Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tri sekunde

Mini roadster cooper S

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če smo za minija coupe rekli, da je frajerski, hm, kakšen pa je potem roadster? Uživaški? In za vse je kriva samo platnena streha, ki je nobena elektrika ne premakne tako hitro kot moja roka. Tri sekunde in akcija! Užitki!
Tri sekunde
Foto: Anže Jereb
7. 8. 2012 ob 21:05
Komentarjev: 0
video test mini roadster cooper S
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Avtomobilček je še vedno majhen, mini pač, in tukaj ima samo dva sedeža, kar je edino pravilno, ker tudi v navadnem miniju cabrio težko sedijo štirje. Zato je v tem primeru lahko tudi prtljažnik malo bolj uporaben za kakšne vikend torbe za dva. V bistvu je glede na mere 'avtomobilčka' z 240 litri prav zajeten in gre vanj še vsaj plato kakšne fine pijače poleg torb in kozmetičnega kovčka. Takšnega minija si namreč želijo tudi ženske, čeprav vsaj kar se voznih lastnosti tiče, sploh ni tako ženski…

Še vedno je dovolj trd in neposreden, da daje dobre občutke za volanom. V ovinkih sicer ni tako uživački kot coupe, ampak to samo, če ste vozili tudi tistega in ju potem neposredno primerjate. Če je ta prvi, ki ga boste držali za volan, vas bo navdušil. Pri minijih me pač vedno navduši, kako lepo se voznik zlije z njimi, tudi če gre za čisto osnovne modele. Če gre za cooper S pa je pod pokrovom motorja 1,6-litrski turbomotor s kar 135 kilovati (184 KM), kar pomeni še veliko več veselja! Ker je tudi ta mini lahek, manj kot 1.200 kilogramov bi pokazala tehtnica, to lahko pomeni le fine pospeške. Sedem sekund, kolikor piše v tehničnih, se sliši slabše, kot obljubljajo občutki v resnici, tako da je kljub zasnovi brez strehe užitkov dovolj. Karoserija se za avto brez strehe malo zvija in trese. Seveda gre zasluga tudi kratki medosni razdalji pa vendarle.

Znotraj nisem odkrival nič novega, ergonomija je takšna kot pri vseh minijih, le da je v tem prostor še veliko bolj utesnjen in da bi bil lahko vsaj tisti mali zaslon s podatki med merilnikom vrtljajev neposredno pred voznikom bolj radodaren z informacijami. In še tole me moti, da so miniji znotraj zelo plastični. Pa ne zaradi izgleda, ampak se mi zdi vse skupaj tako krhko, da bo po nekaj letih uporabe kakšen kos manjkal. Ker elektrika ne pomaga strehi, se je potrebno seveda ustaviti, da jo zložite in to pač traja potem malo dlje, ker morate iz avta, sicer pa takšen uživaški mini stane z vso opremo 29 tisoč evrov. Konkurence ne morete našteti niti na prste ene roke, tako malo je je, zato ga pograbite, če želite biti posebni.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini roadster cooper S
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 240 od 1.600 do 5.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3734 x 1683 x 1390
medosna razdalja v mm 2467
prtljažnik v litrih 240
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1185 (290)
največja hitrost v km/h 227
pospešek 0-100 km/h v s 7,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,5/5,1/6,0
poraba na testu v l/100 km 8,6
cena osnovnega vozila v EUR 21.900
cena testnega vozila v EUR 27.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.180

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |