Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mazda6

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Za Mazdin preporod pred nekaj leti je med drugim poskrbela tudi zadnja generacija šestice, zato je jasno, da so nanjo zelo ponosni in ji namenjajo veliko pozornosti. Tokrat so jo prenovili že drugič, v obeh primerih pa je šlo predvsem za popravke, ki očem niso vidni.
Mazda6
Foto: Anže Jereb
10. 9. 2016 ob 13:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera mazda6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In kako 'popraviš' avtomobil, ki je v svojem segmentu med najboljšimi? Mazda6 je svoje odlike v našem uredništvu dokazovala že velikokrat in prav vedno smo navdušeni nad voznimi lastnostmi, uporabnostjo, motorji pa še izgleda fajn. Novinka se od tiste pred prenovo navzven razlikuje le po preoblikovanih stranskih ogledalih, ki sta dobila še smernika. Vse ostalo je enako, maska je nespremenjena, luči tudi, skratka, morate biti pravi 'mazdafil', da boste spremembo opazili.

Vrata so po novem bolje izolirana ter preprečujejo zunanjemu hrupu, da bi se v tolikšni meri prebil v notranjost, znotraj pa je nov volanski obroč enakega premera, a z odebeljenim delom, kjer počivata palca, ter malce drugače postavljenimi stikali. Še merilniki so novi, z bistveno boljšo grafiko in številnimi dodatnimi funkcijami prikaza, kar se mi zdi na videz najpomembnejša novost. Sicer pa se sedaj po pritisku na stikalo za shranjevanje položaja sprednjih sedežev poleg njiju nastavi še projekcijski prikazovalnik. Ostalo je povsem nespremenjeno, multimedijski prikazovalnik pa kljub odsotnosti popravkov ostaja eden najbolj enostavnih in uporabniku prijaznih.

Pravzaprav so skoraj vse spremembe tehnične narave. 

Pravzaprav so skoraj vse tokratne spremembe tehnične narave. Opozorilnik pred trčenjem je dobil novo, bistveno bolj zmogljivo kamero, zaradi katere deluje bolje in še lažje preprečuje trke, kadar voznik ni pozoren na promet pred seboj. Opozarja in zavira do 80 km/h, zaznava pa še pešce in kolesarje, tudi sistem za prepoznavo prometnih znakov deluje bolj natančno.

Najpomembnejša novost je sistem G-vectoring control. Ta v največji meri vpliva na delovanje motorja, ki svoje sunke sicer prenaša na podvozje, karoserijo in posledično tudi na potnika. Poenostavljeno povedano najbolj pomaga, ko začnemo zavijati v ovinek in imamo stopalko za plin še vedno rahlo pritisnjeno. Takrat se vsako vozilo sooči s problemom, da motorni navor avtomobil preveč sili naravnost iz zavoja in ga morajo ob večji hitrosti umirjati sistemi, kot je ESP. Zadeva je lahko dokaj neopazna, če se ne boste peljali hitro, a z njo se vsako vozilo sooči, premikanje težišča med osema pa posledično negativno vpliva tudi na vodljivost in udobje. V ekstremnih primerih pri dirkalnikih vozniki težavo rešujejo tako, da med zavijanjem nežno pritiskajo zavoro in na ta način nosu pomagajo zagrizti v zavoj.

G-vectoring control deluje bolje, saj zamika med vklopom zavore in izklopom ni, deluje namreč tako, da za trenutek zmanjša motorni navor, denimo za 7 Nm, kar je dovolj za dodatno udobje in zanesljivost v vožnji. Tudi volanski obroč je na slabih podlagah posledično mirnejši, so pokazale njihove meritve. Koliko res pripomore, težko rečem, je pa dejstvo, da se mazda6 pelje odlično in je v segmentu nedvomno v samem vrhu. Predvsem zelo zanesljivo in nenaporno, udobje pa na ta račun ne trpi, kar je najpomembnejše.

Za konec še beseda o motorjih. Tudi te so malenkost prevetrili, pa ne bistveno. Moč ostaja enaka, največjih sprememb je bil deležen dizelski motor, ki je sedaj tišji in oddaja manj tresljajev. To je pravzaprav vse, kar je prenova prinesla. Nič dramatičnega, a to se zgodi, če je že osnova odlična.

Ne spreglejte:
test mazda6 sport combi 2.0i attraction
test mazda6 2.5i revolution
test mazda6 sport combi 2.0i revolution
test mazda6 CD175 AT revolution

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |