Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Focus z dodatnim talentom

Ford focus karavan 1.6 TDCi titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Za naše uredništvo je focus eden najbolj domačih avtomobilov, saj smo z njim preživeli že ogromno časa. Poleg enako motorizirane kombilimuzine smo namreč v eni od prejšnjih sezon tri mesece vozili še dva enaka focusa.
Focus z dodatnim talentom
Foto: Žiga Kvas, Matej Mitruševski
10. 8. 2012 ob 8:56
Komentarjev: 0
video test ford focus karavan 1.6 TDCi titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Z enakim motorjem in z enako opremo, zato je novost tokratnega testnega focusa pravzaprav le njegova karoserijska oblika. Ker je to prvi karavan na testu, gre moja pozornost najprej k prtljažniku. Ta je zajeten, kot je pri Fordu že v navadi, in primeren zlasti za tiste, ki imate večje prostorske potrebe. Ker imate družino, ker se ukvarjate s športom ali pa imate le ogromnega psa. Prtljažna vrata so prijetno lahka, zato ne bodo delala preglavic predstavnicam nežnejšega spola, dodatna dolžina avtomobila v primerjavi s kombilimuzino pa tudi ne bi smela biti problematična, saj focus ostaja dobro pregleden, ne predolg in ne preširok avtomobil.

Notranjost se je že večkrat izkazala za prijetno in moderno, le kakšna stvar včasih zaškripa pa ne bi smela. Prostora je dovolj spredaj in zadaj, je pa avtomobil zaradi zelo suverenih voznih lastnosti malce trši. Udobje torej ni njegova primarna vrlina, kar je dobro vedeti, če vam je slučajno ta postavka ena najpomembnejših. Sicer ni nesramno trd, a kakšno grbino vseeno slabše zaduši od udobnejših predstavnikov. Po drugi stvari pa je z zelo dobrim občutkom na volanu in s suvereno lego tudi karavan dokazal, da focus ni zgolj slučajno eden najbolje voznih predstavnikov svojega segmenta, čeprav se 'nahrbtnik' v primerjavi s kombilimuzino kar pozna pri dinamiki.

Zato se vam bo včasih kolcalo po močnejšem agregatu. 1,6-litrski TDCi je povsem spodobno živahen in ne bo opešal niti takrat, ko bo focus založen s počitniško kramo, mu pa za boljše pospeške manjka nekaj moči. A za povprečno družino bo takšna konjenica pri 95 odstotkih vožnje zadostovala, zato pa boste zadovoljni, ker bo porabil tudi le okoli šest litrov.

Tudi paket opreme ni nobena novost, takšen titanium je dodobra založen z dodatki, tokrat mi je v oči padel predvsem radarski tempomat. Deluje prehitro in je zato kar malce moteč, saj tudi na najkrajši nastavljeni razdalji začne zavirati mnogo prehitro, na avtocesti že kakšnih 100 metrov za vozilom pred vami, zato se je treba precej ukvarjati s tem, da dovolj hitro zavijete na prehitevalni pas, kar je skoraj naporno. Sam ga zato ne bi izbral, bi pa izbral prav vse ostalo. S tem motorjem in takšno opremo, brez nekaterih dodatkov, to pomeni 21.660 evrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford focus karavan 1,6 TDCi titanium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 3.600
največji navor v Nm pri vrt./min 270 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4556 x 1823 x 1510
medosna razdalja v mm 2613
prtljažnik v litrih 490
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1542 (358)
največja hitrost v km/h 193
pospešek 0-100 km/h v s 11,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,1/4,2
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 17.150
cena testnega vozila v EUR 21.360
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.290

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |