Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-Benz za mlade

Mercedes-Benz C coupe 220 CDI BlueEfficiency

Avtor prispevka: Anže Jereb
"Avtomobile znamke Mercedes-Benz kupujejo predvsem starejši. Te kupce bi radi seveda obdržali, a obenem dobili še tiste mlajše, ki pogledujejo zaenkrat proti drugim premium tekmecem," so bile pred kratkim besede zaposlenih pri Mercedes-Benzu, natančneje ob splavitvi prenovljenega razreda C.
Mercedes-Benz za mlade
Foto: Anže Jereb
9. 8. 2012 ob 10:00
Komentarjev: 1
video test mercedes-benz C coupe 220 CDI
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zato je slednji odslej bolj vozniški, a oblikovno zunaj in znotraj še vedno predvsem konzervativen, kar mladih vseeno ne privablja najbolj. Zato si mlade bolj predstavljam v kupejevski izpeljanki razreda C, z le dvemi vrati na boku in precej bolj položno bočno silhueto. Novi C coupe tudi ne bo razočaranje kot njegov predhodnik CLC. Ta je slonel na platformi razreda C prejšnje generacije in posledično ni ponudil občutka v vožnji, kakršnega je obljubljala njegova oblika. Tudi notranjost so si takrat sposodili pri prejšnjem C-ju, zato kupcev ni prepričal niti znotraj. Grenkega okusa pri C coupeju ne boste doživeli. Izpeljan je iz novega razreda C, zato je notranjost sveža, vozne lastnosti pa dovolj spodobne. A o njih malce nižje.

Predvsem naj vas ta kupejevska oblika ne zavede. Znotraj se ne boste počutili posebej utesnjeno, kot običajno zaradi nizkega vetrobrana velja za kupeje, prostora je namreč veliko. Občutek ni podoben tistemu v kupejevski različici BMW-ja 3 in v audiju A5, ki sta tudi največja tekmeca tega avtomobila. Odgovor na to, katerega izbrati, je seveda odvisen od želja in potreb. C coupe ostaja pravi mercedes, kar pomeni, da je v prvi vrsti uglajen in karakterno umirjen. Ta coupe se sicer zna dovolj športno peljati, a od njega tega sploh ne boste pogosto zahtevali. Če vas BMW-ji vabijo k hitri vožnji, ostajajo mercedes-benzi umirjeni.

Zato boste bolj kot dobro uglašeno podvozje in dobro lego pa tudi bolj kot zelo dobra sprednja sedeža cenili odličen samodejni menjalnik. Ta s sedmimi stopnjami svoje delo v večini modelov opravlja že vrsto let in je zelo dober. Dovolj hiter, ko je treba, in predvsem vedno dovolj uglajen, nikoli pa agresivno športen.

Avtomobil se pri hitrejši vožnji nagiba malenkost bolj kot zgoraj omenjena tekmeca, je pa lega vsekakor suverena in občutek na volanu dober. Povsem zadosten za potrebe kupcev. Večini bo zadostil tudi takšen dizelski motor s 125 kilovati, ki je sicer malce robat, a zvezno vleče. Predvsem pa je presenetljivo varčen. S pomočjo sistema start&stop in programa eco se je testna poraba zaključila pri 5,8 litra, kar je odlično.

Pa ne zato, ker boste s tem prihranili, predvsem je to odlično zaradi varovanja narave. Za varčevanje to ni najboljši avtomobil, saj obstaja precej cenovno ugodnejših alternativ. Takšen C coupe stane 45.000 evrov pa sploh ni posebej bogato opremljen. Še ksenonskih žarometov nima, kar je pri takšnem znesku že skoraj neverjetno. 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Mercedes-Benz C coupe 220 CDI blueefficiency
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) od 3000 do 4200 
največji navor v Nm pri vrt./min 400 Nm od 1400 do 2800
menjalnik samodejni, 7-stopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4590 x 1770 x 1406
medosna razdalja v mm 2760
prtljažnik v litrih 450
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1615 (470)
največja hitrost v km/h 231
pospešek 0-100 km/h v s 8,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,2/4,9
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR 35.430
cena testnega vozila v EUR 35.430
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.000

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
em5hayBGUy5qcGcxMzE2MTYyNzc2.jpg
ursus pravi:
mijami.
(pred 7 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 5. 2020
Maj 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 325
renault captur 71
dacia sandero 44
volkswagen tiguan 43
peugeot 2008 42

Podatki veljajo za april 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.354 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 3 tedni  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 6 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 10 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 11 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 11 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 leti  |