Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Continental PremiumContact 6

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Priznam, da sem do nedavnega še sam mislil, da Continental pač proizvaja le gume, zdaj pa sem bolj pameten in vem, da delajo še zavorne sisteme, elektroniko, karoserijske in pogonske komponente, tahografe pa še marsikaj drugega.
Continental PremiumContact 6
Foto: Gašper Miš
12. 5. 2017 ob 6:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera continental premiumcontact6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Izdelujejo ogromno komponent za naše avtomobile, je pa res, da jih poznamo po gumah.

Torej, izdelujejo ogromno komponent za naše avtomobile, je pa res, da jih poznamo predvsem po gumah, tudi najbolj opazne so, seveda. Verjamem, da blagovno znamko vsi poznate, je pa razlog precej enostaven, Continental je na trgu prisoten že dlje kot avtomobili, v tem času pa je postal eden nepogrešljivih gumarskih velikanov. Vam ponazorim z nekaj zanimivimi podatki.

Continental je četrta največja tovarna pnevmatik na svetu. Podružnice imajo praktično povsod po svetu, zaposlujejo več kot 200 tisoč ljudi, obstajajo že več kot 140 let. Leta 1871 so registrirali firmo v Hannovru in začeli z izdelki iz mehke gume, proizvajali so gume za kolesa in za kočije, avtomobilskih pnevmatik pa so se lotili 1898. Torej so imeli kar nekaj časa, da so izpolnili recept za dve gumi, ki so nam jih predstavili tokrat. PremiumContact 6 in 4x4 CrossContact ATR. Prve so čisto 'frišne', druge pa so dobile nov profil.

Na preizkus smo poleteli do Berlina, kjer smo malce proč od mesta v opuščeni letalski bazi, ki so jo že pred časom spremenili v testni center za pnevmatike, ob štirih vajah ugotavljali, kako suverene so pnevmatike PremiumContact. Vaje so bile različne, vse razen ene pa smo izvajali na razmočeni površini. Za začetek smo odpeljali nekaj krogov z identičnima avtomobiloma, na enem so bile nameščene omenjene pnevmatike, na drugem pa neke kitajske. Pred vožnjo sem naprej pri obeh vozilih pregledal globino profila in starost gum, saj veste, oboje močno vpliva na oprijem.

Skratka, gume so bile zelo podobno stare in obrabljene, razlika v oprijemu pa opazna že v prvem zavoju. Kjer je mercedes-benz C s kitajskimi gumami ves čas poplesaval, je bil drugi z gumami PremiumContact ves čas lepo ubogljiv. Nos je lepo grizel v zavoj, zadek je ostajal miren. Continental za pnevmatiko PremiumContact 6 pravi, da so končno premostili dva svetova in uspešno združili športno gumo z udobno. V primerjavi s predhodnikom so izboljšave na vseh področjih, le na vodni klin je bolj občutljiva novinka, kar na splošen oprijem v mokrem vseeno ne vpliva kaj dosti, ta je namreč ostal enak. Mene dejansko najbolj prepriča kar za 15 odstotkov boljša ekonomičnost, stranski produkt pa je še za 10 odstotkov manj hrupa, tako zunaj kot znotraj.

Rob gume so povzeli od tehnološko še bolj napredne SportContact 6 in mu dodali asimetrično geometrijo profila. Tako so prečni bloki robov dolgi pa še podpirajo se med sabo, zato naj bi bilo v zavojih več oprijema. Teorija pravi tako. Zato smo preizkusili tudi oprijem v suhem in v nekaj krogih pošteno namučili testne golfe GTI, dodam pa lahko še nekaj občutkov iz prakse.

PremiumContact ni guma, ki bi bila namenjena najzahtevnejšim razmeram, za to je v ponudbi SportContact. Kljub temu je povsem ubogljivo kljubovala naši dirkaški agresiji ter ves čas držala enakomerno in prav tako ob pretiravanjih tudi popuščala. Poleg vseh naštetih prednosti, ki jih ponuja, je izjemno pomembna tudi količina povratnih informacij, ki jih guma daje vozniku. Če je oprijema veliko, a guma ne sporoči, da smo vseeno že blizu meje, to ni dobro, ker je po prekoračitvi oprijema reševanje zdrsa zelo težko. PremiumContact po nudi ogromno informacij, ni pretrda, zato me ne čudi, da bo predstavljala glavnega napadalca v boju s tekmeci. Na voljo je v dimenzijah od 16 pa do 21 palcev, s čimer bo pokrila večino potreb, obenem bo pri številnih znamkah ter modelih že del prve vgradnje.

Bolj za šalo kot zares smo se na eni od vaj zapeljali še z dvema buggyjema. Na prvem so bile štiri nove, na drugem pa spredaj novi in zadaj pnevmatiki z le 1,6 milimetra profila. Zanimivo je bilo videti, kako velika razlika je med obema, vseeno pa je precej pozitivno presenetil tudi buggy s slabima pnevmatikama, bistveno bolj je seveda drsel, a je bil obvladljiv, ker sem preko volana dobil ogromno informacij. Pa gre za tip vozila, ki je visoko, nima sistemov ABS in ESP ter je skratka povsem neprimerno za hitro vožnjo po asfaltu.

Še na hitro beseda o gumah 4x4 CrossContact ATR, ker jih nismo preizkusili. Kot ime pove, so za SUV-je, iz odpornejše gume in profil je narejen tako, da kar najhitrejše potisne ven vse kamenčke. Ponujajo tudi veliko kilometrino, če se vozite le po cesti, zvok pa blokirajo z malimi urezninami med bloki robov. Za asfalt in teren, torej, ker bojda ostajajo še dovolj udobne.

Zanimiv dan so nam popestrili še z vožnjo z 911 GT3 RS, sicer na sovozniškem sedežu, a je bilo vseeno zanimivo in hitro, dežurni dirkač pa je užival vsaj toliko, kot sem sam. Skratka, zdaj vidite, koliko fines gre v proizvodnjo pnevmatik. Niso samo kos gume, ki je po naključju okrogel. Edino pravilno, v praksi so edina stvar, ki vas obdrži na cesti.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 7. 2017
Julij 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102
0304  domača premiera - mini JCW workout 2017
0506070809
10111213141516
171819  domača premiera - škoda rapid
20212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 410
renault clio 371
škoda octavia 345
dacia duster 294
opel corsa 232

Podatki veljajo za junij 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 39.032 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: misoh
Obvestila
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 1 tedni  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 1 tedni  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 1 tedni  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 tedni  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 1 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 1 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 1 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 1 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 2 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 3 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 4 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 4 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 4 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 4 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 5 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 6 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 7 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 8 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 9 meseci  |