Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mazda6

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Za Mazdin preporod pred nekaj leti je med drugim poskrbela tudi zadnja generacija šestice, zato je jasno, da so nanjo zelo ponosni in ji namenjajo veliko pozornosti. Tokrat so jo prenovili že drugič, v obeh primerih pa je šlo predvsem za popravke, ki očem niso vidni.
Mazda6
Foto: Anže Jereb
10. 9. 2016 ob 13:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera mazda6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In kako 'popraviš' avtomobil, ki je v svojem segmentu med najboljšimi? Mazda6 je svoje odlike v našem uredništvu dokazovala že velikokrat in prav vedno smo navdušeni nad voznimi lastnostmi, uporabnostjo, motorji pa še izgleda fajn. Novinka se od tiste pred prenovo navzven razlikuje le po preoblikovanih stranskih ogledalih, ki sta dobila še smernika. Vse ostalo je enako, maska je nespremenjena, luči tudi, skratka, morate biti pravi 'mazdafil', da boste spremembo opazili.

Vrata so po novem bolje izolirana ter preprečujejo zunanjemu hrupu, da bi se v tolikšni meri prebil v notranjost, znotraj pa je nov volanski obroč enakega premera, a z odebeljenim delom, kjer počivata palca, ter malce drugače postavljenimi stikali. Še merilniki so novi, z bistveno boljšo grafiko in številnimi dodatnimi funkcijami prikaza, kar se mi zdi na videz najpomembnejša novost. Sicer pa se sedaj po pritisku na stikalo za shranjevanje položaja sprednjih sedežev poleg njiju nastavi še projekcijski prikazovalnik. Ostalo je povsem nespremenjeno, multimedijski prikazovalnik pa kljub odsotnosti popravkov ostaja eden najbolj enostavnih in uporabniku prijaznih.

Pravzaprav so skoraj vse spremembe tehnične narave. 

Pravzaprav so skoraj vse tokratne spremembe tehnične narave. Opozorilnik pred trčenjem je dobil novo, bistveno bolj zmogljivo kamero, zaradi katere deluje bolje in še lažje preprečuje trke, kadar voznik ni pozoren na promet pred seboj. Opozarja in zavira do 80 km/h, zaznava pa še pešce in kolesarje, tudi sistem za prepoznavo prometnih znakov deluje bolj natančno.

Najpomembnejša novost je sistem G-vectoring control. Ta v največji meri vpliva na delovanje motorja, ki svoje sunke sicer prenaša na podvozje, karoserijo in posledično tudi na potnika. Poenostavljeno povedano najbolj pomaga, ko začnemo zavijati v ovinek in imamo stopalko za plin še vedno rahlo pritisnjeno. Takrat se vsako vozilo sooči s problemom, da motorni navor avtomobil preveč sili naravnost iz zavoja in ga morajo ob večji hitrosti umirjati sistemi, kot je ESP. Zadeva je lahko dokaj neopazna, če se ne boste peljali hitro, a z njo se vsako vozilo sooči, premikanje težišča med osema pa posledično negativno vpliva tudi na vodljivost in udobje. V ekstremnih primerih pri dirkalnikih vozniki težavo rešujejo tako, da med zavijanjem nežno pritiskajo zavoro in na ta način nosu pomagajo zagrizti v zavoj.

G-vectoring control deluje bolje, saj zamika med vklopom zavore in izklopom ni, deluje namreč tako, da za trenutek zmanjša motorni navor, denimo za 7 Nm, kar je dovolj za dodatno udobje in zanesljivost v vožnji. Tudi volanski obroč je na slabih podlagah posledično mirnejši, so pokazale njihove meritve. Koliko res pripomore, težko rečem, je pa dejstvo, da se mazda6 pelje odlično in je v segmentu nedvomno v samem vrhu. Predvsem zelo zanesljivo in nenaporno, udobje pa na ta račun ne trpi, kar je najpomembnejše.

Za konec še beseda o motorjih. Tudi te so malenkost prevetrili, pa ne bistveno. Moč ostaja enaka, največjih sprememb je bil deležen dizelski motor, ki je sedaj tišji in oddaja manj tresljajev. To je pravzaprav vse, kar je prenova prinesla. Nič dramatičnega, a to se zgodi, če je že osnova odlična.

Ne spreglejte:
test mazda6 sport combi 2.0i attraction
test mazda6 2.5i revolution
test mazda6 sport combi 2.0i revolution
test mazda6 CD175 AT revolution

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2018
Februar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - audi A8
0304  Opel zimski trening
05060708091011
12131415  domača premiera - hyundai ioniq
161718
19202122232425
2627  domača premiera - jaguar E-pace
28  mednarodna premiera - opel insignia GSi
01020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 388
volkswagen golf 319
škoda octavia 242
dacia sandero 181
volkswagen polo 164

Podatki veljajo za januar 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 6.845 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: uros.hr
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 1 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 3 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 4 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 6 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 6 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 7 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 8 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 8 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 8 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 8 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 8 meseci  |