Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

CX-7 pelje zadnji krog

Mazda CX-7 CD173 revolution luxury

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
CX-7 je kljub nekaj letom na trgu še vedno med najbolj privlačnimi SUV-vozili. Z merami in ceno se uvršča ravno med ponudbo za rajo in velike 'fensi' športne terence, kupci pa ga imajo poleg oblike radi tudi zaradi voznih lastnosti, ki so zelo cestno naravnane. Večina se itak ne vozi po terenu, zato je tudi mazda CX-7 zelo daleč od terenskega vozila.
CX-7 pelje zadnji krog
Foto: Anže Jereb
10. 8. 2012 ob 11:00
Komentarjev: 0
video test mazda CX-7 CD173 revolution luxury
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ob prihodu na trg pred nekaj leti je bil na voljo le 2,3-litrski bencinski turbomotor, ki je imel kar 191 kilovatov (260 KM) in veliko porabo goriva, ampak so ga kupci vseeno vzljubili, ker jim je bil avtomobil enostavno všeč. Potem je pripeljala dizelska različica in vsi so začeli kupovati samo še tisto, danes pa ima CX-7 že tako hudo konkurenco, da se le še stežka bori za kupce. Še huje – konkurenca z nazivom CX-5 je tudi znotraj hiše! Zato pravim, da CX-7 pelje zadnji krog in morda tega modela v prihodnosti sploh ne bo več. V tem primeru se rad motim. CX-7 se namreč zelo lepo pelje, sploh glede na sam ustroj avtomobila. Težišče ni tako visoko kot pri glomaznih konkurentih, zato je kljub še vedno opaznemu nagibanju karoserije občutek v ovinku boljši. Štirikolesni pogon deluje nezaznavno in ni tako napreden kot pri avtomobilih, ki imajo več tradicije pri osebnih avtomobilih s pogonom na vsa kolesa, kar boste opazili recimo pri speljevanju na spolzkem, ko se ne odzove tako hipno.

Dolge poti bodo zaradi obilice prostora s CX-7 nadvse prijetne, tudi visoko sedenje je za večino voznikov danes razlog, da se sploh odločijo za takšen avtomobil. V tem primeru navduši tudi dober položaj za volanom, takoj na začetku malo jezi nerodna razporeditev nekaterih (majhnih) gumbov, še bolj pa, da ima kamero za vzvratno vožnjo, ne pa tudi senzorjev, ki so marsikdaj še veliko bolj praktični. Sicer je tole najbolj opremljena različica v ponudbi, ki stane dobrih 40.000 evrov. In oprema je seveda zelo bogata; ima odlično ozvočenje, strešno okno, usnjene sedeže in ostale varnostne dodatke, žene pa jo zmogljiv dizelski motor, ki je v ceniku kljub 64 kilovatom moči manj (87 KM) enako visoko kot na začetku omenjeni bencinski model. Tukaj gre torej res za željo po zmogljivem motorju ali varčevanju; v tem dizelskem primeru CX-7 porabi med 8 in 9 litrov na 100 kilometrov, kar je ob zmerni vožnji še sprejemljivo. Ni pa več sprejemljivo, da je motor v nizkih vrtljajih praktično mrtev in pri speljevanju potrebuje kar nekaj plina ter da se zelo hitro zavrti do območja največje moči, ki je že pri nizkih 3.500 vrtljajih. To pomeni precej ozko uporabno delovno območje in veliko več dela s prestavno ročico, ki je s svojimi trdimi gibi čisto za moške roke.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda CX-7 CD173 revolution luxury
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2184
moč v kW (KM) pri vrt./min 127 (173) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4700 x 1870 x 1645
medosna razdalja v mm 2750
prtljažnik v litrih 455
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1704 (597)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 11,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,1/6,6/7,5
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 31.390
cena testnega vozila v EUR 36.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.430

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |