Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

CX-7 pelje zadnji krog

Mazda CX-7 CD173 revolution luxury

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
CX-7 je kljub nekaj letom na trgu še vedno med najbolj privlačnimi SUV-vozili. Z merami in ceno se uvršča ravno med ponudbo za rajo in velike 'fensi' športne terence, kupci pa ga imajo poleg oblike radi tudi zaradi voznih lastnosti, ki so zelo cestno naravnane. Večina se itak ne vozi po terenu, zato je tudi mazda CX-7 zelo daleč od terenskega vozila.
CX-7 pelje zadnji krog
Foto: Anže Jereb
10. 8. 2012 ob 11:00
Komentarjev: 0
video test mazda CX-7 CD173 revolution luxury
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ob prihodu na trg pred nekaj leti je bil na voljo le 2,3-litrski bencinski turbomotor, ki je imel kar 191 kilovatov (260 KM) in veliko porabo goriva, ampak so ga kupci vseeno vzljubili, ker jim je bil avtomobil enostavno všeč. Potem je pripeljala dizelska različica in vsi so začeli kupovati samo še tisto, danes pa ima CX-7 že tako hudo konkurenco, da se le še stežka bori za kupce. Še huje – konkurenca z nazivom CX-5 je tudi znotraj hiše! Zato pravim, da CX-7 pelje zadnji krog in morda tega modela v prihodnosti sploh ne bo več. V tem primeru se rad motim. CX-7 se namreč zelo lepo pelje, sploh glede na sam ustroj avtomobila. Težišče ni tako visoko kot pri glomaznih konkurentih, zato je kljub še vedno opaznemu nagibanju karoserije občutek v ovinku boljši. Štirikolesni pogon deluje nezaznavno in ni tako napreden kot pri avtomobilih, ki imajo več tradicije pri osebnih avtomobilih s pogonom na vsa kolesa, kar boste opazili recimo pri speljevanju na spolzkem, ko se ne odzove tako hipno.

Dolge poti bodo zaradi obilice prostora s CX-7 nadvse prijetne, tudi visoko sedenje je za večino voznikov danes razlog, da se sploh odločijo za takšen avtomobil. V tem primeru navduši tudi dober položaj za volanom, takoj na začetku malo jezi nerodna razporeditev nekaterih (majhnih) gumbov, še bolj pa, da ima kamero za vzvratno vožnjo, ne pa tudi senzorjev, ki so marsikdaj še veliko bolj praktični. Sicer je tole najbolj opremljena različica v ponudbi, ki stane dobrih 40.000 evrov. In oprema je seveda zelo bogata; ima odlično ozvočenje, strešno okno, usnjene sedeže in ostale varnostne dodatke, žene pa jo zmogljiv dizelski motor, ki je v ceniku kljub 64 kilovatom moči manj (87 KM) enako visoko kot na začetku omenjeni bencinski model. Tukaj gre torej res za željo po zmogljivem motorju ali varčevanju; v tem dizelskem primeru CX-7 porabi med 8 in 9 litrov na 100 kilometrov, kar je ob zmerni vožnji še sprejemljivo. Ni pa več sprejemljivo, da je motor v nizkih vrtljajih praktično mrtev in pri speljevanju potrebuje kar nekaj plina ter da se zelo hitro zavrti do območja največje moči, ki je že pri nizkih 3.500 vrtljajih. To pomeni precej ozko uporabno delovno območje in veliko več dela s prestavno ročico, ki je s svojimi trdimi gibi čisto za moške roke.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda CX-7 CD173 revolution luxury
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2184
moč v kW (KM) pri vrt./min 127 (173) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4700 x 1870 x 1645
medosna razdalja v mm 2750
prtljažnik v litrih 455
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1704 (597)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 11,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,1/6,6/7,5
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 31.390
cena testnega vozila v EUR 36.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.430

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 5. 2020
Maj 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 325
renault captur 71
dacia sandero 44
volkswagen tiguan 43
peugeot 2008 42

Podatki veljajo za april 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.354 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 3 tedni  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 6 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 10 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 11 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 11 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 leti  |