Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prvi vtis ne velja

Honda CR-V 2.2 i-DTEC executive B

Avtor prispevka: Miha Dovč
Prvi vtis je izjemno pomemben, saj lahko botruje razpletu nadaljnjih dogodkov. K sreči pa obstajajo tudi karakterji, ki si vzamejo več časa, da nekoga spoznajo. Honda CR-V je za slednje.
Prvi vtis ne velja
Foto: Matej Mihinjač
21. 6. 2010 ob 13:28
Komentarjev: 0
video test honda CR-V 2.2 i-DTEC executive B
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav ime (CRoss Vehicle) in tudi sama pojava nakazujeta, da gre za t.i. SUV-vozilo, se CR-V ne želi povsem poistovetiti z omenjenim segmentom vozil. Najbolje se namreč znajde v urbanem okolju – na asfaltu. Štirikolesni pogon že zmore (s primernimi pnevmatikami seveda) potegniti do kakšne planinske koče, smučišča, sankališča ali nahajališča gob, vendar manjša oddaljenost trebuha od tal, odsotnost zapor diferenciala in povsem samodejen pogon (ko zdrsne sprednji par, se vklopi zadnji – brez zaklepanja razmerja), bolj sodijo na urejeno cestišče. In tu bo CR-V, verjetno, preživel večino svojih kilometrov. Čemu torej kupiti CR-Vja, če izgleda kot terenec, vendar to ni. Ker je zaradi višjega položaja sedenja pregled iz vozila izvrsten, ker višja oddaljenost od tal omogoča lažji vstop v vozilo in ker je imeti SUV vozilo modna muha.

Kot že rečeno, CR-V se (navkljub svojemu imenu) odlično znajde na asfaltu. Voznik ima izvrsten občutek na volanu, čvrsto vzmetenje ne dovoljuje pretiranega nagibanja, dolge prestave, dobra izolacija in tihost agregata pa omogočajo hitrejšo vožnjo z manj trušča. Preglednost je zaradi velikih ogledal dobra tudi nazaj. Podolgovati žarometi zadaj, ki so zaščitni znak vseh dosedanjih generacij CR-V, so ostali, k sreči pa so na dno prtljažnika pospravili rezervno gumo, ki je krasila prvo generacijo CR-Vjke.

Voznikovo delovno okolje meji na idealnega. Ročica menjalnika je dirkaško blizu volanskega obroča! Z veliko odlagalnimi mesti in kar tremi zaprtimi predali bodo stvari varno spravljene pred očmi nepridipravov, ker imata voznik in sopotnik vsaj svoje naslonjalo, bo med njima resda manj intime, vendar tudi manj nepotrebnega butanja s komolci. Škoda je le, da nista izdatneje nastavljivi. Materiali in obdelava sta na visokem nivoju, kot smo od Honde v tem cenovnem segmentu navajeni, zato pa v segmentu nismo vajeni, da je dovolj prostora tudi na zadnji klopi. Pri CR-V ga je, prtljažnik pa meri 524 litrov in se s premikanjem sedežev in podiranjem naslonjal lahko pridobi še 1000 litrov dodatnega prostora.

Z opremo executive dobi voznik tempomat, usnje s kombinacijo alkantare, ksenonske žaromete, dvopodročno klimo, parkirna tipala in v usnje odet volan. Več si voznik že težko želi. Mogoče več moči pod motornim pokrovom, saj tekmeci tu ponujajo več, vendar je 110 kilovatov povsem dovolj. Za dizla se presenetljivo rad vrti, še večja vrlina pa je njegova uglajenost. Izvrstno skriva svoje dizelsko poreklo in tudi poraba z manj kot osmimi litri je lahko ugodno majhna. Ker jen v primerjavi z eurom niha kot hormoni pri nosečnici, cena ne more biti tako ugodna kot pri evropskih vozilih, vendar z aktualnim popustom 2.500 evrov, ta CR-V z najbogatejšim paketom opreme in biserno barvo stane 31 tisočakov in pol, kar je povsem sprejemljivo za to, kakšen kos opremljene pločevine dobite. Japonci dobro vedo, kakšne potrebe po terenskih zmogljivostih imajo kupci tovrstnih vozil in so CR-Vja temu primerno tudi naredili. Želi, da ga spoznate, vendar bo le en zmenek premalo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda CR-V 2,2 i-DTEC executive B
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4570 x 1820 x 1675
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 524 - 1532
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1658 (502)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/5,6/6,5
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 25.490
cena testnega vozila v EUR 30.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.540

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  |