Chevrolet praznuje 100 let
Mednarodna premiera


Rodil se je prav v mestu predstavitve, v kraju La Chaux-de-Fonds na zahodu Švice, kjer je nekoč popravljal bicikle, potem pa odpotoval čez lužo in osnoval eno najbolj znanih svetovnih znamk. Chevrolet je še posebej znan zaradi pojavljanja v množičnih medijih, vozili so jih astronavti, igralci, pevci in še danes s svojo obliko privlačijo vse, ki imajo radi lepo.
Camaro je že lep dokaz. Ne vem, če obstaja kdo, ki mu ta avtomobil ni všeč. Oblika je nora in na njo stavi največ. Seveda je pod pokrovom tisto, kar pričakujemo, 6,2-litrski osemvaljnik s 318 kilovati oziroma 440 'konji. Pa je to to? Seveda je. Menjalnik je sicer dolg, ampak zvok trga. Vzmetenje so mu nastavili po evropskem okusu, pri obliki pa je jasno, da so kopirali original in jo začinili zelo sodobno. Camaro je širok in nizek avtomobil, ki izgleda nabildano, spredaj pa ima po zaslugi led luči kar nekako preteč izgled. Kot da bo vsak čas napadel!
Tudi znotraj so se poklonili ikoni iz leta 1969 in pred menjalnik namestili še štiri merilnike, ki jih boste verjetno bolj redko gledali. Takšen avto seveda ne porabi malo goriva, vseeno pa lahko med neobremenjeno vožnjo zapre dovod goriva štirim od osmih valjev in s tem prihrani nekaj malega goriva. Sicer pa doseže največ 250 km/h, če ima ročni menjalnik pa do 100 km/h pospeši v 5,2 sekunde.
Za imidž Chevroleta pa je morda še bolj pomemben čisto drugačen avtomobil, volt. Gre za vozilo, ki ves čas deluje le na elektriko, čeprav ima vgrajen tudi bencinski 1,4-litrski motor. Slednjega uporablja kot generator, sicer pa je v dnu vozila ogromna baterija z 288 celicami, ki zadostuje za 40 do 80 kilometrov vožnje. Volt je v bistvu prehod med klasičnimi in avtomobili v prihodnosti, saj zaenkrat uporablja še konvencionalno omrežje, da šok ne bi bil prehud. Če zmanjka goriva, ga enostavno napolnimo na vsakem bencinskem servisu, če zmanjka elektrike, se samodejno vključi generator, baterijo pa lahko napolnimo tudi doma, na domači vtičnici, za kar potrebuje 4 ure. Zanimivi so sistemi kot so 'mountain mode' za gore, da se baterije napolnijo pred vzponom in potem bolje leze v klanec, ali pa hold, ki ne uporablja elektrike, dokler ne pripeljete v mesto, kjer imajo omejitve glede emisij. Volt potegne do 161 kilometrov na uro, vožnja je zelo prijetna in tiha, do 100 km/h potrebuje le 9 sekund, praksa iz Amerike pa kaže, da vozniki tank napolnijo vsakih 1600 kilometrov.
Dokaj redko pa ga bodo polnili tudi pri novem aveu, ki spet spada v čisto drug rang avtomobilov pri Chevroletu. Malček je sedaj prvič opremljen z dizelskim motorjem, ki ima 1,3 litra delovne prostornine in 55 ali 70 kilovatov, porabil pa naj bi od le 3,5 do 4,1 litra v povprečju, s čimer postaja eden najbolj varčnih avtomobilov nasploh.
V glavnem, Chevrolet s svojo ponudbo in ofenzivo ostaja med najpomembnejšimi igralci na svetu. V tem trenutku so globalno gledano četrta znamka, v Evropi pa bodo postali prva neevropska znamka. Prodajo so lani podvojili v primerjavi z letom prej in letos računajo na enak uspeh. In to sploh še ni vse. Naslednje leto pripeljejo še vsaj trije čisto novi modeli.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 domača premiera - toyota RAV4 | 15 domača premiera - BMW xDrive domača premiera - mercedes-benz B | 16 | 17 |
18 domača premiera - fiat 500X | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 | 03 |
renault clio | 282 |
renault captur | 181 |
škoda octavia | 132 |
volkswagen polo | 113 |
volkswagen golf | 107 |
Podatki veljajo za leto 2018
Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
















