Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Samo imenitnost ni dovolj

Citroën DS 5 HDi 160 BVA sport chic

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Tu ni dileme: zagotovo je DS5 trenutno najbolj imenitni citroën, ki ga lahko srečate na naših cestah. Imenitni pa predvsem zato, ker je po svoji obliki in detajlih vsaj tako unikaten kot kakšen ferrari ali porsche. In zato, ker si DS5, razen tehnike, ne deli z ostalimi hišnimi brati niti enega sestavnega dela, ki bi bil enak še kje drugje.
Samo imenitnost ni dovolj
Foto: Anže Jereb
14. 1. 2013 ob 23:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zelo prepričljiv izgled in imidž, ki ga nosi serija DS
mešanica oblik karoserije
avantgardna notranjost in voznikov kokpit
materiali v notranjosti
zmogljiv motor je povsem dovolj za DS5
zelo dobra oprema v paketih
zelo solidna cena
izdelava v notranjosti
podpovprečno sedenje na zadnji klopi
prtljažnik se odpira le z gumbom
tehnično povprečen avtomobil, lahko bi bil bolj napredno zasnovan
pretrdo blaženje, bolj bi mu pristajala mehkoba
menjalnik je premalo uglajen in prepočasen
poraba goriva bi morala biti manjša
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (31 glasov)
video test citroën DS5 HDi 160 BVA sport chic
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In to je dobro. DS5 je po obliki všeč vsem. Ta skladna mešanica kombilimuzine, enoprostornika in hkrati kupeja zna privlačiti poglede, sploh zaradi agresivnega izgleda ter nizke strešne linije. Da o detajlih sploh ne govorim, ker pri marsikateri luksuzni znamki niti idej nimajo, kaj šele, da bi se znali približno tako potruditi, kot so se pri tem avtomobilu. Vsa ta avantgardnost, ki jo avtomobil ponuja navzven, se še bolj poudarjeno nadaljuje v notranjosti. Klasičnost in prestiž tu odpadeta, ker je ta letalski kokpit, ki ga DS5 ponuja, preprosto fenomenalen.

Vsak, ki ima za volanom rad utesnjen občutek, bo tu navdušen. Ogromna, zajetna kupejevska armaturna plošča, izredno visoka sredinska konzola, črnina strešne tapiserije ter, zopet, vsa stikala, postrojena v vrsti strešnega grebena in presredka za ročico menjalnika bodo dopolnjevala futuristično celoto. Pa čeprav sploh niso tako praktična, ker niso postavljena na ergonomsko ugodna mesta. Navdušiti zna tudi profiliran aluminij, ki obdaja kljuke na vratih, pa tridelno odpiranje strešnih panelov, ki omogočajo preko steklene strehe poglede v nebo. Nekoliko manj bo navdušil spodaj odsekani volanski obroč, ki je neroden za sukanje, bolje se odrežejo udobni sedeži, ki so za kanček premehki, da bi jim lahko rekli odlični. Če so materiali, izbrani za gradnjo notranjosti, visokega kakovostnega razreda, kvaliteta izdelave le-te razočara. Premium-segment si pač ne sme dovoliti pokanja in čričkov. DS5 si jih.

Se pa zato lahko odkupi s solidnim seznamom serijske in dodatne opreme, ki takšnemu avtomobilu pravzaprav pritiče. Če je spredaj ergonomija bivanja ugodna, se na zadnji klopi sedi podpovprečno, tudi če je dovolj prostora za noge. Prtljažni prostor je soliden, sploh zato, ker se bosta v takšnem avtomobilu večinoma vozila največ dva. Je pa nerodnost ta, da se odpira le s pomočjo tipke na ključu oziroma iz notranjosti avtomobila ter da ni opremljen z odpiralom; torej mazanje rok ne uide.

DS5 ostaja tehnično zgolj povprečen avtomobil!

Na žalost pa DS5 ostaja tehnično zgolj povprečen avtomobil. Tehniko si namreč deli s Peugeotovim 3008, kateri so namenili nekaj izboljšav na podvozju v prid boljši vodljivosti in bolj suvereni legi na cesti, pri udobju pa so s športnim karakterjem pretiravali, saj so z izbiro pretrdih blažilnikov v avtomobil vlili občutek surovosti. Tudi pogonski del testnega avtomobila, kljub sodobni zasnovi, ne blesti. Dvolitrski HDi s 160 'konji' zna biti zadovoljiv za konkretno vožnjo, vendar vse skupaj pokvari šeststopenjska avtomatika, ki je povprečna in prevečkrat neodločna, da bi vlivala dober občutek za volanom. Temu primerne so tudi zmogljivosti ter testna poraba, ki z 8,4 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov ni zgled med sebi podobnimi.

Soliden atribut pri DS5 je cena, ki v osnovi krepko pod trideset tisočaki omogoča dostop do premium-avtomobila množicam. No, če hočete, da je ta še zadovoljivo motoriziran in korektno opremljen, bo ta poskočila za deset tisočakov, kar spet ni niti približno toliko, kot za vse to zahteva konkurenca. Zato verjamem, da bo za marsikoga znal biti ta imenitni DS5 zelo zanimiv avtomobil. In prav je tako.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën DS5 HDi 160 BVA6 sport chic
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 3.750 
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 2.000 
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4530 x 1979 x 1504
medosna razdalja v mm 2727
prtljažnik v litrih 468
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1540 (600)
največja hitrost v km/h 212
pospešek 0-100 km/h v s 10,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,9/5,1/6,1
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 27.300
cena testnega vozila v EUR 37.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 38.500

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: markopeč
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |