Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ford mustang

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mustang se je že pred desetletji vpisal v večni hram avtomobilskih legend in ob takšnem nadaljevanju ni bojazni, da bi ta ameriška mišica kaj kmalu sestopila s prestola. Prenova je tokrat agresivnejšemu videzu dodala še več vozniškega užitka.
Ford mustang
Foto: Anže Jereb
30. 3. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 1
mednarodna premiera ford mustang
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Spremembe so poskrbele, da je boljša aerodinamika, luči pa v koraku s sodobnimi trendi svetijo v tehniki LED.

Tri leta že minevajo, odkar je zadnja generacija te ameriške ikone prihrumela na slovenske ceste, in pri Fordu pravijo, da je sedaj čas za lepotni popravek, kakršnega imajo dame srednjih let navadno s pomočjo botoksa. To pomeni, da je mustang po novem malce agresivneje zašiljen, odbijača imata dodatne podaljške, luči so drugače zavihane in pokrov motorja je spredaj občutneje potegnjen navzdol. Spremembe so poskrbele, da je boljša aerodinamika, luči pa v koraku s sodobnimi trendi svetijo v tehniki LED.

Nastopaška zunanjost seveda ni najpomembnejši popravek, kot tudi niso spremembe notranjosti. Na primer boljši materiali vse naokoli voznika, odlični sedeži Recaro pa večji, kar 12-palčni zaslon, ali popolnoma digitalni merilniki, pri katerih je mogoče nastavljati prav vse. Od barve, do grafike in oblike, skoraj povsem po svojih željah si jih lahko oblikujete. Ne, bolj pomembne so spremembe v podkožju, tiste, ki jih na prvi pogled sploh ne boste opazili.

Orjaški petlitrski osemvaljnik gromkega glasu sedaj ponuja več moči. 450 ’konjičkov’, če sem natančen, kar pomeni, da v kombinaciji z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ja, tudi ta je nov, z mesta do stotice pospeši v zgolj 4,3 sekunde. Torej hitreje kot 911 carrera. Motor je, kako naj rečem, biser avtomobila. Že ob zagonu poskrbi za nasmeh na ustih, ker z globokim brbotanjem takoj začne razvajati ušesne mešičke. Dodajte plin in brbotanje se bo spremenilo v grmenje, vi pa boste mislili, da ste Steve McQueen v filmu Bullit.

Desetstopenjski samodejni menjalnik je zelo dober. Prestavlja dovolj hitro in tudi zelo ustrezno menja prestave, seveda odvisno od izbranega voznega profila, a o tem nekaj vrstic nižje. Vseeno pa bi sam raje izbral klasični šeststopenjski ročni menjalnik, pa čeprav je potem pospeševanje kakšno desetinko počasnejše; enostavno v takšno mišico sodi ročni menjalnik, ki potrebuje moško roko. Potem je užitek res pravi.

Najbolj očitna sprememba prenovljenega mustanga je podvozje. Ta avtomobil že prej vozniško ni bil slab, celo nasprotno, že pred prenovo je dokazoval, da ameriške zveri niso dobre le za vožnjo naravnost, ker se je tudi med zavoji počutil dobro. Sedaj se pelje še bistveno bolje, saj ima magnetne blažilnike MagnaRide, ki svojo trdoto spreminjajo s pomočjo majhnih kovinskih delcev v oljni tekočini, v katero sistem spušča električni tok. Tehnologija ni posebej nova, a očitno deluje, ker so razlike očitne.

Torej, vozniški programi. V načinu Normal je mustang precej udoben, sicer čvrst, a ne pretresa preveč. In v tem načinu 10-stopenjski samodejni menjalnik v zadnjo prestavi že pri kakšnih 70 km/h. Potem so poleg klasičnega programa Sport in podobnih na voljo še programi Race, takrat je avtomobil res trd in se skoraj ne nagiba, Dragstrip, če se boste znašli na dirki v pospeševanju na četrt milje, in tudi MyMode, kjer si voznik lahko prilagodi delovanje posameznih sklopov po svojih željah.

In še eno novost je prinesel mustang, način Good Neighbour, kot mu pravijo.

In še eno novost je prinesel mustang, način Good Neighbour, kot mu pravijo. Potem motor nima tako izrazitega zvoka in ne moti sosedov. Hm, če bi že imel tako čudaške sosede, da jim ne bi bil všeč zvok V8-motorja, preden bi uporabil to funkcijo, bi jim raje kupil naglavne slušalke, plačal menjavo oken, rezerviral nekajletno potovanje in raje bi celo spal v baraki sredi gozda, kjer bi z medvedi uživali v rohnenju tega motorja. Je jasno, da se mi zdi ta funkcija nepotrebna, a ne?

No, v ponudbi ostaja še 2,3-litrski štirivaljni turbobencinski motor z oznako ecoboost in malce manj kot tristo ’konjički’. Glede zmogljivosti nimam nobenih pripomb, suvereno potegne in v zavojih je tako motoriziran mustang celo boljši, razlika je precej očitna. Manjša masa poskrbi, da je v zavojih neverjetno agilen in na bolj zaprti cesti bi bili z njim najbrž celo hitrejši. Ampak! Ta motor je v mustangu nekaj podobnega kot manekenka z zadahom po čebuli in zenfu. Se da shajat, ampak, no, saj veste, kaj mislim. V8 je tisto edino pravo!

Cene zaenkrat še nimam, a bo po vsej verjetnosti za obsežno konjenico še vedno hudo privlačna, tudi mora biti, če želi mustang še vedno držati lovoriko najbolje prodajanega športnega avtomobila na svetu. Lahko pa gledam drugače in dodam, da bo najbrž drago vse skupaj. Avto niti ne, s sosedi bo veliko stroškov, ker vem, da funkcije Good neighbour ne boste želeli uporabljati.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Zm9yZCBvay5qcGcxNTIyNDA2NzI1.jpg
punto pravi:
Za ta denar odlična konkurenca UE avtomobilom enakega razreda.Morda bi lahko še preverili koliko točk je dobil na varnostnem testu. Pred kratkim so naredili primerjavo med kitajskimi avti, ki so dobili v povprečju 3 (tri) točke, tale Mustang je pa dobil samo 2 (dve) točki.
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 10 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |