Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota C-HR

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tega ne govorimo na glas, ampak pri Toyoti so vse od našega spomladanskega primerjalnega testa križancev tuhtali in si pulili lase, ker niso imeli svojega predstavnika in niso mogli sodelovati.
Toyota C-HR
Foto: Toyota & Anže Jereb
26. 11. 2016 ob 7:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera toyota C-HR
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Po testu in naših ocenah pa so ugotovili, kaj je pomembno in v čem mora avtomobil izstopati. Zaposlili so svoje najboljše strokovnjake in predstavili C-HR! Tako lepo poetično ime si lahko zamislijo samo Japonci, ampak vedno je zadaj nek pomen, tokrat je to 'Coupe-High Rider'. Torej, povišan kupe. Pa čeprav ni, saj se na zadku skriva še en par vrat, zato jih je za kupe malce preveč, obenem pa C-HR za križanca sploh ni posebej visok, od tal je oddaljen le 15 centimetrov, hibrid še pol centimetra manj. Je pa opazen in to je pomembno. Kot kakšen Hulk, ki samo čaka, da bo eksplodiral, kar je dobro, križanca le redkokdo kupi zaradi prostornosti, prej zaradi opaznosti. No, s tem boste.

Če je pri večini predstavnikov atraktivna zunanjost povezana z bistveno bolj umirjeno notranjostjo, me je tukaj tudi ta navdušila. Sedi se precej športno zasidrano, pred voznikom je 8-palčni zaslon z drugo generacijo programja, med merilniki pa je še en z nekaj več kot štirimi palci. Prestavna ročica je blizu, položaj je vsekakor med najbolj športnimi. Z barvnimi dodatki armaturna plošča deluje zelo modno, je pa celotna notranjost precej temna. Me sicer ne preseneča, ker so želeli ustvariti športen občutek, ampak zaradi položno padajoče strehe in majhnih bočnih stekel sedenje zadaj deluje malce klavstrofobično. Je pa prostora vseeno veliko, sedi se dobro, prtljažnik pa je s 377 litri večji, kot sem pričakoval.

C-HR je deset centimetrov daljši od aurisa, da si boste lažje predstavljali, je pa to križanec, ki so ga pilili celo na Nürburgringu. Čeprav se mi v takšnem segmentu to zdi povsem nepotrebno, moram povedati, da se res lepo pelje. Precej čvrst je, ampak ne pretresa preveč, volan je neposreden, nagibanja je malo, precej dobro je vse skupaj. Resda so bile naše ceste lepo 'tlakovane' in nas nikjer ni posebej pretresalo, bo pa čvrsto blaženje najbrž kakšno grbino vseeno malce slabše pogoltnilo. Ampak za dobro lego se splača potrpeti, tudi preglednost vstran in nazaj je slaba, zato bo vzvratna kamera nujna.

Dva motorja sta na voljo, 1,2-litrski turbobencinski in hibridna izvedenka z 1,8-litrskim motorjem in elektromotorjem kot pri priusu. Prvi je na voljo s sprednjim pogonom in ročnim menjalnikom ter z brezstopenjskim CVT, ki pa je na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Za točno takšnega se bo bojda odločila le peščica kupcev. Dve tretjini bosta pri nas posegli po hibridu, ki je na voljo le s sprednjim pogonom in brezstopenjskim menjalnikom CVT.

Pohvalim lahko še to, da je v vseh paketih opreme vključen skupek varnostnih elementov 'Toyota Safety Sense', torej aktivni tempomat, opozorilnik pred nenamerno menjavo pasu, opozorilnik pred trčenjem, ki sam zavira in prepozna celo pešce, pa sistem za prepoznavo znakov. Pravzaprav osnovna oprema izključuje aktivni tempomat, ostalo je zraven.

Očitno pri Volanu delamo tako dobre teste, da se po njih zgledujejo celo Japonci. Ali pa je nekdo iz naše skupine ocenjevalcev prodal podatke Toyoti, da je naredila avtomobil, ki bi na praktično vseh področjih takratnega testa blestel. Oziroma ne, C-HR je dejansko za tisto skupino prevelik, torej ima Toyota prostor še za enega. Predlagam ime M-HR. Mini High Rider!

Če vseeno nadaljujem resno, C-HR je že na voljo pri nas, osnovni z 1,2-litrskim motorjem stane 19.250 evrov, hibrid pa malce preko 24 tisočakov, a že v osnovi vsebuje za okoli dva tisoč EUR več opreme. C-enter je namreč paket, po katerem bo posegla polovica vseh kupcev.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 2. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |