{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Subaru impreza

Regionalna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pozabite na povezavo oznak impreza ter WRX STi. Novinka bo prepričevala predvsem z varnostjo ter udobjem, zato je na voljo le en motor pa še ta ne poka od moči. Še vedno pa se pelje izjemno prijetno.
Subaru impreza
Foto: Subaru, Anže Jereb
24. 11. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera subaru impreza
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Se mi je zdelo zanimivo, da so med tiskovno konferenco večkrat omenili, da se novi subaru impreza pelje bolje. Da je torzijska trdnost v primerjavi s prejšnjo boljša kar za 70 odstotkov in da so z nekaterimi popravki uspeli zmanjšati bočno nagibanje kar za petdeset odstotkov. Pohvalni rezultati, kajne? Zlasti, če pomislimo, da so bile že prej vozne lastnosti ena najboljših vrlin tega avtomobila … Ampak vseh teh popravkov niso naredili zaradi športnosti, te besede med tiskovno konferenco niso uporabili niti enkrat. Vse je namenjeno le večji varnosti in večjemu udobju. Kaj pa WRX STi? Pravijo, da bo oznaka ostala, a skoraj zagotovo ne bo več pripeta imprezi.

Še vedno dvomim, da bo ta avtomobil pri nas huda uspešnica, mnogo raje imate namreč golf, megane in ostale, je pa vseeno zašiljena bolj po evropskem okusu. Sprednji del ostaja 'subarujevsko' prepoznaven, ampak je bolj agresiven. Nasploh se mi zdi oblikovno bolj skladen. Po zunanjih merah že prejšnja generacija ni bila posebej sramežljiva, ta je še malce zrasla in v dolžino meri že skoraj 4,5 metra, torej je med večjimi, so pa uspeli nekaj te dolžine uspešno prenesti v bolj prostorno notranjost. Kolesa so postavljena malce bolj na robove, zaradi česar je prtljažnik sicer le malenkost večji, je pa dosti več prostora za potnike. Tudi zadaj se sedi zelo udobno.

Bistveno večji napredek je pri sami ergonomiji in materialih. Res bistveno večji. Notranjost je sedaj zelo prijetna, materiali so večinoma mehki in lepo zašiljeni, pred voznikom pa je 8-palčni zaslon (osnovni paket opreme ima 6,5-palčnega), ki je sedaj lepo integriran v celotno okolje. V prejšnji generaciji se mi je zdel postavljen precej nerodno, kot bi ga kdo naknadno postavil tja. Sedaj je vse skupaj bolj elegantno in posledično je notranje počutje dosti boljše. Tudi sedež je fajn, ampak to naj vas ne preseneča, smo že na področju, kjer je bila impreza od nekdaj vrhunska.

Pri vožnji. Tudi ta se pelje vrhunsko. To ne pomeni, da je športna in vedno pripravljena na napad na zavoje, pravzaprav je spet presenetljivo mehka in udobna, celo bolj kot prej. Se pa izjemno malo nagiba, ker je težišče zelo nizko, občutek na volanu je še vedno skoraj perfekten, lepo obtežen in komunikativen, tukaj ni kaj dodati. Če radi vozite, je tole hud tekmec hondi civic, ki se prav tako odlično pelje. Le da ima impreza še štirikolesni pogon, zaradi česar je izjemno suverena tudi takrat, ko so ceste manj prijetne.

In morda se mi ravno zaradi odlične voznosti zdi največja hiba tega avtomobila pogonski sklop. Na voljo je le en motor, in sicer 1,6-litrski atmosferski bencinski motor, ki ponudi 84 kW moči, to je 114 'konjev', in 150 Nm navora. Ko se boste želeli hitreje zapoditi v ovinke, bo hitro premalo, še posebej, ker je vedno povezan le z brezstopenjskim menjalnikom lineartronic. Ročni ni v ponudbi. Kombinacija ima logično ozadje, na takšen način najbolj suvereno deluje sistem EyeSight, ki vključuje opozorilnik pred trčenjem, avto potem lahko sam zavira in nekaj časa celo vozi povsem sam.

Menjalnik sam po sebi ni slab, pravzaprav je med boljšimi, tokrat je celo lažji, manjšo maso ima tudi motor, menjalniku pa so uspeli še povečati območje delovanja, da je manj glasen. Pri običajni vožnji je super, sicer pa boste želeli več, predvsem, ker so vozne lastnosti tako zelo prijetne. Dizelskega motorja sploh ne bo več, čez kakšno leto ali dve lahko pričakujemo hibridno različico. Subaru torej največ moči trenutno vlaga v varnost in hibridne sisteme. Impreza je pri japonski organizaciji JNCAP dobila kar 199,7 točk od skupno 208. To ni uspelo še nobenemu avtomobilu.

Cena je 19.990 EUR. Dva dodatna paketa malenkost popestrita izgled, dodata večji zaslon, najdražji vas bo stal 27.990 EUR.

Sicer pa so na voljo trije paketi opreme, že osnovni ponuja menjalnik lineartronic, vso varnostno opremo, EyeSight je namreč serijski, 6,5-palčni zaslon in štirikolesni pogon. Cena je 19.990 EUR. Dva dodatna paketa malenkost popestrita izgled, dodata večji zaslon, najdražji vas bo stal 27.990 EUR. Drugo leto naj bi takšna kombinacija premamila okoli dvajset Slovencev.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |