Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Subaru XV

Regionalna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Med vsemi križanci je eden, ki še posebej izstopa zaradi svoje terenskosti. Ja, večina samo izgleda, kot da bi požrla kakšen krof preveč, Subarujev XV pa dejansko lahko zapelje celo na teren in tam ne obstane!
Subaru XV
Foto: Matej Mihinjač, Subaru
19. 1. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

 Oblika je sicer zelo podobna tisti od prejšnje generacije, ki so jo predstavili leta 2011.

Japonci so ga z novo generacijo še bolj očitno postavili med najbolj terenske predstavnike najbolj priljubljenega segmenta modernega časa. Oblika je sicer zelo podobna tisti od prejšnje generacije, ki so jo predstavili leta 2011 in smo jo pri nas prvič vozili leta 2012, je pa še malo lepše izpiljena z novimi lučmi in nasploh mišičasto podobo.

Na predstavitvi smo velik del voženj preživljali na blatnih neurejenih poteh, da smo se prepričali o vseh kvalitetah novega XVja. Seveda imajo prav vsi modeli tradicionalno pravi štirikolesni pogon, ne nekih poceni nadomestkov, ki samo zavirajo posamezno kolo, zato so neverjetno učinkovito peljali tudi po globokem blatu. Kar 22 centimetrov je oddaljen od tal, to pa je že številka v rangu pravih terenskih vozil. Moč se prenaša v razmerju 60:40, torej malo več naprej, prenos pa se seveda po potrebi spreminja. Zdaj ima tudi vektoriranje navora, da je bolj učinkovit prenos na običajni cesti, kjer se XV tudi odlično obnese.

Po novem je bistveno bolj smerno stabilen, vse zasluge pa gredo čisto novi platformi, ki že služi zadnji imprezi, kmalu pa bo še številnim novim Subarujevim modelom. Medosna razdalja je večja za 3 centimetre, avto je višji in širši za 2, masa pa je ostala praktično nespremenjena. Malenkost več je zato prostora v kabini in 380-litrskem prtljažniku, večino pa bo navdušila precej izboljšana armaturna plošča. Že materiali so tako na videz kot otip precej boljši in vse skupaj tudi izgleda lepše in moderno. Manjši zaslon pod vetrobranskim steklom je lepo pregleden in prikazuje številne informacije sistemov eyesight in X-mode, medtem ko je velik 8-palčni občutljiv na dotik in podpira tudi Applov CarPlay ter Googlov Android Auto.

Eyesight zdaj že v svoji tretji generaciji skrbi za varnost potnikov s številnimi programi, saj lahko poleg samodejnega zaviranja in prilagodljivega tempomata skrbi še za ohranjanje voznega pasu in opozarjanje na speljevanje, če voznik pri rdeči luči na semaforju počne vse drugo, le vozi ne. Zelo uporaben je tudi X-mode, ki na terenu učinkovito prenaša navor na kolo z najboljšim oprijemom, obenem pa vozniku pomaga pri spuščanju po spolzki podlagi na strmem klancu.

Štirje paketi opreme bodo na voljo, predvsem pa dva motorja: 1,6 in 2,0-litrski bokserski štirivaljnik s 84 in 115 kilovati (114 in 156 KM). Z dizli se Subaru ne ukvarja več, ker jih bodo počasi verjetno opustile vse znamke. Večji motor je čisto nov in ima zdaj neposredni vbrizg goriva, 12 kilogramov je lažji ter bolj odziven, čisto vse različice pa imajo že v osnovi serijski samodejni menjalnik lineartronic.

Ko potegnete črto pod tem, kaj vse dobite, se osnovna cena 22.990 EUR nikakor ne zdi visoka. Drugo vprašanje pa je, kaj rabite. Če je to na terenu zelo zmogljiv križanec, ki se odlično pelje po urejeni cesti, je eden najbolj varnih avtomobilov nasploh in povrhu še zanimivo izgleda, boste težko bolj zadovoljni s čim drugim kot z XVjem, ki je pri nas že na voljo.

Cene:
subaru XV 1.6i pure - 22.990 EUR
subaru XV 1.6i style - 25.990 EUR
subaru XV 1.6i style navi - 27.990 EUR
subaru XV 1.6i premium - 30.490 EUR
subaru XV 2.0DI style navi - 29.990 EUR
subaru XV 2.0DI premium - 32.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 2. 2018
Februar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - audi A8
0304  Opel zimski trening
05060708091011
12131415  domača premiera - hyundai ioniq
161718
19202122232425
2627  domača premiera - jaguar E-pace
28  mednarodna premiera - opel insignia GSi
01020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 388
volkswagen golf 319
škoda octavia 242
dacia sandero 181
volkswagen polo 164

Podatki veljajo za januar 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 6.845 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Sašo
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 1 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 3 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 4 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 6 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 6 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 7 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 8 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 8 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 8 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 9 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 9 meseci  |