Za kratke proge
Chevrolet orlando 1.8 LTZ


Za približno 18.500 evrov boste dobili prostoren in uporaben avtomobil, ki je za marsikoga tudi privlačen na izgled. Kockasta oblika je trendovska, pa še iz avtomobila se tako bolje vidi. Veliko raje bi ga imel brez zadnjih sedežev, ki sta res uporabna le za najmanjše, s tem pa bi bil prtljažnik dosti večji in še veliko bolj uporaben. Voznik zelo dobro sedi in si odlično nastavi volan, ki tudi pri orlandu, kot pri večini chevroletov, ne ponuja pravega občutka zaradi svoje posrednosti in premočnega servoojačevalnika.
Podvozje je na slabih cestah zelo glasno in z velikimi gumami pretrdo, sama vodljivost avtomobila pa je za družinsko namembnost čisto dobra. To pač ni športnik, kar bo hitro pokazal tudi motor. Čeprav ima 104 kilovate, ga morate res močno gnati, da se bo spodobno hitro peljal. Menjalnik ima samo pet prestav, zato na avtocesti pri 130 km/h na uro postane tudi zelo glasen, žal pa še požrešen. Na testu je z zmerno vožnjo porabil slabih 9 litrov, s kombinacijo mestne vožnje pa okoli 10, kar ni malo, zato ta motor izberite le, če na leto prevozite manj kot 20 tisoč kilometrov.
Da pa vseeno skriva kar nekaj adutov, vas bo hitro prepričal še z eno zadevo. Na prvi pogled radijski sprejemnik izgleda kot vsak. In večina tatov bi mislila isto, dokler ne bo videla našega video testa. Znotraj se namreč skriva še en velik predal. Pa še USB-vhod je zraven. Super domislica, ki je lahko še kako praktična. Obširnejši test dizelskega orlanda pa si lahko ogledate na tej povezavi.
tehnični podatki | Chevrolet orlando 1,8 LTZ |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1796 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 104 (141) pri 6200 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 176 pri 3800 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4652 x 1836 x 1633 |
medosna razdalja v mm | 2760 |
prtljažnik v litrih | 454 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1528 |
največja hitrost v km/h | 185 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,7/7,3/5,9 |
poraba na testu v l/100 km | 8,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 16.571 |
cena testnega vozila v EUR | 18.279 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 18.579 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 domača premiera - toyota RAV4 | 15 domača premiera - BMW xDrive domača premiera - mercedes-benz B | 16 | 17 |
18 domača premiera - fiat 500X | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 | 03 |
renault clio | 282 |
renault captur | 181 |
škoda octavia | 132 |
volkswagen polo | 113 |
volkswagen golf | 107 |
Podatki veljajo za leto 2018
Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
















