{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

V napad

Mitsubishi ASX 1.6 2WD invite

Avtor prispevka: Anže Jereb
Na prepoznavnosti je treba graditi. Ves čas, obenem pa tudi dobro vedeti, česa si želimo. Mitsubishi je veliko svoje prepoznavnosti, vsaj v Evropi, zgradil na športni usmerjenosti svojih vozil. Gledali smo jih na relijih za svetovno prvenstvo in če komurkoli rečete, naj našteje enega od njihovim modelov, bo kot iz topa ustrelil: 'EVO'. In seveda v mislih imel brutalnega lancerja evolution.
V napad
Foto: Matej Mitruševski
16. 8. 2012 ob 7:50
Komentarjev: 0
video test mitsubishi ASX 1.6 2WD invite
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Le redkokdo bo v znamki prepoznal še kakšen drug model in vedel, da imajo tudi enoprostorce, limuzine in terenska vozila. Kar seveda ni dobro. Dragi, požrešni in agresivni modeli sicer dodajo k prepoznavnosti, ne pomenijo pa velikih prodajnih številk in zaslužka, zato je pomembno, da je taista prepoznavnost usmerjena še drugam. Mitsubishi je zato z modelom ASX zaplaval med morske pse, med druščino zelo uspešnih tekmecev, ki jim vsekakor ni lahko konkurirati. Najtežje je seveda zaradi nissana qashqai, ki je po vseh teh letih prodaje še vedno zaželen bolj kot vroče žemljice. Potem so tu še škoda yeti, malce cenejša dacia duster in veliko ostalih, vseh željnih odtegniti svoj kos pogače.

Da ASX-a v množici ostalih ne boste spregledali, skrbi zajeten sprednji del, ki spominja na gobec morskega psa oziroma na prav takšen sprednji del lancerja evolution. In to je dobro, zunanjost mora privabljati asociacije, zlasti na domače proizvode. Na večjega outlanderja, na osnovi katerega tudi stoji, pa spominja notranjost. Barvno malce dolgočasna in umirjena ter iz trde plastike. V tem segmentu posebej specialne notranjosti niti ne gre pričakovati, ker je ne ponuja noben tekmec, a malce bolj živahna bi lahko vseeno bila. Sedi se dobro, zlasti, ker je volan lepo pokončen, sedeža pa udobna. Prijetno me je presenetila velikost prtljažnega prostora, predvsem njegova uporabnost.

Področij, kjer ASX izstopa, ni veliko, pravzaprav jih sploh ni, je pa kot celota vseeno simpatičen avtomobil. Pelje se povsem solidno, občutek na volanu je dober, za prostor pa smo že ugotovili, da ga je dovolj. Ker se večina kupcev vozil tega segmenta po terenu niti ne vozi, je takšen ASX z le sprednjim pogonom zanje prava alternativa. Štirikolesno gnan bi prav prišel le v slabih pogojih na cesti, torej le nekajkrat letno, kar še ni razlog za nakup. Razen seveda, če ste pogosto na makadamu in drugih slabih podlagah. Vsekakor boste bolj cenili večjo oddaljenost od tal, zaradi katere lahko brez skrbi preplezate pločnik. In to je tudi eden od razlogov, zakaj so takšni majhni športni terenci tako priljubljeni. So malce bolj robustni in se v njih sedi malce višje, obenem pa niso težaški, okorni in zahtevni.

Vedno zagovarjam, da je avtomobil lahko povsem drugačen, če je polno opremljen. V lepi barvi, z vsemi dodatki in velikimi zasloni namreč izgleda povsem nasprotno od osnovne izvedbe. Testni avtomobil z opremo invite stane 24.000 evrov in še zdaleč ni najbogateje opremljen, a veliko stvari ne pogrešam. Celo panoramsko streho ima in sistem start&stop, ki izklaplja motor na semaforju. Bi pa sam nedvomno izbral bolj živo barvo.

Bencinski motor premore le 1,6 litra prostornine in mu ne pomaga turbinski polnilnik, zato moči ni veliko. 86 kilovatov in le 145 Nm moči pomeni, da ga je treba pogosto priganjati. Ker ima le 5-stopenjski menjalnik, je posledično hrupa v kabini več, kot sem pričakoval, na avtocesti pa je ta kombinacija enostavno preglasna. O dizelskem agregatu bi razmišljal prav zaradi manjše hrupnosti, pa čeprav me je tokrat poraba pozitivno presenetila. Pričakoval sem vsaj dva litra večjo, ker ASX konec koncev ni najzglednejši primerek aerodinamike, pa sem se vseeno vozil s sedmimi litri.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi ASX 1.6 2WD invite
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1593
moč v kW (KM) pri vrt./min 86 (117) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 154 pri 4000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4295 x 1770 x 1625
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 442
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1420 (530)
največja hitrost v km/h 182
pospešek 0-100 km/h v s 11,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,5/4,9/5,9
poraba na testu v l/100 km 7,4
cena osnovnega vozila v EUR 19.490
cena testnega vozila v EUR 23.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.440

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Taubi
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 5 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 tedni  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 tedni  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
TATIC_REF}/template/javascript/cookie.js">