Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Subaru impreza

Regionalna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pozabite na povezavo oznak impreza ter WRX STi. Novinka bo prepričevala predvsem z varnostjo ter udobjem, zato je na voljo le en motor pa še ta ne poka od moči. Še vedno pa se pelje izjemno prijetno.
Subaru impreza
Foto: Subaru, Anže Jereb
24. 11. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera subaru impreza
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Se mi je zdelo zanimivo, da so med tiskovno konferenco večkrat omenili, da se novi subaru impreza pelje bolje. Da je torzijska trdnost v primerjavi s prejšnjo boljša kar za 70 odstotkov in da so z nekaterimi popravki uspeli zmanjšati bočno nagibanje kar za petdeset odstotkov. Pohvalni rezultati, kajne? Zlasti, če pomislimo, da so bile že prej vozne lastnosti ena najboljših vrlin tega avtomobila … Ampak vseh teh popravkov niso naredili zaradi športnosti, te besede med tiskovno konferenco niso uporabili niti enkrat. Vse je namenjeno le večji varnosti in večjemu udobju. Kaj pa WRX STi? Pravijo, da bo oznaka ostala, a skoraj zagotovo ne bo več pripeta imprezi.

Še vedno dvomim, da bo ta avtomobil pri nas huda uspešnica, mnogo raje imate namreč golf, megane in ostale, je pa vseeno zašiljena bolj po evropskem okusu. Sprednji del ostaja 'subarujevsko' prepoznaven, ampak je bolj agresiven. Nasploh se mi zdi oblikovno bolj skladen. Po zunanjih merah že prejšnja generacija ni bila posebej sramežljiva, ta je še malce zrasla in v dolžino meri že skoraj 4,5 metra, torej je med večjimi, so pa uspeli nekaj te dolžine uspešno prenesti v bolj prostorno notranjost. Kolesa so postavljena malce bolj na robove, zaradi česar je prtljažnik sicer le malenkost večji, je pa dosti več prostora za potnike. Tudi zadaj se sedi zelo udobno.

Bistveno večji napredek je pri sami ergonomiji in materialih. Res bistveno večji. Notranjost je sedaj zelo prijetna, materiali so večinoma mehki in lepo zašiljeni, pred voznikom pa je 8-palčni zaslon (osnovni paket opreme ima 6,5-palčnega), ki je sedaj lepo integriran v celotno okolje. V prejšnji generaciji se mi je zdel postavljen precej nerodno, kot bi ga kdo naknadno postavil tja. Sedaj je vse skupaj bolj elegantno in posledično je notranje počutje dosti boljše. Tudi sedež je fajn, ampak to naj vas ne preseneča, smo že na področju, kjer je bila impreza od nekdaj vrhunska.

Pri vožnji. Tudi ta se pelje vrhunsko. To ne pomeni, da je športna in vedno pripravljena na napad na zavoje, pravzaprav je spet presenetljivo mehka in udobna, celo bolj kot prej. Se pa izjemno malo nagiba, ker je težišče zelo nizko, občutek na volanu je še vedno skoraj perfekten, lepo obtežen in komunikativen, tukaj ni kaj dodati. Če radi vozite, je tole hud tekmec hondi civic, ki se prav tako odlično pelje. Le da ima impreza še štirikolesni pogon, zaradi česar je izjemno suverena tudi takrat, ko so ceste manj prijetne.

In morda se mi ravno zaradi odlične voznosti zdi največja hiba tega avtomobila pogonski sklop. Na voljo je le en motor, in sicer 1,6-litrski atmosferski bencinski motor, ki ponudi 84 kW moči, to je 114 'konjev', in 150 Nm navora. Ko se boste želeli hitreje zapoditi v ovinke, bo hitro premalo, še posebej, ker je vedno povezan le z brezstopenjskim menjalnikom lineartronic. Ročni ni v ponudbi. Kombinacija ima logično ozadje, na takšen način najbolj suvereno deluje sistem EyeSight, ki vključuje opozorilnik pred trčenjem, avto potem lahko sam zavira in nekaj časa celo vozi povsem sam.

Menjalnik sam po sebi ni slab, pravzaprav je med boljšimi, tokrat je celo lažji, manjšo maso ima tudi motor, menjalniku pa so uspeli še povečati območje delovanja, da je manj glasen. Pri običajni vožnji je super, sicer pa boste želeli več, predvsem, ker so vozne lastnosti tako zelo prijetne. Dizelskega motorja sploh ne bo več, čez kakšno leto ali dve lahko pričakujemo hibridno različico. Subaru torej največ moči trenutno vlaga v varnost in hibridne sisteme. Impreza je pri japonski organizaciji JNCAP dobila kar 199,7 točk od skupno 208. To ni uspelo še nobenemu avtomobilu.

Cena je 19.990 EUR. Dva dodatna paketa malenkost popestrita izgled, dodata večji zaslon, najdražji vas bo stal 27.990 EUR.

Sicer pa so na voljo trije paketi opreme, že osnovni ponuja menjalnik lineartronic, vso varnostno opremo, EyeSight je namreč serijski, 6,5-palčni zaslon in štirikolesni pogon. Cena je 19.990 EUR. Dva dodatna paketa malenkost popestrita izgled, dodata večji zaslon, najdražji vas bo stal 27.990 EUR. Drugo leto naj bi takšna kombinacija premamila okoli dvajset Slovencev.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |