Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prvi vtis ne velja

Honda CR-V 2.2 i-DTEC executive B

Avtor prispevka: Miha Dovč
Prvi vtis je izjemno pomemben, saj lahko botruje razpletu nadaljnjih dogodkov. K sreči pa obstajajo tudi karakterji, ki si vzamejo več časa, da nekoga spoznajo. Honda CR-V je za slednje.
Prvi vtis ne velja
Foto: Matej Mihinjač
21. 6. 2010 ob 13:28
Komentarjev: 0
video test honda CR-V 2.2 i-DTEC executive B
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav ime (CRoss Vehicle) in tudi sama pojava nakazujeta, da gre za t.i. SUV-vozilo, se CR-V ne želi povsem poistovetiti z omenjenim segmentom vozil. Najbolje se namreč znajde v urbanem okolju – na asfaltu. Štirikolesni pogon že zmore (s primernimi pnevmatikami seveda) potegniti do kakšne planinske koče, smučišča, sankališča ali nahajališča gob, vendar manjša oddaljenost trebuha od tal, odsotnost zapor diferenciala in povsem samodejen pogon (ko zdrsne sprednji par, se vklopi zadnji – brez zaklepanja razmerja), bolj sodijo na urejeno cestišče. In tu bo CR-V, verjetno, preživel večino svojih kilometrov. Čemu torej kupiti CR-Vja, če izgleda kot terenec, vendar to ni. Ker je zaradi višjega položaja sedenja pregled iz vozila izvrsten, ker višja oddaljenost od tal omogoča lažji vstop v vozilo in ker je imeti SUV vozilo modna muha.

Kot že rečeno, CR-V se (navkljub svojemu imenu) odlično znajde na asfaltu. Voznik ima izvrsten občutek na volanu, čvrsto vzmetenje ne dovoljuje pretiranega nagibanja, dolge prestave, dobra izolacija in tihost agregata pa omogočajo hitrejšo vožnjo z manj trušča. Preglednost je zaradi velikih ogledal dobra tudi nazaj. Podolgovati žarometi zadaj, ki so zaščitni znak vseh dosedanjih generacij CR-V, so ostali, k sreči pa so na dno prtljažnika pospravili rezervno gumo, ki je krasila prvo generacijo CR-Vjke.

Voznikovo delovno okolje meji na idealnega. Ročica menjalnika je dirkaško blizu volanskega obroča! Z veliko odlagalnimi mesti in kar tremi zaprtimi predali bodo stvari varno spravljene pred očmi nepridipravov, ker imata voznik in sopotnik vsaj svoje naslonjalo, bo med njima resda manj intime, vendar tudi manj nepotrebnega butanja s komolci. Škoda je le, da nista izdatneje nastavljivi. Materiali in obdelava sta na visokem nivoju, kot smo od Honde v tem cenovnem segmentu navajeni, zato pa v segmentu nismo vajeni, da je dovolj prostora tudi na zadnji klopi. Pri CR-V ga je, prtljažnik pa meri 524 litrov in se s premikanjem sedežev in podiranjem naslonjal lahko pridobi še 1000 litrov dodatnega prostora.

Z opremo executive dobi voznik tempomat, usnje s kombinacijo alkantare, ksenonske žaromete, dvopodročno klimo, parkirna tipala in v usnje odet volan. Več si voznik že težko želi. Mogoče več moči pod motornim pokrovom, saj tekmeci tu ponujajo več, vendar je 110 kilovatov povsem dovolj. Za dizla se presenetljivo rad vrti, še večja vrlina pa je njegova uglajenost. Izvrstno skriva svoje dizelsko poreklo in tudi poraba z manj kot osmimi litri je lahko ugodno majhna. Ker jen v primerjavi z eurom niha kot hormoni pri nosečnici, cena ne more biti tako ugodna kot pri evropskih vozilih, vendar z aktualnim popustom 2.500 evrov, ta CR-V z najbogatejšim paketom opreme in biserno barvo stane 31 tisočakov in pol, kar je povsem sprejemljivo za to, kakšen kos opremljene pločevine dobite. Japonci dobro vedo, kakšne potrebe po terenskih zmogljivostih imajo kupci tovrstnih vozil in so CR-Vja temu primerno tudi naredili. Želi, da ga spoznate, vendar bo le en zmenek premalo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda CR-V 2,2 i-DTEC executive B
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4570 x 1820 x 1675
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 524 - 1532
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1658 (502)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/5,6/6,5
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 25.490
cena testnega vozila v EUR 30.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.540

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 6. 2017
Junij 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - kia rio
0304  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
05  domača premiera - renault koleos in captur
06  domača premiera - opel insignia grand sport
07  domača premiera - mazda CX-5
08  domača premiera - nissan micra
09  domača premiera - suzuki swift
1011  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1213  domača premiera - seat ibiza
141516  domača premiera - BMW electric now tour 2017
domača premiera - kia picanto
1718
19202122  domača premiera - opel crossland X
232425
2627  domača premiera -jaguar land rover experience
28  domača premiera - volkswagen arteon
29300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 424
volkswagen golf 333
škoda octavia 286
renault captur 253
volkswagen polo 199

Podatki veljajo za maj 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 31.477 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Jureos
Obvestila
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 tedni  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 tedni  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 tedni  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 1 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 2 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 2 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 3 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 4 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 4 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 4 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 4 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 5 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 6 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 8 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 8 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 9 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 9 meseci  |  Iztok Krajnc