Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Leta ne igrajo vloge

Ford S-max 1.6 ecoboost titanium X

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Pri nekaterih avtomobilih me downsizing, to je menjava večjih za manjše motorje, včasih pošteno razočara, pri tem fordu pa me ni niti najmanj. Novi 1,6-litrski bencinski turbomotor je namreč odličen in kljub majhni prostornini nima prav nikakršnih težav z veliko gmoto.
Leta ne igrajo vloge
Foto: Anže Jereb
25. 10. 2013 ob 8:35
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če je motor že v osnovi dober, vas manjša prostornina ne bo motila
motor je po zaslugi dobre prožnosti uporaben skozi celotno območje vrtljajev
če je voznik nežen na stopalki za plin, je lahko tudi poraba majhna
vozne lastnosti so še vedno vodilne v tem razredu
občutek na volanu vozniku vliva zaupanje v hitreje odpeljanih ovinkih
prtljažnik je zelo prostoren
cena s popustom je zelo ugodna
S-max je s tem motorjem neodločen le tik na prostim tekom
kvaliteta materialov in izdelava še vedno pešata za konkurenco
v kabini se pozna, da je že dolgo na trgu (kmalu pride zamenjava)
nima najsodobnejših varnostnih sistemov
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (22 glasov)
video test ford S-max 1.6 ecoboost titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V tem primeru ponuja 118 kilovatov, kar ne pomeni, da boste z njim dirkali, ampak se čisto normalno, lahko tudi hitro peljali. Če boste s stopalko za plin nežni, pa bo lahko tudi poraba ugodna, pod 8 litrov na 100 kilometrov. Kar nekaj voznikov še vedno misli, da motor s tolikšno prostornino ni primeren za velikost avtomobila, ampak praksa k sreči potrjuje nasprotno. Nikoli nisem dobil občutka, da se motor napreza. Navadno daje manj prepričljiv občutek le tik nad prostim tekom, takrat ko speljujete, potem pa se turbina zelo hitro zbudi in lepo pomaga pri nabiranju hitrosti. Prožnost je odlika vseh sodobnih Fordovih motorjev ecoboost, hkrati pa tudi miren in razmeroma tih tek.

Pri večjih hitrostih boste slišali večinoma, kako karoserija reže veter, sicer pa je S-max precej udoben in prijeten avtomobil za vožnjo. Ravno prav je čvrst, da ga lepo čutite, hkrati pa dovolj udoben, da bodo potniki spočiti na dolgih vožnjah. Prostora je res ogromno. Sicer ne toliko kot pri višjih vozilih z enoprostorsko zasnovo, ampak ravno to je tisto, kar S-maxa dela posebnega, saj praktično nima konkurence. Da ni tako visok, se lepo pozna pri bistveno manjšem nagibanju karoserije in občutku na volanu. Notranjost se ob novih modelih, kot sta fiesta in focus, res že zdi malo zastarela, ampak je še vedno funkcionalna. Plastika sicer ni povsod tako kvalitetna in dobro sestavljena skupaj, kot bi si želeli zahtevnejši kupci, ampak bi bil potem takšen ford tudi bistveno dražji.
 

Trije ločeni sedeži v drugi vrsti pomenijo, da je S-max še kako prilagodljiv avtomobil, sploh pa razveseljuje z velikim prtljažnim prostorom, če si ne omislite dodatnih sedežev zadaj. Zanimivo je pogledati na aktualni cenik z ekstremnimi popusti, kjer lahko osnovnega S-maxa s takšnim motorjem dobite celo za manj kot 20 tisočakov, kar je v bistvu zelo dobra cena. S podobno zmogljivim dizelskim je slabih 2 tisoč evrov dražji in tukaj boste sami najbolje vedeli, kaj potrebujete. Spet je računica jasna; če se ne vozite veliko, recimo manj kot 15 tisoč kilometrov letno, vsekakor izberite takšnega z bencinskim motorjem ecoboost. V bistvu je še vedno eden boljših avtomobilov in občutek imam, da se mu leta prav nič ne poznajo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford S-max 1,6 ecoboost titanium X
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1596
moč v kW (KM) pri vrt./min 118 (160) pri 5.700
največji navor v Nm pri vrt./min 240 od 1.600 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4801 x 1884 x 1620
medosna razdalja v mm 2850
prtljažnik v litrih 854
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1602 (798)
največja hitrost v km/h 204
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,8/5,7/6,8
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 26.200
cena testnega vozila v EUR 28.180
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.055

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |