Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mazda6

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Za Mazdin preporod pred nekaj leti je med drugim poskrbela tudi zadnja generacija šestice, zato je jasno, da so nanjo zelo ponosni in ji namenjajo veliko pozornosti. Tokrat so jo prenovili že drugič, v obeh primerih pa je šlo predvsem za popravke, ki očem niso vidni.
Mazda6
Foto: Anže Jereb
10. 9. 2016 ob 13:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera mazda6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In kako 'popraviš' avtomobil, ki je v svojem segmentu med najboljšimi? Mazda6 je svoje odlike v našem uredništvu dokazovala že velikokrat in prav vedno smo navdušeni nad voznimi lastnostmi, uporabnostjo, motorji pa še izgleda fajn. Novinka se od tiste pred prenovo navzven razlikuje le po preoblikovanih stranskih ogledalih, ki sta dobila še smernika. Vse ostalo je enako, maska je nespremenjena, luči tudi, skratka, morate biti pravi 'mazdafil', da boste spremembo opazili.

Vrata so po novem bolje izolirana ter preprečujejo zunanjemu hrupu, da bi se v tolikšni meri prebil v notranjost, znotraj pa je nov volanski obroč enakega premera, a z odebeljenim delom, kjer počivata palca, ter malce drugače postavljenimi stikali. Še merilniki so novi, z bistveno boljšo grafiko in številnimi dodatnimi funkcijami prikaza, kar se mi zdi na videz najpomembnejša novost. Sicer pa se sedaj po pritisku na stikalo za shranjevanje položaja sprednjih sedežev poleg njiju nastavi še projekcijski prikazovalnik. Ostalo je povsem nespremenjeno, multimedijski prikazovalnik pa kljub odsotnosti popravkov ostaja eden najbolj enostavnih in uporabniku prijaznih.

Pravzaprav so skoraj vse spremembe tehnične narave. 

Pravzaprav so skoraj vse tokratne spremembe tehnične narave. Opozorilnik pred trčenjem je dobil novo, bistveno bolj zmogljivo kamero, zaradi katere deluje bolje in še lažje preprečuje trke, kadar voznik ni pozoren na promet pred seboj. Opozarja in zavira do 80 km/h, zaznava pa še pešce in kolesarje, tudi sistem za prepoznavo prometnih znakov deluje bolj natančno.

Najpomembnejša novost je sistem G-vectoring control. Ta v največji meri vpliva na delovanje motorja, ki svoje sunke sicer prenaša na podvozje, karoserijo in posledično tudi na potnika. Poenostavljeno povedano najbolj pomaga, ko začnemo zavijati v ovinek in imamo stopalko za plin še vedno rahlo pritisnjeno. Takrat se vsako vozilo sooči s problemom, da motorni navor avtomobil preveč sili naravnost iz zavoja in ga morajo ob večji hitrosti umirjati sistemi, kot je ESP. Zadeva je lahko dokaj neopazna, če se ne boste peljali hitro, a z njo se vsako vozilo sooči, premikanje težišča med osema pa posledično negativno vpliva tudi na vodljivost in udobje. V ekstremnih primerih pri dirkalnikih vozniki težavo rešujejo tako, da med zavijanjem nežno pritiskajo zavoro in na ta način nosu pomagajo zagrizti v zavoj.

G-vectoring control deluje bolje, saj zamika med vklopom zavore in izklopom ni, deluje namreč tako, da za trenutek zmanjša motorni navor, denimo za 7 Nm, kar je dovolj za dodatno udobje in zanesljivost v vožnji. Tudi volanski obroč je na slabih podlagah posledično mirnejši, so pokazale njihove meritve. Koliko res pripomore, težko rečem, je pa dejstvo, da se mazda6 pelje odlično in je v segmentu nedvomno v samem vrhu. Predvsem zelo zanesljivo in nenaporno, udobje pa na ta račun ne trpi, kar je najpomembnejše.

Za konec še beseda o motorjih. Tudi te so malenkost prevetrili, pa ne bistveno. Moč ostaja enaka, največjih sprememb je bil deležen dizelski motor, ki je sedaj tišji in oddaja manj tresljajev. To je pravzaprav vse, kar je prenova prinesla. Nič dramatičnega, a to se zgodi, če je že osnova odlična.

Ne spreglejte:
test mazda6 sport combi 2.0i attraction
test mazda6 2.5i revolution
test mazda6 sport combi 2.0i revolution
test mazda6 CD175 AT revolution

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 meseci  |