Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prvi vtis ne velja

Honda CR-V 2.2 i-DTEC executive B

Avtor prispevka: Miha Dovč
Prvi vtis je izjemno pomemben, saj lahko botruje razpletu nadaljnjih dogodkov. K sreči pa obstajajo tudi karakterji, ki si vzamejo več časa, da nekoga spoznajo. Honda CR-V je za slednje.
Prvi vtis ne velja
Foto: Matej Mihinjač
21. 6. 2010 ob 13:28
Komentarjev: 0
video test honda CR-V 2.2 i-DTEC executive B
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav ime (CRoss Vehicle) in tudi sama pojava nakazujeta, da gre za t.i. SUV-vozilo, se CR-V ne želi povsem poistovetiti z omenjenim segmentom vozil. Najbolje se namreč znajde v urbanem okolju – na asfaltu. Štirikolesni pogon že zmore (s primernimi pnevmatikami seveda) potegniti do kakšne planinske koče, smučišča, sankališča ali nahajališča gob, vendar manjša oddaljenost trebuha od tal, odsotnost zapor diferenciala in povsem samodejen pogon (ko zdrsne sprednji par, se vklopi zadnji – brez zaklepanja razmerja), bolj sodijo na urejeno cestišče. In tu bo CR-V, verjetno, preživel večino svojih kilometrov. Čemu torej kupiti CR-Vja, če izgleda kot terenec, vendar to ni. Ker je zaradi višjega položaja sedenja pregled iz vozila izvrsten, ker višja oddaljenost od tal omogoča lažji vstop v vozilo in ker je imeti SUV vozilo modna muha.

Kot že rečeno, CR-V se (navkljub svojemu imenu) odlično znajde na asfaltu. Voznik ima izvrsten občutek na volanu, čvrsto vzmetenje ne dovoljuje pretiranega nagibanja, dolge prestave, dobra izolacija in tihost agregata pa omogočajo hitrejšo vožnjo z manj trušča. Preglednost je zaradi velikih ogledal dobra tudi nazaj. Podolgovati žarometi zadaj, ki so zaščitni znak vseh dosedanjih generacij CR-V, so ostali, k sreči pa so na dno prtljažnika pospravili rezervno gumo, ki je krasila prvo generacijo CR-Vjke.

Voznikovo delovno okolje meji na idealnega. Ročica menjalnika je dirkaško blizu volanskega obroča! Z veliko odlagalnimi mesti in kar tremi zaprtimi predali bodo stvari varno spravljene pred očmi nepridipravov, ker imata voznik in sopotnik vsaj svoje naslonjalo, bo med njima resda manj intime, vendar tudi manj nepotrebnega butanja s komolci. Škoda je le, da nista izdatneje nastavljivi. Materiali in obdelava sta na visokem nivoju, kot smo od Honde v tem cenovnem segmentu navajeni, zato pa v segmentu nismo vajeni, da je dovolj prostora tudi na zadnji klopi. Pri CR-V ga je, prtljažnik pa meri 524 litrov in se s premikanjem sedežev in podiranjem naslonjal lahko pridobi še 1000 litrov dodatnega prostora.

Z opremo executive dobi voznik tempomat, usnje s kombinacijo alkantare, ksenonske žaromete, dvopodročno klimo, parkirna tipala in v usnje odet volan. Več si voznik že težko želi. Mogoče več moči pod motornim pokrovom, saj tekmeci tu ponujajo več, vendar je 110 kilovatov povsem dovolj. Za dizla se presenetljivo rad vrti, še večja vrlina pa je njegova uglajenost. Izvrstno skriva svoje dizelsko poreklo in tudi poraba z manj kot osmimi litri je lahko ugodno majhna. Ker jen v primerjavi z eurom niha kot hormoni pri nosečnici, cena ne more biti tako ugodna kot pri evropskih vozilih, vendar z aktualnim popustom 2.500 evrov, ta CR-V z najbogatejšim paketom opreme in biserno barvo stane 31 tisočakov in pol, kar je povsem sprejemljivo za to, kakšen kos opremljene pločevine dobite. Japonci dobro vedo, kakšne potrebe po terenskih zmogljivostih imajo kupci tovrstnih vozil in so CR-Vja temu primerno tudi naredili. Želi, da ga spoznate, vendar bo le en zmenek premalo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda CR-V 2,2 i-DTEC executive B
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4570 x 1820 x 1675
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 524 - 1532
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1658 (502)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/5,6/6,5
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 25.490
cena testnega vozila v EUR 30.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.540

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 2 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 5 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |