{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prava redkost

Renault clio RS Akrapovič edition

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ljudje smo skozi leta postali razvajeni in to je dejstvo. Razvajeni in zahtevni, zato mora biti vsaka stvar dobra v vseh pogledih. Recimo avtomobil – ta mora biti poceni, prostoren, varen, nabit z opremo, varčen, lep, kakovosten in še kaj bi se našlo. Če zadevo zožim, športen avtomobil mora biti športen, udoben, varčen in spet, še kaj bi se našlo.
Prava redkost
Foto: Anže Jereb
27. 6. 2012 ob 21:08
Komentarjev: 0
video test renault clio RS Akrapovič edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zato je večina cenovno dostopnih športnikov pač takšna, vsestransko uporabna. V segmentu, kjer je tudi tale clio RS so njegovi nasprotniki zelo civilizirani. Corsa OPC, citroën DS3 racing, abarth punto, prihajajoča fiesta ST, polo GTI, fabia RS ter ostali, vsi so sicer do neke mere športni in s turbobencinskimi motorji prožni ter tako uporabni v vsakdanjem prometu. In iz te množice že nekaj let prav nenavadno izstopa clio RS. Nima turbomotorja in nima veliko navora. Zdi se počasen in je tudi presenetljivo glasen. Pa še neudoben kot hudič, ker so njegovo blaženje očitno zamenjali za deske.

Grozno ne? Pravzaprav ne. Sam od športnega avtomobila pričakujem da je športen. Da je trd in glasen, da me skozi zavoj zapelje tako agresivno, da se mi smeji še dva dni. Prav tako kot od enoprostorca pričakujem, da je uporaben in prostoren, za vozne lastnosti pa mi ni posebej mar, ker se takšne ogromne kočije nikakor ne morejo peljati vrhunsko. Že razumem, da kompromis mora biti, a danes noben avtomobil ni več zanič, zato tudi clio RS zame osebno ni pretrd in ni preglasen. Res pa je glasnejši, če posežeš po posebni izvedenki z Akrapovičevim izpuhom.

Celo pri njih pravijo, da je tak clio avtomobil za entuziaste. A se z njimi povsem ne strinjam, ker je tudi brez  njihovega izpuha avtomobil prezahteven za pomehkužene. Z njihovim izpuhom je šele postal tak, kot bi že ves čas moral biti. Glasen! Ampak prijetno glasen, lepo se vidi, da izpuha niso izdelali v vaški lopi v Zgornji Kungoti, ker ni preglasen, ko se peljete umirjeno, prav nič glasnejši od originalnega, ko pa od motorja zahtevate visoke obrate, pa postreže z lepim in precej globokim zvokom. Baaam, baaaaam baaaaam, prav lepo zapoje.

Zato bi sam imel prav takšnega, morda le brez napisov in emblemov. Clio RS namreč ostaja eden redkih dinozavrov, pravih športnikov, ki vam za dvajset evrskih tisočakov lahko pričarajo več užitka, kot trikrat dražji avtomobili. Res je neverjeten ta avtomobil in kar se tiče voznih užitkov, povsem brez konkurence. S tem izpuhom ima kilovat in pol več moči, izpuh je štiri kilograme lažji, predvsem pa, kot rečeno, se dere, kot bi se clio RS že od nekdaj moral dreti. Bravo Akrapovič!

Pri avtocestnih 130 km/h vam ušesa sicer ne bodo krvavela zaradi glasnosti, a prav tih vseeno ne bo ta avto. Z njim boste poskakovali še na avtocesti, težko boste lezli vanj, vsebina vrečke se vam bo stresla takoj, ko boste speljali, vse to, ker je povsem čistokrven dirkalnik. Če vam ta avtomobil ne bo dovolj športen, vam na voljo ostane le še formula ali pa norišnica.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Renault Clio RS 2,0 16v Akrapovič
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 150 (203) pri 7.100
največji navor v Nm pri vrt./min 219 pri 5.400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na prednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4017 x 1769 x 1484
medosna razdalja v mm 2585
prtljažnik v litrih 288
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1204 (400)
največja hitrost v km/h 225
pospešek 0-100 km/h v s 6,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,2/6,5/8,2
poraba na testu v l/100 km 10,2
cena osnovnega vozila v EUR 20.930
cena testnega vozila v EUR 25.350
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.900

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 8. 2018
Avgust 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 323
volkswagen polo 273
renault clio 209
renault captur 189
nissan qashqai 188

Podatki veljajo za julij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 47.923 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rockerka
Obvestila
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 tedni  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 tedni  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 1 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 5 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 5 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 5 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 5 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 5 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 6 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 8 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 9 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 10 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 10 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 10 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 10 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 11 meseci  |