Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Uporabnost pred dinamiko

Honda civic 2.2 i-DTEC sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tri desetletja niso malo in stvari se v tem času precej spremenijo. Človek se postara do te mere, da ga osnovnošolski prijatelji najbrž ne bi več prepoznali, še večja pa je sprememba oziroma preskok v tehnologiji.
Uporabnost pred dinamiko
Foto: Matej Mitruševski
4. 6. 2012 ob 18:00
Komentarjev: 0
video test honda civic 2.2 i-DTEC sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Avtomobili se v takšnem obdobju spremenijo do neprepoznavnosti, če seveda določen model sploh obstane toliko časa. Hondin civic je na trgu že več kot trideset let, doslej pa je zamenjal že devet generacij, ki se med seboj ne razlikujejo le v tehnologiji in obliki, temveč tudi v filozofiji. Na grobo bi lahko rekel, da je prvih sedem generacij ponujalo enako filozofijo, bile so poceni, kakovostno izdelane, športno obarvane in z zelo enostavno notranjostjo. Potem je leta 2006 prišla osma, s trikotnimi izpuhi, z vratnimi kljukami v obliki raket in z notranjostjo, ki je bila bolj moderna od komandnega centra vesoljske ladje Enterprise. Prvi civic z zanimivo notranjostjo in hkrati prvi civic, ki ni vseh upov polagal le na dinamičen karakter in kakovost, temveč tudi na ekologijo in še bolj na praktičnost. Takrat je bil to najbolj prostoren in prilagodljiv avtomobil v segmentu, z odličnim dizelskim motorjem in zelo neposrednim krmilnim mehanizmom.

A prejšnja generacija je bila le vmesni člen, kako priti iz športno naravnanega modela do umirjenega avtomobila, ki več poudarka daje udobju in varčnosti. Vsaj tako je opaziti pri novem civicu, ki oblikovno še vedno ostaja posebnež, a je bolj zadržan od prejšnjega. Tudi notranjost ostaja malce posebna, a je bolj umirjena od prejšnje, ker bo tako prepričala več ljudi. Všeč mi je kakovost izdelave, ki je na višjem nivoju od prejšnje, kjer je kakšna stvar zaškripala, pa ne bi smela, všeč mi je tudi, da ni več gumba za zagon, ki razen estetske funkcije druge sploh ni imel. Ni pa mi všeč volanski obroč, ki je sicer prijetno debel, vendar prevelik.

Velik volan dobi smisel, ko se boste s civicom zapeljali. V tej novi generaciji je postal bolj umirjen od prejšnjega, bistveno bolj udoben in mehak, prav nič posebej športen ni več. Sicer se pelje dovolj lepo, a mnogo manj suvereno. Še vedno se sedi nekoliko previsoko, ker je pod voznikovim sedežem rezervoar za gorivo, sedalo zadnje klopi se še vedno zelo priročno dvigne in prtljažnik je še vedno zelo prostoren. Hiba ostaja predeljeno zadnje steklo, ki ima sedaj večji zgornji del (z brisalcem), a registrske tablice avtomobila za seboj še vedno ne boste videli.

Tudi motor je malenkost boljši. Nekaj dodatnih kilovatov moči se ne pozna in tudi poraba goriva ni bistveno manjša, mimogrede brez težav okoli 5,5 litra, je pa precej bolj tih (še vedno ne najtišji) in bolj živahen pod 2000 vrtljaji. K majhni porabi seveda pripomore še indikator prestavljanja, način eco, ki prilagodi delovanje motorja in klimatske naprave, ter sistem start&stop. Menjalnik ostaja vrhunski, tako natančnih hodov ne najdete praktično nikjer.

V notranjosti dejansko motita le dve stvari, prva je zaslon, ki ima dvojno steklo in se nanj v lepem sončnem vremenu skoraj ne vidi, druga pa potovalni računalnik, ki je enostavno preveč kompliciran za upravljanje.

Civic s takšno obliko in izbuljenimi zadnjimi lučmi ostaja posebnež, a je bistveno bolj umirjen kot prej. Očitno so pri Hondi ugotovili, da kupci cenijo bolj zadržan dizajn, prostornost in ekonomičnost. Na športne vrline njihovih avtomobilov iz devetdesetih lahko kar pozabite.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda civic 2,2i-DTEC sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4300 x 1770 x 1470
medosna razdalja v mm 2595
prtljažnik v litrih 407
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1416 (494)
največja hitrost v km/h 217
pospešek 0-100 km/h v s 8,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/3,9/4,4
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 16.490
cena testnega vozila v EUR 21.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.539

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |