarok
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zaradi izgleda in kvalitetne izdelave se je marsikomu postavil na prvo mesto želja, zaradi motorja pa je potem spet marsikdo začel dvomiti. Samo dvolitrski TDI pa takšna ogromna pojava? Volkswagen je rekel, dovolj je tega, naj bo 3,0 V6 in bo mir! So si ga sposodili pri audijih A6 in A7, ampak je tukaj bolj robusten in končno po godu voznikom, ki so presedlali z SUV-jev na terenske poltovornjake.
 

Amarok je na trgu že od leta 2009 in do danes je bilo prodanih več kot 455.000 modelov, večji delež seveda na južni polobli, kjer so jih večino tudi izdelali. Po novem bodo za Evropo, kjer imamo standard EU6, vsi nastajali v Nemčiji, prej jih je večina v Argentini. In po novem bo vsem potrebno dolivati še tekočino AdBlue za čistejši izpuh. Kaj pa so dosegli s povečanjem prostornine in posledično navora? Recimo to, da na terenu precej lepše vleče v klanec. Navor pri nizkih vrtljajih je tisti, ki ga rabijo takšna vozila, in čeprav že stari amarok na utrjenem terenu z vklopljenim reduktorjem ni imel posebnih težav, je novi še precej bolj suveren. Sploh pa bi se razlika poznala na neutrjeni podlagi, recimo pesku, globokem snegu, tudi blatu. Ali pa vleki prikolice, ki lahko zdaj pri nekaterih modelih tehta do 3,5 tone.

Kot zapisano, samo trilitrski turbodizelski V6 bo odslej v ponudbi v treh različicah. Od najmanj 120 kW, torej 163 'konjev', preko 150 kW do največ 165 kW, kar je 224 'konjev'. Navor se še lepše stopnjuje, 450, 500 ali 550 njutonmetrov. Menjalnik je lahko ročni (6) ali samodejni z osmimi stopnjami, vse skupaj pa pomaga celo k manjši porabi, ker so lahko prestavna razmerja malo daljša. Samodejni še vedno nima reduktorja, ampak samo krajšo prvo. Seveda ostajajo vsi terenski pripomočki, kot so reduktor, mehanska zapora zadnjega diferenciala in terenski program off-road. Tudi stalni vsekolesni pogon 4Motion z diferencialom Torsen je še vedno na voljo za tiste, ki se večinoma vozite po cesti, za resne terenske podvige pa bo torej potrebno izbrati ročni menjalnik, priklopljivi štirikolesni pogon in enega od dveh šibkejših motorjev, najmočnejši je namreč na voljo samo s samodejnim menjalnikom in posledično stalnim pogonom na vsa kolesa.

Čeprav smo na predstavitvi vozili le model aventura, ki bo odslej predstavljal vrh ponudbe in bo edini na voljo ob začetku prodaje zgodaj jesesni, lahko vidite, da ostalih sprememb ni kaj dosti. Sicer se opazi, da so luči bolj moderne z led-tehnologijo, rahlo je osvežena grafika, ostale dodelave so pa zelo majhne. Na prvi pogled, če ne boste gledali ravno aventure, tako ne bo takoj jasno, da gre za prenovljeni model, dokler se ne boste usedli notri.

Za volanom je pa razlika očitna. Najprej je nov že sam obroč, nova sta sedeža, ki sta lahko oblečena celo v usnje napa in električno nastavljiva v 14 smeri, kdor veliko presedi, bo cenil tudi ergonomski certifikat. Novi so še merilniki in gumbi na sredinski konzoli ter 6,3-palčni zaslon z navigacijo, zunaj pa si boste lahko izbrali še nove barve, celo mat siva in modra naj bi bili v ponudbi, dodatne luči na strehi in različne pokrove za keson. Kup novosti amarok postavlja tako po opremljenosti, sploh pa po moči motorja, na sam vrh segmenta. In kljub vsem novostim bo le za slabih 1.000 evrov dražji od starega z manj moči. Pri nas naj bi bil na voljo konec septembra ali v začetku oktobra, najprej samo top-model, prihodnjo pomlad pa še šibkejši različici.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 1. 2019
Januar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
070809  domača premiera - audi A1
10111213
14  domača premiera - peugeot 508
151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Maticher
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 2 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 2 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 2 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 2 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 2 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 4 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 4 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 4 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 5 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 5 meseci  |