Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel insignia

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tri leta minevajo, odkar je druga generacija insignie zapeljala na ceste, Opel pa se je zdaj odločil, da je prišel čas za prenovo. Ta je bolj korenita, kot kaže oblika.
Opel insignia
Foto: Anže Jereb, Opel
7. 10. 2020 ob 20:00
Komentarjev: 0

No, tudi zunaj je sprememb kar nekaj … Sprednja maska je malce ožja in bolj zašiljena, zato spredaj insignia deluje še bolj napadalno, sploh različica GSi v zanimivi rdeči barvi. Tudi sprednja žarometa sta nova, ne glede na opremo so prednje luči polne led, doplačilno pa so na voljo Intellilux LED Pixel s kar 84 diodami v vsaki luči za vrhunsko prilagajanje nočnim razmeram.

Dve karoserijski izvedenki sta na voljo, karavanska sports tourer in limuzinska grand sport, v obeh primerih je dno vozila zaprto, zato ima insignia v svojem segmentu še vedno najmanjši koeficient zračnega upora. Pomagajo še zgornje in spodnje aktivne aero-lopute, kot jih imenujejo, zato je koeficient Cd le 0,25. Torej, navzven je malce bolj zašiljena in ostra, znotraj pa je sprememb manj.

Osrednji zaslon ima pri boljših opremah diagonalo 8 palcev, fizična stikala za najpomembnejše stvari ostajajo in seveda so na voljo tudi hudi sedeži s certifikatom AGR. Ti so v Oplih vedno tako dobri, da jih vsekakor priporočam, čeprav so na seznamu doplačil. Pa materiali so menda boljši, večinoma je vse lepo mehko, česarkoli se dotakneš.

Glavnina sprememb je namenjena motorjem. Opel je samo med letoma 2018 in 2019 zmanjšal povprečni izpust svoje flote za zavidljivih dvajset odstotkov in eden od načinov so seveda novi ter bolj učinkoviti motorji. V prenovljeni insignii sta na voljo dva dizelska in dva oziroma en bencinski, najbolj varčen je seveda 1,5-litrski štirivaljni dizelski agregat, ki zamenjuje nekdanji 1,6-litrski. Ponudi malce manj moči, a ima lepše razporejen navor. 91 kW oziroma 122 ’konjičkov’ moči pomeni, da v okolje vsak kilometer izpusti le 99 gramov ogljikovega dioksida. Glede na precej večjo moč je pri izpustu s 108 grami CO2 še bolj impresiven dvolitrski dizelski motor, saj ponuja kar 128 kW moči oziroma živahnih 174 ’konjev’. Tega lahko primerjamo s prejšnjim, ki je bil po moči skoraj identičen, izpust CO2 pa je bil 138 gramov na kilometer.

Bencinsko stran zastopa dvolitrski turbobencinar, ki je na voljo s 147 ali 169 kW moči, pri nas bo na voljo le močnejši, ki je istočasno zapakiran v različico GSi. Ta ima tako 230 ’konjičkov’ in povsem nov 9-stopenjski samodejni menjalnik, ki se mi je na prvi vožnji zdel zgledno hiter in nasploh dober. Ostalim motorjem poleg ročnega pripada 8-stopenjski samodejni menjalnik. Bencinski motor ponuja tudi deaktivacijo dveh valjev, kadar boste res nežni.

Flexride podvozje je serijsko pri GSi in doplačilno drugod, doživelo pa je tudi nekaj sprememb. Pomeni seveda, da so blažilniki nastavljivi in s spreminjanjem voznih programov potem dobite različno trd avtomobil. Nič novega, boste rekli, je pa vseeno zanimivo, da se že po nekaj hitreje odpeljanih zavojih program samodejno prestavi v športni način, čeprav ste imeli prej na normal, kar je po svoje super, da vam ni treba iskati gumba. Ne vem pa še, če se podvozje zna preklopiti tudi nazaj, ko nehate z dinamiko; bom preveril, ko pripelje k nam na test. Se pa insignia v vsakem primeru dobro pelje, kot se je že prej.

Novost je tudi štirikolesni pogon, ki je po novem priklopljiv. V osnovi sta gnani le sprednji kolesi, s pritiskom na gumb pri prestavni ročici pa aktiviramo še zadnji dve. Za prenos navora med kolesoma na osi skrbi še torque vectoring, ki omogoča dostavo do 100 odstotkov moči na zunanje kolo z boljšim oprijemom. Ne gre torej le za zaviranje kolesa z manjšim oprijemom s pomočjo ESP, ampak bolj učinkovit sistem. In zavoram so dali oznako e-boost, ker za zavorni učinek ne skrbi več olje v cevkah, ampak gre za sistem brez vakuma, ki ponudi bolj skladen občutek pedala ob zaviranju in 3x hitrejše delovanje tlaka zaviranja. Takšen sistem bodo morali imeti vsa vozila, ki bodo ponujala avtonomno vožnjo.

Cene ostajajo praktično identične prejšnjim, najbolj priljubljena bo bogato opremljena insignia GS business elegance 2.0D s samodejnim menjalnikom: cena takšne bo s financiranjem točno 33 tisočakov. Tudi barve bi lahko ugibal, če vem, da so bile pred prenovo insignie najbolj pogoste bele in sive …

Še nekatere cene:

opel insignia 1.5D 91 kW business edition – 28.180 EUR
opel insignia 1.5D 91 kW 8AT business edition – 30.680 EUR
opel insignia 2.0D 128 kW GS line – 30.890 EUR
opel insignia 2.0D 128 kW 8AT business elegance – 36.160 EUR
opel insignia 2.0D 128 kW 8AT 4x4 business elegance – 37.660 EUR
opel insignia 2.0 169 kW 9AT 4x4 GSi – 42.480 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 6 dnevi  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 6 dnevi  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 3 tedni  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 3 tedni  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 3 tedni  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 3 tedni  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 10 meseci  |