Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel mokka X

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Na našem velikem primerjalnem testu spomladi smo ocenjevali tudi faktor X in mu takrat rekli, da je nedoločljiv, ampak zelo pomemben pri čustvih ob nakupu novega avtomobila. Opel je zdaj črko X dodal celo nazivu svojega malega križanca in že samo zato bi se na našem testu odrezal še bolje.
Opel mokka X
Foto: Matej Mihinjač
13. 9. 2016 ob 7:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera opel mokka X
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tudi če zadnjega stavka ne vzamete zelo resno, je X dejansko neka nova prelomnica v Oplovem poimenovanju modelov, saj odslej označuje križance, ki jih bo v prihodnosti vse polno. Že je uradno, da bo to postal 'naslednik' merive, neuradno pa sem na premieri mokke izvedel, da bosta to vsaj še dva križanca iz segmenta C. Je pa kar zanimivo, da so se Nemci že po samo štirih letih odločili za tako konkretno osvežitev dejansko svežega modela v ponudbi – mokka. Ko se seznanimo še z rezultati, da so jih od premiere prodali že več kot 600 tisoč in da se je segment v treh letih, odkar je na trgu tudi mokka, povečal za kar 3krat, je pa hitro jasno, da je potrebno napadati z vsemi topovi. Vozniki so očitno ponoreli in želijo vsi voziti kvazi terenske avtomobile, v katerih se sedi visoko. Za Opel posebej laskav rezultat pa je dejstvo, da kar 60 odstotkov lastnikov mokke prej še ni vozilo opla, torej je avto pravi znanilec sprememb za znamko.

Notranjost je konkretno nadgrajena. Na vrhu se bohoti čisto nov 8-palčni zaslon, ki je isti kot pri novi astri, prav tako so odstranili vse nepotrebne gumbe, da je okolje bolj pregledno in urejeno. Celo malo zaplato usnja so dodali pred sovoznika za bolje opremljene modele in popravili merilnike, ki sijejo v beli barvi. Še bolj pa so pri Oplu poudarili to, da je mokka najbolj povezan avto v segmentu. Če imate njihov najboljši sistem navi 900 intellilink, se lahko povežete preko Apple CarPlay ali Android Auto, ali si ustvarite dostopno točko 4G za 7 naprav v avtu. Še bolj pomembno, tudi mokka ima sistem OnStar, ki bi sam poklical pomoč v primeru nesreče, če vas muči kaj drugega, na primer, kje je najbližji WC, pa pač pritisnete na gumb na stropu, ki pokliče živo osebo in ki ji lahko potem zaupate svoje tegobe. Pri astri je v Sloveniji prvo leto zastonj uporaba sistema, tako da bo verjetno enako pri mokki X.

Najpomembnejša lastnost za zainteresirane kupce, ki jo po prvi vožnji lahko potrdim, pa je, da se še vedno sedi visoko.

Najpomembnejša lastnost za zainteresirane kupce, ki jo po prvi vožnji lahko potrdim, pa je, da se še vedno sedi visoko. Še na premieri so poudarjali, kako pomembno je to za lastnike malih križancev in da je poleg izgleda to prvi razlog za takšen uspeh. Torej je samo dobra novost, da imajo lahko sedeži tudi certifikat AGR, kar pomeni, da vas s svojimi nastavitvami in ergonomijo res ne bodo razočarali, čeprav niso poceni. Kdor veliko presedi v avtu, jih bo vesel. Lep dokaz za učinkovitost sta bila dva polna dneva,  ki smo ju novinarji presedeli v mokki X med vožnjo po zavitih in slikovitih škotskih cestah.

Prenova je očitna tudi na zunanjosti avtomobila, ki po novem izgleda zelo sveže, luči spredaj lepo optično razširijo nos, hkrati pa tudi odlično svetijo s tehnologijo AFL polni led. 9 različnih načinov za osvetljevanje ceste je prednastavljenih, s pomočjo senzorjev pa ves čas nadzorujejo, kje in kako hitro se vozite ter kdo je pred vami. Na zavitih in ponekod slabih cestah se lepo čuti, da ima mokka še vedno čvrsto blaženje, ampak ohranja dovolj udobja. Odlična je vodljivost, kar presenetljivo za tovrsten avto. Nemci so ponosni, da se kar 1 od 5ih voznikov odloči za štirikolesni pogon, kar je bistveno več kot pri konkurenci. Ker pogon tehta samo dodatnih 65 kilogramov, ne vpliva bistveno na vsakodnevno vožnjo, ko se zapeljete s ceste, boste pa znali ceniti, da zagrabita tudi zadnji kolesi in takrat se navor do razmerja 50:50 razporedi na obe osi. Ni terenec, sploh spredaj ima prenizek nos, ampak po makadamu in snegu bo šlo bolj suvereno.

Za vse novinarje so tokrat izbrali 1,6-litrski turbodizelski motor, ki se avtu dejansko odlično poda. Je precej tih in s 100 kilovati, torej 136 'konji', ravno prav zmogljiv. Sicer je na izbiro 5 motorjev, 2 dizelska in 3 bencinski, razpon moči pa od 81 do 112 kilovatov, torej 110 do 152 'konjev'. Zadnjega se veselijo zahtevni, ker bo imel skupaj z močnejšim dizelskim na izbiro tudi samodejni 6-stopenjski menjalnik. Pri nas se vozniki sicer najraje odločajo za 1,4-litrski turbobencinski motor s 103 kilovati (140 'konji) in sprednjim pogonom, medtem ko bo po novem stal vstopni model v posebni akciji 17.450 EUR skupaj z zimskim paketom. Ravno prav za prihajajočo zimo, da boste znali pisati Božičku in da se pridružite malo manj kot že 2.000 lastnikom mokke v Sloveniji.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jeanpu
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 6 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 6 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  |