Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Gordini, ki to ni

Renault clio GT 1.6 16V gordini

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pred šestdesetimi leti je francosko moštvo Formule 1 z imenom Gordini nanizalo precej uspehov, k čemur je v veliki meri pripomogel tudi Aldo Gordini. Slavno ime, ki je še dandanes zapisano v svet avtomobilizna, v zadnjem času celo bolj kot prej, saj so si njegovo ime sposodili pri Renaultu in ga namenili nekaterim posebnim različicam svojih modelov. Med drugim tudi cliu.
Gordini, ki to ni
Foto: Anže Jereb
18. 5. 2012 ob 6:11
Komentarjev: 0
video test renault clio GT 1.6 16V gordini
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pomembna športna zgodovina naj vas ne zavede posebej, clio gordini ni najmočnejši in najbolj brutalen clio vseh časov, temveč le barvno bolj atraktivna in opremsko zanimivejša izvedba običajnega clia. Za resno športnost bo vsekakor še vedno potrebno pogledati proti različici RS, a če vam je ta preveč zmogljiva, vseeno tukaj lahko dobite odličen nadomestek.

Tokratni gordini je v osnovi pravzaprav clio GT, vendar so ga z nekaterimi dodatki naredili bolj zanimivega. Denimo z modro prestavno ročico, kjer najdete napis gordini, pa z mnogo bolj uporabnimi športnimi sedeži. Ti so vredni vsake pohvale, ker ostajajo dovolj udobni za vsakodnevno vožnjo in znajo v hitrih zavojih dodobra zadržati voznikovo telo. Vrh volana tukaj krasi črta, kakršno imajo običajno dirkalniki in kakršno najdete tudi v RS-u. Prijetno!

Suverenih pospeškov ne pričakujte, ker vam jih atmosferski bencinski motor z nekaj manj kot sto kilovati ne bo zagotovil. Takšen clio se bo sicer suvereno premikal, za odločnejše pospeške pa bo potrebno sesti v RS-a. Kljub temu boste nad tem avtom navdušeni, kajti čeprav se v podkožju vrti precej šibkejši motor, čeprav podvozje ni tako trdo in natančno kot urarji in čeprav je krmilni sistem za odtenek premalo direkten, ima ta gordini z RS-om veliko skupnega. Motor se tudi tukaj vrti z neverjetnim veseljem in obenem spušča še zanimiv športen zvok in tudi tukaj so prestavna razmerja kratka, celo prekratka in je pri 130 km/h avtomobil že precej glasen. Pa kaj zato. Ta clio točno ve, čemu je namenjen in to je ovinkom. Tam je neverjetno zabaven, četudi ne najhitrejši in tam zna takt vašega srca močno pospešiti. Se ne počutite dovolj zreli za RS-a? Potem je tu alternativa.

Torej, clio gordini je zanimiv in simpatičen avtomobil, to smo ugotovili, a ima eno precejšnjo težavo in sicer ceno. Težko verjamem, da je nekdo pripravljen plačati preko 17.000 evrov za gordinija, toliko je z nekaj dodatki, ki so ga naredili atraktivnega, namreč stal testni clio, če lahko za dobrega tisočaka več dobi že RS-a. Ki je tako nabit in zanimiv, da ga prav nihče ne bo spregledal. Seveda se tudi pri njem lahko z nekaj dodatki povzpnete na višjo ceno, a dobite ga že za manj kot 19.000 evrov.

Clio GT gordini skratka ponuja 80 odstotkov užitka v vožnji v primerjavi z RS-om, kar ni malo. A kaj, ko vem, da obstaja še boljša alternativa!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault clio GT 1,6 16V gordini
vrsta motorja bencinski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 94 (128) pri 3.200
največji navor v Nm pri vrt./min 155 pri 4.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4027 x 1720 x 1497
medosna razdalja v mm 2575
prtljažnik v litrih 288
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1090 (405)
največja hitrost v km/h 197
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,1/5,4/6,7
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 11.450
cena testnega vozila v EUR 15.790
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 16.910

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |