{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Na vrh sveta

Volkswagen high up! 1.0

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Se še spomnite, kako dolgočasni so bili nemški avtomobili zadnjih 20 let? No, tisti časi so mimo. Poglejte novega volkswagna up! To je avtomobil, ki je že pošteno prestrašil vso konkurenco in ki si ga vsi želijo. Stari in mladi! In komu je v resnici namenjen? Vsem! Starim in mladim. Moškim in ženskam. Dinamičnim in zadržanim. Skratka – avtomobil za nove čase.
Na vrh sveta
Foto: Matej Mitruševski
17. 8. 2012 ob 9:42
Komentarjev: 1
video test volkswagen black up! & high up!
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In kaj je na njem tako posebnega? V bistvu vse. Čeprav ne boste zgrešili, da gre za volkswagna, je tako svež in simpatičen, da je takoj opazen in očitno za mimoidoče zelo zanimiv. Najbolj pa je zanimiva cena. Stane namreč le 8.280 evrov, kar je cena, ki nam jo zavidajo še Nemci, in cena, ki je konkurenco spravila v zelo neugoden položaj. Sploh na domačem trgu, ki je tradicionalno naklonjen nemški znamki, veliko težav pa bosta ravno zato imela tudi hišna konkurenta Škoda in Seat s svojima malčkoma, ki sta narejena na isti osnovi.

V Ljubljani se up! krasno obnese, ker je tako majhen. Le malo več kot tri metre in pol meri v dolžino, zato ga lahko stlačite v vsako luknjo, motorček z enim litrom delovne prostornine in tremi valji pa je povsem dovolj. Testni ima 55 kilovatov, cenejši pa 44, kar pomeni, da je tudi skromen pri porabi bencina. Z lahko nogo je porabil dobrih pet litrov bencina tudi v mestu, če ga zapeljete na avtocesto in sledite omejitvam, pa žeja naraste na dobrih šest litrov. Preseneča, s kako nizkimi vrtljaji se lahko vrti majhen motor, ko od njega ne zahtevate veliko. Na primer pri mestni vožnji na vpadnici, ko je hitrost ob zelenem valu konstantnih 60 km/h, menjalnik v peti prestavi, poraba pa pod tremi litri. Tudi miren in tih je ta trivaljnik, če ste se v up! presedli iz kakšnega drugega avtomobila s tremi valji, predvsem pa naj bi bil nezahteven in ugoden za vzdrževanje.

Pri takšnih namenskih avtomobilih je potrebno spremeniti kriterije, sploh, kar se tiče zmogljivosti. Up! je recimo prav poskočen v mestih do obvoznice, potem pa je moči hitro premalo. Do avtocestnih 130 kilometrov na uro še gre, da ni za daljše ture, pa nakažejo tudi sedeži, ki hitro postanejo neudobni in še prostora v kabini ni veliko, sploh v prtljažniku ne, če potrebujete več prostora kot za dnevne nakupe. Zato se bo marsikateremu vozniku ali voznici zdel premajhen in premalo zmogljiv, kot mi je na primer pripomnil nekdo, ki ga je preizkusil pri svoji punci. Da nikamor ne gre, je nergal. Pač, za skok v mesto ne potrebuješ ravno 200 'konjev'. Up! je presenetljivo lepo vodljiv in kljub kratki medosni razdalji odlično ohranja svojo smer, kar smo preizkusili še z rdečim high up! na bolj odprti cesti.

Nove standarde ta malček postavlja tudi z opremo. Sploh varnostno! Serijsko ima ESP, štiri zračne blazine in sistem, ki sam zavira v mestu do 30 km/h, če vi kaj spregledate. Slednjega nismo preizkusili, si pa predstavljam, da zna biti zelo uporaben, če za volanom sedi nekdo, ki se ukvarja z vsem drugim, le z vožnjo ne. Zelo uporaben je sistem maps&more, pri čemer lahko napravo kot kakšno zunanjo navigacijsko enoto vzamete tudi s seboj, stane pa ugodnih 350 evrov in ponuja tako podatke potovalnega računalnika, radijskega sprejemnika kot navigacije. Vsekakor priporočam!

Up! je za dodatnih 350 evrov na voljo tudi s petimi vrati, predvsem pa sta v ponudbi še posebna modela white up! in high up! za tiste, ki želijo malo bolj izstopati. V slednjih primerih dobite še posebno armaturko v biserni barvi, lita platišča, nekaj kroma in lepe sedeže, tako da avtomobilček res izgleda privlačno.

Vseeno bi lahko bolj dodelali še kakšno malenkost; recimo polico prtljažnika, ki se ne dviguje skupaj z vrati, v prtljažnem prostoru pa ni nobene lučke. Ali pa, da je pri vozniku samo stikalo za odpiranje njegove šipe, ne pa tudi sopotnikove. Morda bo koga zmotilo še, da je na voljo le en motor v dveh izvedenkah (44 in 55 kW), mene pa najbolj moti, da so se domači 'pravopisci' odločili, da se naziva up! ne sklanja. Torej, testirali smo nov avtomobil up!, na testno vožnjo sem se odpeljal z up!, skoraj sem se zaletel z up! in kupil sem nove nalepke svojemu up!. Bljak! Kupce to seveda briga, tako da se bodo zadovoljili kar z upom, bolj pomembna pa je cena. Testni high up! stane 10.500 evrov in ima že zelo veliko dodatne opreme, več skoraj ne potrebujete. In že osnovni model bi bil čisto dovolj v teh časih, ko je treba gledati na vsak evro. Tale zelo zanimiv avtomobil bo trenutno Volkswagnovo prevlado na domačem trgu še povečal. Kaj šele v svetu, kjer želijo Nemci na sam vrh.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen high up! 1.0
vrsta motorja bencinski, 3-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 55 (75) pri 6.200
največji navor v Nm pri vrt./min 95 od 3.000 do 4.300
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3540 x 1641 x 1489
medosna razdalja v mm 2420
prtljažnik v litrih 286
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 929 (361)
največja hitrost v km/h 171
pospešek 0-100 km/h v s 13,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,0/4,7
poraba na testu v l/100 km 5,3
cena osnovnega vozila v EUR 8.279
cena testnega vozila v EUR 10.963
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 11.352

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Avto sem vozil in je res odličen v vseh pogledih.
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 9. 2018
September 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - toyota aygo
070809
1011  domača premiera - citroën berlingo
1213  domača premiera - volvo V60
141516
17  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
18  domača premiera - hyundai i20
19  domača premiera - honda CR-V
20  domača premiera - ford focus
212223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 60 minut
2425  domača premiera - peugeot rifter
2627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 426
renault clio 257
renault megane 170
volkswagen polo 164
volkswagen golf 153

Podatki veljajo za avgust 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 53.559 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: boris40
Obvestila
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 tedni  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 tedni  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 tedni  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 1 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 4 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 6 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 6 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 6 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 6 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 6 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 9 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 10 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 11 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 11 meseci  |