{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Uporabnost pred dinamiko

Honda civic 2.2 i-DTEC sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tri desetletja niso malo in stvari se v tem času precej spremenijo. Človek se postara do te mere, da ga osnovnošolski prijatelji najbrž ne bi več prepoznali, še večja pa je sprememba oziroma preskok v tehnologiji.
Uporabnost pred dinamiko
Foto: Matej Mitruševski
4. 6. 2012 ob 18:00
Komentarjev: 0
video test honda civic 2.2 i-DTEC sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Avtomobili se v takšnem obdobju spremenijo do neprepoznavnosti, če seveda določen model sploh obstane toliko časa. Hondin civic je na trgu že več kot trideset let, doslej pa je zamenjal že devet generacij, ki se med seboj ne razlikujejo le v tehnologiji in obliki, temveč tudi v filozofiji. Na grobo bi lahko rekel, da je prvih sedem generacij ponujalo enako filozofijo, bile so poceni, kakovostno izdelane, športno obarvane in z zelo enostavno notranjostjo. Potem je leta 2006 prišla osma, s trikotnimi izpuhi, z vratnimi kljukami v obliki raket in z notranjostjo, ki je bila bolj moderna od komandnega centra vesoljske ladje Enterprise. Prvi civic z zanimivo notranjostjo in hkrati prvi civic, ki ni vseh upov polagal le na dinamičen karakter in kakovost, temveč tudi na ekologijo in še bolj na praktičnost. Takrat je bil to najbolj prostoren in prilagodljiv avtomobil v segmentu, z odličnim dizelskim motorjem in zelo neposrednim krmilnim mehanizmom.

A prejšnja generacija je bila le vmesni člen, kako priti iz športno naravnanega modela do umirjenega avtomobila, ki več poudarka daje udobju in varčnosti. Vsaj tako je opaziti pri novem civicu, ki oblikovno še vedno ostaja posebnež, a je bolj zadržan od prejšnjega. Tudi notranjost ostaja malce posebna, a je bolj umirjena od prejšnje, ker bo tako prepričala več ljudi. Všeč mi je kakovost izdelave, ki je na višjem nivoju od prejšnje, kjer je kakšna stvar zaškripala, pa ne bi smela, všeč mi je tudi, da ni več gumba za zagon, ki razen estetske funkcije druge sploh ni imel. Ni pa mi všeč volanski obroč, ki je sicer prijetno debel, vendar prevelik.

Velik volan dobi smisel, ko se boste s civicom zapeljali. V tej novi generaciji je postal bolj umirjen od prejšnjega, bistveno bolj udoben in mehak, prav nič posebej športen ni več. Sicer se pelje dovolj lepo, a mnogo manj suvereno. Še vedno se sedi nekoliko previsoko, ker je pod voznikovim sedežem rezervoar za gorivo, sedalo zadnje klopi se še vedno zelo priročno dvigne in prtljažnik je še vedno zelo prostoren. Hiba ostaja predeljeno zadnje steklo, ki ima sedaj večji zgornji del (z brisalcem), a registrske tablice avtomobila za seboj še vedno ne boste videli.

Tudi motor je malenkost boljši. Nekaj dodatnih kilovatov moči se ne pozna in tudi poraba goriva ni bistveno manjša, mimogrede brez težav okoli 5,5 litra, je pa precej bolj tih (še vedno ne najtišji) in bolj živahen pod 2000 vrtljaji. K majhni porabi seveda pripomore še indikator prestavljanja, način eco, ki prilagodi delovanje motorja in klimatske naprave, ter sistem start&stop. Menjalnik ostaja vrhunski, tako natančnih hodov ne najdete praktično nikjer.

V notranjosti dejansko motita le dve stvari, prva je zaslon, ki ima dvojno steklo in se nanj v lepem sončnem vremenu skoraj ne vidi, druga pa potovalni računalnik, ki je enostavno preveč kompliciran za upravljanje.

Civic s takšno obliko in izbuljenimi zadnjimi lučmi ostaja posebnež, a je bistveno bolj umirjen kot prej. Očitno so pri Hondi ugotovili, da kupci cenijo bolj zadržan dizajn, prostornost in ekonomičnost. Na športne vrline njihovih avtomobilov iz devetdesetih lahko kar pozabite.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda civic 2,2i-DTEC sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4300 x 1770 x 1470
medosna razdalja v mm 2595
prtljažnik v litrih 407
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1416 (494)
največja hitrost v km/h 217
pospešek 0-100 km/h v s 8,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/3,9/4,4
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 16.490
cena testnega vozila v EUR 21.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.539

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 15 urami  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 19 urami  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 20 urami  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 21 urami  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  |